Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooog der dukka spiseproblemene hennes opp igjen... Men bilde hver gang hun skal spise? Er ikke det veldig mye arbeid? Hun bruker sin energi på å få i barna mat men glemmer seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig merkelig at hun bare avfeier Jan nå, etter innlegg som http://mammatilmichelle.blogg.no/1442388424_det_har_endelig_gtt_o.html, http://mammatilmichelle.blogg.no/1442729579_livet_har_ingen_tilfe.html og http://mammatilmichelle.blogg.no/1442587501_jeg_vil_heller_ha_deg.html . Sistnevnte er det innlegget hvor hun forteller at hun endelig har innsett hvem som er den rette for henne, og belærer leserene om hva "ekte kjærlighet" er (den varte jo lenge...). 

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om dette er en forvirret og umoden jentes personlige dagbok, eller et spill for galleriet for å øke spekulasjoner og dermed klikk. Men jeg heller mot sistnevnte. Særlig mystisk er det at hun i direkte ettertid begynner med denne infamøse sjokoladekonkurransen som hun hevder at ikke er sponset men kommer fra egen lomme ( http://mammatilmichelle.blogg.no/1443504401_en_dag_med_konkurrans.htmlog http://mammatilmichelle.blogg.no/1443853389_sjokoladelrdag.html ), etterfulgt av annonseringen av at hun i samarbeid med shoppic.no (som, hvis jeg ikke husker feil, er Jans selskap) skal dele ut mer sjokolade http://mammatilmichelle.blogg.no/1444029104_har_du_lyst_p_100_sjo.html ). Hvorfor dele ut Freia sjokolade, av alle mulige ting du kan dele ut, med mindre det er et samarbeid? Sistnevnte konkurranse er forresten ikke riktig merket, til tross for alt det hun tidligere har påstått om at hun kan jobben sin og alltid merker alle innlegg riktig. Reklamemerkingen skal komme før innlegget, og ikke etterpå og skjult under et bildet som leseren først ser etter at h*n allerede har meldt seg på konkurransen.

Når det gjelder moren, har ikke hun jobb? Forstår ikke hvordan hun får fri til å dra på ukelange ferier til datteren i Kypros annenhver uke. Jeg flyttet hjemmefra for å studere når jeg var på Annas alder, og får besøk av moren min to langhelger i året, da det er alt hun får fri til å gjøre. Kritiserer ikke det at hun trenger hjelp med barna, jeg har ikke barn selv og det er sikkert mye arbeid med to små, men skjønner ikke hvordan moren bare kan slippe alt hjemme og dra ned annenhver uke. Det må jo være travelt for henne også å dra frem og tilbake hele tiden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig merkelig at hun bare avfeier Jan nå, etter innlegg som http://mammatilmichelle.blogg.no/1442388424_det_har_endelig_gtt_o.html, http://mammatilmichelle.blogg.no/1442729579_livet_har_ingen_tilfe.html og http://mammatilmichelle.blogg.no/1442587501_jeg_vil_heller_ha_deg.html . Sistnevnte er det innlegget hvor hun forteller at hun endelig har innsett hvem som er den rette for henne, og belærer leserene om hva "ekte kjærlighet" er (den varte jo lenge...).

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om dette er en forvirret og umoden jentes personlige dagbok, eller et spill for galleriet for å øke spekulasjoner og dermed klikk. Men jeg heller mot sistnevnte. Særlig mystisk er det at hun i direkte ettertid begynner med denne infamøse sjokoladekonkurransen som hun hevder at ikke er sponset men kommer fra egen lomme ( http://mammatilmichelle.blogg.no/1443504401_en_dag_med_konkurrans.htmlog http://mammatilmichelle.blogg.no/1443853389_sjokoladelrdag.html ), etterfulgt av annonseringen av at hun i samarbeid med shoppic.no (som, hvis jeg ikke husker feil, er Jans selskap) skal dele ut mer sjokolade ( http://mammatilmichelle.blogg.no/1444029104_har_du_lyst_p_100_sjo.html ). Hvorfor dele ut Freia sjokolade, av alle mulige ting du kan dele ut, med mindre det er et samarbeid? Sistnevnte konkurranse er forresten ikke riktig merket, til tross for alt det hun tidligere har påstått om at hun kan jobben sin og alltid merker alle innlegg riktig. Reklamemerkingen skal komme før innlegget, og ikke etterpå og skjult under et bildet som leseren først ser etter at h*n allerede har meldt seg på konkurransen.

