Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler du at poenget ditt kommer bedre frem ved å trykke på caps lock?

Voksent...

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hele "dama" er tragisk. sorry not sorry.. :/

• Liker 4
Gjest daisydaisy
Skrevet

Føler du at poenget ditt kommer bedre frem ved å trykke på caps lock?

Jeg sa ikke at man er uerfaren selv om man syns det er drøyt. Men å kalle det en drøy overskrift, syns jeg er rart. Det virker liksom som dere(mange her inne) desperat leter etter ting å ta henne på, og denne tingen her blir for dumt..

Du skrev "litt av en måte å være glad på", akkurat som om det ikke er en godkjent måte for deg å være glad på. Om det fikk henne til å le, og garanter mange andre, så la nå jenta ha det moro da. Er det noen følelser hun får lov å ha av dere? Ikke kan hun være lei og klage, men hun kan heller ikke skrive noe med en humoristisk vri..

Ja. 

Helt greit at du synes det er rart. Jeg synes også det er rart hvordan den jenta oppfører seg. 

Jeg tviler på at akkurat den overskrifta i seg selv (med mindre det faktisk ble mus på Jan) gjorde henne oppriktig glad. 

• Liker 1
Skrevet

Ser nå at hun bekrefter at moren tok dusjbildene. Jeg kjenner at jeg er veldig glad som har en mor som ville prioritert en alvorprat fremfor slike bilder dersom jeg hadde spurt henne som 19åring..!

• Liker 27
Skrevet

Ser nå at hun bekrefter at moren tok dusjbildene. Jeg kjenner at jeg er veldig glad som har en mor som ville prioritert en alvorprat fremfor slike bilder dersom jeg hadde spurt henne som 19åring..!

Moren?!

• Liker 7
Skrevet

Moren?!

Ja. Men moren har jo vært med på fødsler, og er vant med å se henne naken - sier Anna selv..!

• Liker 5
Skrevet

Ja. Men moren har jo vært med på fødsler, og er vant med å se henne naken - sier Anna selv..!

Min mor har også vært med på min fødsel, men hadde neppe tatt nakenbilder av meg i dusjen fordi om :o

• Liker 23
Skrevet

Moren?!

Sier en del om nivået av modenhet.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke noe annet enn å le av den jenten..  :fnise: Var en tragisk overskrift ang det med mus.. ihvertfall når hun har så unge lesere. Og at MOREN tok bildene i dusjen? Moren er vel like umoden som Anna, skulle ikke forundret meg.. Hvem vil at datteren sin skal ligge ut sånne bilder på sosiale medier? Hvor bilder kan bli misbrukt osv...

Endret av Bmwjenten
  • Liker 9
Skrevet

" Jeg spiser aldri " - sitat fra Anna. Men hvert blogg innlegg handler jo omtrent bare om SJOKOLADE, så si heller " Jeg spiser ikke noe sunt, bare usunne ting " 

• Liker 5
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

SELVSAGT ble det ikke noe forhold mellom Jan og Anna nå. SELVSAGT! :rolleyes:   :klaske:

Skrevet

Så idiotisk.. Stakkars Jan om det hele ikke var et spill for galleriet og hvis det faktisk var ekte følelser inne i bildet..

• Liker 2
Skrevet

Synes synd på henne som kaster bort tiden på en type som tydeligvis ikke vil ha henne. Hadde han vært interessert hadde de vært sammen.

• Liker 8
Skrevet

Tror ikke dette var spekulasjon. Tror hun oppriktig skrev det hun følte, dreit på draget og tapte alt. Det er derfor det sjeldent lønner seg å annonsere noe før alt er i boks, om det er kjærlighetsliv, graviditet eller arbeidslivet.

Gjest Haaploes
Skrevet

Herregud, det siste innlegget er jo totalt krise.

Jeg synes så innmari synd på dem alle sammen.

Skrevet (endret)

Herregud, det siste innlegget er jo totalt krise.

Jeg synes så innmari synd på dem alle sammen.

Signerer denne!

Det er utrolig hvor mye man utvikler seg i perioden fra man er 19 til 25. Som noen tidligere har nevnt, er ikke hjernen en gang ferdig utviklet som nittenåring. Den delen som har med fornuften vår og gjør er ikke ferdig utviklet før man er 25. 

En dag vil hun nok se hvor sinnsykt dette opplegget var, med gjettekonkuranser om hvem som er pappaen til W, og sneak-peaks med disverse ulike menn osv, type: "gjett hvem som er her ikveld". 

Desverre ligger det på nett til evig tid. Synes synd på henne og moren, og aller mest ungene. 

I video-intervjuet med VG nettopp fortalte hun jo og at grunnen til at hun lå på topplisten var at hun delte så mye mer personlige ting enn det de andre bloggerene gjorde. Virker nesten som om det et et mål for henne, og gå mest mulig i dybden på alle områder for mest mulig klikk. Husker jo hvordan hun hang ut faren sin for noen år siden, og fortalte om hvor fæl han hadde vært gjennom hele oppveksten. Idag har de kontakt igjen. Det er ikke alt hele Norge trenger å vite.. 

