Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde det var Jan som var på besøk da innlegget ble lagt ut, jeg. Men gidder ikke å finlese innleggene hennes for å finne det ut. Innlegget om hvem hun ville ha (Jan) kom i hvert fall ut dagen etter Dusj-innlegget

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun går tilbake til eksen, eller tenker tanken engang.. Er en grunn for at det ble slutt, kommer til å vare i noen uker bare, så blir det slutt.. Er det som er typisk når man går tilbake til ekser.. For en jente, tror hun lever som en prinsesse og kan gjøre nett hva hun vill. Stakkars Jan, han reiser hjem i morgen også.. Så kommer faren til William tilbake... 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle likt å vite hva den "voksne" delen av familien hennes tenker om det hele.

Helt enig! Men for alt vi vet, så er kanskje foreldrene hennes sinte over oppførselen hennes, kanskje var det noe som inspirerte henne til å flytte vekk fra Norge? ;)

(Forresten, jeg tror overhode ikke på at det var moren som tok bilde av henne i dusjen, det var nok en av guttene i livet hennes det, eller rett og slett selvutløser kamera på et stativ...noe som ble litt for flaut å innrømme...)

Frem til 1979 var myndighetsalderen i Norge 20 år... Det sier litt, hadde MammatilMichelle vært født da myndighetsalderen var 20 år, så hadde nok hennes oppførsel fått konsekvenser for både henne og for foreldrene hennes...

På tide å gjeninnføre høyere myndighetsalder i Norge kanskje, eventuelt lage regler for at det ikke er lov å poste nakenbilder av noen under 21 år (inkudert toppløsbilder og bilder som viser bakenden av småbarn på stranden som jeg denne bloggeren også poster)?

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

Er helt totalt overbevist om at hele greien er ett spill for galleriet. Hun er ekstremt opptatt av å holde seg på 1.plass og vet hvordan hun skal legge opp til spekulasjoner. Tror Jan er med på hele greien og hvem vet med barnefaren. Her er det tydelig at hun bare vil skape spekulasjoner. Det er synd, for det sår en del usikkerhet rundt voldtektshistorien hennes. Er dette sant så er det jo sykt tragisk, men når man ser hvor langt hun er villig til å strekke seg for å få klikk på bloggen så kan jeg ikke annet enn å, i beste fall, ha mine tanker om hvorfor hun velger å dele dette, gang på gang...

Endret av Zereta
  • Liker 17
Skrevet

Som flere sier, så syns jeg hele opplegget rundt henne er helt sykt. Det at moren er med på det (mtp. dusjbildene), er jo egentlig litt horribelt. Jeg tror det er veldig sant at hun har en liten ubevisst "hvem er jeg"-krise, og bruker bloggen som en plattform for å finne ut hvem hun er. Men det at hun ikke har reflektert litt mer over hva hun legger ut og hva slags konsekvenser det vil få, det fatter jeg ikke. Forstår heller ikke hvordan det ikke har blitt en ordentlig debatt om eksponering av barn i blogg og sosiale medier blant det norske folk enda. Det er jo, som nevnt tidligere, et faktum at de barnebildene gjerne havner steder man ikke ønsker.

• Liker 9
Gjest Klaveret
Skrevet (endret)

Sier en del om nivået av modenhet.

Og du leser det og går på et forum for å diskutere det ... Og ditt nivå av modenhet er?

Skriver dette egentlig generelt, men det falt så godt inn det du skrev. Jeg synes ikke noen av oss skal dømme henne her vi sitter og diskuterer bloggen. 

- men hadde jeg bestemt hadde bloggen hennes blitt lagt ned og barna fått vokst opp i fred.

Endret av Klaveret
Skrevet

Hva tenker dere om sjokoladekonkurransen, som først ikke var sponset men betalt fra egen lomme, ifg hun selv.

Nå er det plutselig et samarbeid med shoppic.no

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker dere om sjokoladekonkurransen, som først ikke var sponset men betalt fra egen lomme, ifg hun selv.