Når det gjelder moren, har ikke hun jobb? Forstår ikke hvordan hun får fri til å dra på ukelange ferier til datteren i Kypros annenhver uke. Jeg flyttet hjemmefra for å studere når jeg var på Annas alder, og får besøk av moren min to langhelger i året, da det er alt hun får fri til å gjøre. Kritiserer ikke det at hun trenger hjelp med barna, jeg har ikke barn selv og det er sikkert mye arbeid med to små, men skjønner ikke hvordan moren bare kan slippe alt hjemme og dra ned annenhver uke. Det må jo være travelt for henne også å dra frem og tilbake hele tiden.

Jeg vil tro klikk og spekulasjoner er det hun satser på. Jeg synes derfor synd på Jan, Mathjis og alle som er dratt med i dette guttedramaet.

Angående moren går det jo an å sjekke hva hun jobber med? For samme her, min mor kan ikke ta seg så mye fri. Synes hele jenta er ustabil og umoden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog der dukka spiseproblemene hennes opp igjen... Men bilde hver gang hun skal spise? Er ikke det veldig mye arbeid? Hun bruker sin energi på å få i barna mat men glemmer seg selv?

Er vel den nye "hvem er pappaen til William?" dette. Følg med på Bloggerne, episode 10, for da skal Anna endelig avsløre hvorvidt hun har anoreksi eller ikke, etter å ha lagt opp til spekulasjoner om det daglig i ett år på bloggen og de 9 første episodene av Bloggerne!

Nei, men seriøst, hun er et dårlig forbilde når hun ikke kommer på noe bedre enn dette for å holde leserbestanden ved like. Særlig begredelig er det at hun faktisk forteller leserene, som tilsynelatende hovedsaklig består av jenter i aldersgruppen 10-15 år, at det eneste hun har spist på fire dager er litt pasta, to druer, og noen rader med melkesjokolade. Er lett for de unge, lettpåvirkelige jentene da å tenke, "aha, hvis jeg vil ha kroppen til Anna er det denne dietten som fungerer!". 

Synes også det er trist med tanke på at hun senest i går publiserte et innlegg som var direkte rettet til barna, som hun i følge seg selv skulle la dem lese når de var gamle nok til å lese bloggen hennes. Vet ikke jeg hva Anna legger i begrepet "gammel nok", men lurer på hva barna kommer til å tenke om alle disse innleggene om hvor lite moren spiser. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel den nye "hvem er pappaen til William?" dette. Følg med på Bloggerne, episode 10, for da skal Anna endelig avsløre hvorvidt hun har anoreksi eller ikke, etter å ha lagt opp til spekulasjoner om det daglig i ett år på bloggen og de 9 første episodene av Bloggerne!

Nei, men seriøst, hun er et dårlig forbilde når hun ikke kommer på noe bedre enn dette for å holde leserbestanden ved like. Særlig begredelig er det at hun faktisk forteller leserene, som tilsynelatende hovedsaklig består av jenter i aldersgruppen 10-15 år, at det eneste hun har spist på fire dager er litt pasta, to druer, og noen rader med melkesjokolade. Er lett for de unge, lettpåvirkelige jentene da å tenke, "aha, hvis jeg vil ha kroppen til Anna er det denne dietten som fungerer!".

Synes også det er trist med tanke på at hun senest i går publiserte et innlegg som var direkte rettet til barna, som hun i følge seg selv skulle la dem lese når de var gamle nok til å lese bloggen hennes. Vet ikke jeg hva Anna legger i begrepet "gammel nok", men lurer på hva barna kommer til å tenke om alle disse innleggene om hvor lite moren spiser.

Du sier noe der. Blir bare så målløs at det ikke går an. Jeg er 19 jeg også men jeg har vett nok til å få i meg mat, når jeg er alene hjemme. Men jeg forstår ikke hvorfor hun skal dele alt med leserne. Det er så... Umsmakelig. Er ikke alle jenter som tenker sånn, men mange. Det er dessverre ingenting vi kan gjøre noe med. Hun bestemmer hvor mye hun spiser selv og viss hun ikke greier å få i seg mat så... Ja.. Kanskje hun trenger hjelp?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel målet å bli størst på snap virker det som. Siden bildene skulle postes på snapchat.

Så opptatt som hun er av å legg ut bilder av seg selv i bikini, naken i dusjen o.l, så har hun nok full kontroll på hvor mye/lite hun spiser. Virker som at hun er blitt mer desperat etter å ligge på 1.plass på blogglisten etter hun flyttet til Kypros. Trodde dettte året skulle gi barne mer mulighet til å leve et sted hvor ingen viste hvem de var og at Anna skulle finne ut hva hun ønsket med livet, men alt er bare drama. Drama om gutter, spiseproblemer, ensomhet osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel målet å bli størst på snap virker det som. Siden bildene skulle postes på snapchat.

Så opptatt som hun er av å legg ut bilder av seg selv i bikini, naken i dusjen o.l, så har hun nok full kontroll på hvor mye/lite hun spiser. Virker som at hun er blitt mer desperat etter å ligge på 1.plass på blogglisten etter hun flyttet til Kypros. Trodde dettte året skulle gi barne mer mulighet til å leve et sted hvor ingen viste hvem de var og at Anna skulle finne ut hva hun ønsket med livet, men alt er bare drama. Drama om gutter, spiseproblemer, ensomhet osv..

Hun kan glemme å bli større enn Kylie for å si det sånn... Men hun er vel veldig desperat for å bli sett og at "alle" skal vite hvem hun er... Men hun motsier jo seg selv når hun sier sånt, som du skrev. Blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan glemme å bli større enn Kylie for å si det sånn... Men hun er vel veldig desperat for å bli sett og at "alle" skal vite hvem hun er... Men hun motsier jo seg selv når hun sier sånt, som du skrev. Blir for dumt.

Ja, for hun er vel tilbake på instagram nå også?

Noen som vet om hun er nominert til Vixen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hun er vel tilbake på instagram nå også?

Noen som vet om hun er nominert til Vixen?

Hun har to brukere, "stavangermamma" og "mammatilmichelle". Vet ikke om hun er nominert, men har ikke hørt noe så vil ikke tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden lagde hun egen bruker til Michelle på instagram, for å sikre navnet hennes før noen andre tok det. Innlegget på bloggen om det er slettet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden lagde hun egen bruker til Michelle på instagram, for å sikre navnet hennes før noen andre tok det. Innlegget på bloggen om det er slettet nå.

Fikk vel mye pes for det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at hele fasaden bare skal rakne og folk går lei av alt dramaet hennes. Fatter ikke at noen gidder å lese bloggen, som kun er full av sutre innlegg og reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var farmoren til michelle kommet på besøk. Fint at hun kan være der frem til moren til anna kommer. Flytte til kypros uten å evne å være alene med barna i mer enn to døgn - galskap

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar hun i hvert fall selvkritikk for innlegget hun la ut i formiddag. Jeg satte nesten teen i halsen når jeg leste det innlegget.

Jeg skjønner at hun ønsker å øke trafikken på bloggen, få flere likes og klikk, flere følgere på snapchat, instagram og facebook osv. Jeg skjønner at hun lever av bloggen og sosiale medier, og bruker dette til å forsørge familien. Men, et sted grensen gå. Oss voksne har ingen problemer med å forstå at et slikt forhold til mat ikke er heldig og noe man kan bli alvorlig syk av. I mine øyne er det usunt og uforsvarlig. Når da store deler av lesergruppen hennes består av unge mennesker som ikke forstår konsekvensene av å ikke få i seg nok mat og næring, så synes jeg hun er ekstremt korttenkt. Noen tidligere her brukte ordet "usmakelig", noe jeg er helt enig i.