Som Jan jobber med (eller eier?) Dette må ha vært god PR for begge :P

• Liker 1
Skrevet

Da er det jo reklame da. Uavhengig av om hun gjør dette for å hjelpe Jan. Hun skriver til og med selv under det nye innlegget at det er reklame. 

• Liker 1
Skrevet

Dette her med de unge alenemødre bloggerne, hvorfor skjønner de ikke at de setter sine behov fremfor barnas, når de eksponerer dem på denne måten. Kunne liste opp en lang siste med konsekvenser, hva skjer når denne lille jenta f.eks skal begynne skolen. Hvordan vil hennes medelever behandle henne. Dette med å sette barna først, hvordan er det for barna å se at det kommer og går menn ut av livet hennes? Barn tror jeg skjønner at ikke alle er bare er "onkler"

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kanskje den plutselig ble sponset? Vet ikke hvordan slikt fungerer.

Innlegget er ryddet for bilder fra blogg/facebookside til blogg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Er så møkk lei den sjokolade konkurransen at jeg spyr

• Liker 4
Skrevet

Er så møkk lei den sjokolade konkurransen at jeg spyr

Er møkk lei hele jenta.

• Liker 9
Skrevet

Nå er det på ann igjen på besøk i morgen også kommer vist moren tilbake om ikke lenge. Hun kommer ikke til å være alene en eneste uke på Kypros det året hun skal bo der.

• Liker 4
Skrevet

Er moren som kommer på besøk.

Skrevet

Jeg stusser litt over alt dette... Hva var poenget med å flytte dersom hun ikke klarer seg alene eller ikke vil være alene? Det virker som hun er veldig avhengig av familie/nettverket sitt i Norge. Det er jo for så vidt ingenting galt i det. Men, da er det gjerne ikke så lurt å flytte alene til utlandet...?

• Liker 6
Skrevet

Jeg stusser litt over alt dette... Hva var poenget med å flytte dersom hun ikke klarer seg alene eller ikke vil være alene? Det virker som hun er veldig avhengig av familie/nettverket sitt i Norge. Det er jo for så vidt ingenting galt i det. Men, da er det gjerne ikke så lurt å flytte alene til utlandet...?

Hun er vel usikker på seg selv og føler det blir for "mye" med begge barna alene. Men da skjønner jeg ikke hvorfor hun flytta? For viss hun kanskje kunne vært litt mer selvsikker og trodd at dette kunne hun klare i stedet for å rope på mamma hver gang hun trenger hjelp.

• Liker 2
Skrevet

Hun er vel usikker på seg selv og føler det blir for "mye" med begge barna alene. Men da skjønner jeg ikke hvorfor hun flytta? For viss hun kanskje kunne vært litt mer selvsikker og trodd at dette kunne hun klare i stedet for å rope på mamma hver gang hun trenger hjelp.

Enig med deg. Hun er jo i utgangspunktet modig som kastet seg uti det, for all del. Vet ikke om jeg hadde gjort det samme med to små barn... Jeg hadde nok definitivt ikke gjort det samme om jeg var så avhengig av min mor/familie/nettverk. Men, det er jo en erfaring hun uansett kommer til å lære av. 

Skrevet

Enig med deg. Hun er jo i utgangspunktet modig som kastet seg uti det, for all del. Vet ikke om jeg hadde gjort det samme med to små barn... Jeg hadde nok definitivt ikke gjort det samme om jeg var så avhengig av min mor/familie/nettverk. Men, det er jo en erfaring hun uansett kommer til å lære av.

Tenker også at hun tenkte mer på seg selv enn på barna når hun bestemte seg for å reise... Hun hadde jo "alltid" sagt at hun skulle bo i det huset, men det ble vel ikke som hun hadde tenkt med to små barn og er avhengig av mamma. Tror hun er nesten avhengig av å ha noen der nede, og hun har ikke fått den modningsprosessen til å finne ut hvem hun er med to svangerskap. Så det er dessverre veldig umodent og trist å se at hun gjør sånt.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...