Allikevel; jeg har ingen problemer med å si at jeg synes hun har gjort en god innsats med å bygge opp bloggen. Den skal hun ha. Hatt den friheten og uavhengigheten til å helt styre egne dager, er noe jeg gjerne skulle hatt selv. Hun har sikkert tjent godt også, det er jo heller ikke feil. Men, jeg synes det blir for mye nå, med denne mat-saken og kjærlighetsdramaet. Noe jeg håper hun kan tone ned.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Nå er ikke jeg så veldig inne på spiseproblemer, men det er vel sånn at de som faktisk sliter med det ikke snakker om det?!

Virker som dette er mest for oppmerksomhet. Hun ser frisk og fin ut, og det ser ikke ut som hun mangler næring. Bare synd at hun ikke forstår hvor mye hun påvirker leserne sine (som virker å være veldig mange unge og påvirkelige barn).

Jeg blir hvertfall litt sånn... "herregud så pinlig!" når jeg leser dette

Dette gjelder kanskje ikke for mammatilmichelle, men generelt bør du være klar over at spiseforstyrrelser er en psykisk lidelse. Dvs, du kan se helt frisk og fin ut, men likevel spise mat for 5 personer og kaste opp alt igjen like etterpå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne bloggen Blir tristere og tristere for hver dag jeg. At hun hadde en tanke og en plan bak denne flyttingen er greit. Men alt det virker ivertfall glemt nå. Er overbevist om at mye av greia egentlig var å kunne ta lettkledde bilder i "eksotiske" omgivelser, og virke spennende og modig og gjøre noe "crazy". Datteren går i barnehage - noe som selvfølgelig er helt greit, bortsett fra at noe av poenget var et "friår" med barna? Besøk hver eneste uke, når litt av greia var å bli mer selvstendig? Det virker jo vannvittig kjedelig der nede. Etter 2 uker i Syden er man jo ofte lei og det er godt å komme hjem. Jeg hadde seriøst klikka etter en uke hvis jeg skulle bodd sånn alene med barn uten de "vanlige" omgivelsene og familie og venner rundt meg. Så at hun hele tiden får besøk skjønner jeg jo, MEN - hvorfor ikke bare gi opp prosjektet, krype til korset og flytte hjem igjen??? Spiseforstyrrelse-innlegget orker jg ikke kommentere en gang. Hu tar virkelig kaka i dumhet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når hun kaster inn håndkle og flytter hjem? Hele opplegget virker så lite gjennomtenkt, mtp hun ikke klarer å være alene 1 sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

Kommentarer til moderering skal tas på ris og ros eller direkte til moderator på pm. 

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun hadde en tanke og en plan bak denne flyttingen er greit. Men alt det virker ivertfall glemt nå. Er overbevist om at mye av greia egentlig var å kunne ta lettkledde bilder i "eksotiske" omgivelser, og virke spennende og modig og gjøre noe "crazy". Datteren går i barnehage - noe som selvfølgelig er helt greit, bortsett fra at noe av poenget var et "friår" med barna? Besøk hver eneste uke, når litt av greia var å bli mer selvstendig? Det virker jo vannvittig kjedelig der nede. Etter 2 uker i Syden er man jo ofte lei og det er godt å komme hjem. Jeg hadde seriøst klikka etter en uke hvis jeg skulle bodd sånn alene med barn uten de "vanlige" omgivelsene og familie og venner rundt meg. Så at hun hele tiden får besøk skjønner jeg jo, MEN - hvorfor ikke bare gi opp prosjektet, krype til korset og flytte hjem igjen???

Hun er jo halvt gresk. Forstår at hun ønsker å bo der en stund. Har ikke fulgt så veldig med på bloggen, så jeg vet ikke hvorfor hun har tatt dette valget. Mulig hun ikke helt tør å prøve å "holde ut" uten sine nærmeste ennå. Håper hun får til det snart, hvis det var mye av grunnen til å oppholde seg på Kypros.

Har hun familie (farens slekt) i nærheten, eller bor hun på et helt annet sted? Det er vel flere ting enn friår og å bli mer selvstendig som gjør at hun valgte å flytte akkurat dit.

Har lest litt om Jan/Mathijs og synes det virker rimelig opplagt at hele greia er for å gjøre folk nysgjerrige, og få oppmerksomhet. Tror ikke hun og Jan egentlig er/har vært/vil bli noe annet enn gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...