Endret av barføtt
  • Liker 9
Skrevet

Nå er jeg kanskje slem, men hadde vært morsomt hvis hun hadde rast ned til en 10 plass på blogg listen. Da tror jeg hun hadde blitt helt desperat. Hun virker jo veldig opptatt av å være på 1 plass. Gjør absolutt alt som kan gjøres for å bli der.

Gjest Haaploes
Skrevet

Signerer denne!

Det er utrolig hvor mye man utvikler seg i perioden fra man er 19 til 25. Som noen tidligere har nevnt, er ikke hjernen en gang ferdig utviklet som nittenåring. Den delen som har med fornuften vår og gjør er ikke ferdig utviklet før man er 25. 

En dag vil hun nok se hvor sinnsykt dette opplegget var, med gjettekonkuranser om hvem som er pappaen til W, og sneak-peaks med disverse ulike menn osv, type: "gjett hvem som er her ikveld". 

Desverre ligger det på nett til evig tid. Synes synd på henne og moren, og aller mest ungene. 

I video-intervjuet med VG nettopp fortalte hun jo og at grunnen til at hun lå på topplisten var at hun delte så mye mer personlige ting enn det de andre bloggerene gjorde. Virker nesten som om det et et mål for henne, og gå mest mulig i dybden på alle områder for mest mulig klikk. Husker jo hvordan hun hang ut faren sin for noen år siden, og fortalte om hvor fæl han hadde vært gjennom hele oppveksten. Idag har de kontakt igjen. Det er ikke alt hele Norge trenger å vite.. 

Jeg skulle likt å vite hva den "voksne" delen av familien hennes tenker om det hele. Hadde det vært søsteren min som holdt på på den måten, så hadde jeg jo tatt en skikkelig alvorsprat med henne, eventuelt tatt fra henne datamaskinen.

I en episode jeg så av Bloggerne var Anna i møte med en dame fra et bloggselskap, og da innrømmet hun at hun hadde panikk fordi hun lå som nummer to på blogglisten for øyeblikket. Å være nummer to av mange, mange tusen er jo fortsatt veldig bra!

En annen ting jeg lurer på er hva disse guttene tenker om det. Det sitter to fedre hvis barn blir eksponert til det fulle på internett. De har vanvittig sjarmerende barn, og jeg tør ikke en gang tenke på hvilke hender noen av de bildene har havnet i.

En del av meg har lyst til å sette meg ned med Anna, gi henne en skikkelig klem og si at hun trenger verken kle av seg eller brette ut livet sitt Gud og Hvermansen for å være et verdifullt menneske. Innerst inne tror jeg hun er rekstremt usikker. Hun har jo gjort mye "feil" sammenlignet med hvordan folk flest ser for seg sitt eget og andres liv.

Skrevet

Hun er vel ekstremt usikker fordi hun fikk barn når hun var 15 og hadde Michelle i fokus, når de fleste 15-åringer setter seg selv i fokus, og da har hun ikke "blitt kjent med seg selv"...0

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle likt å vite hva den "voksne" delen av familien hennes tenker om det hele. Hadde det vært søsteren min som holdt på på den måten, så hadde jeg jo tatt en skikkelig alvorsprat med henne, eventuelt tatt fra henne datamaskinen.

I en episode jeg så av Bloggerne var Anna i møte med en dame fra et bloggselskap, og da innrømmet hun at hun hadde panikk fordi hun lå som nummer to på blogglisten for øyeblikket. Å være nummer to av mange, mange tusen er jo fortsatt veldig bra!

En annen ting jeg lurer på er hva disse guttene tenker om det. Det sitter to fedre hvis barn blir eksponert til det fulle på internett. De har vanvittig sjarmerende barn, og jeg tør ikke en gang tenke på hvilke hender noen av de bildene har havnet i.

En del av meg har lyst til å sette meg ned med Anna, gi henne en skikkelig klem og si at hun trenger verken kle av seg eller brette ut livet sitt Gud og Hvermansen for å være et verdifullt menneske. Innerst inne tror jeg hun er rekstremt usikker. Hun har jo gjort mye "feil" sammenlignet med hvordan folk flest ser for seg sitt eget og andres liv.

Ja, jeg lurer også på hva de tenker. Hadde det vært min datter hadde jeg gjort det jeg kunne for å fått en stopp på dette. Virker som om hun snakker mye med moren sin også, og er ganske avhengig av henne. 

Moren fremstår som en omsorgsfull og ressurssterk kvnne, så jeg kan ikke forstå at hun feks. står å  fotograferer datteren sin i dusjen. Hun må jo vite bedre. Det henger ikke på greip. 

Samtidig virker det jo som om noen prøver å gi henne råd, det er jo ikke mange innleggene siden hun skrev at hun hadde fått et godt råd fra noen om å ikke brette ut kjærlighetslivet sitt lenger.. Synd det ikke varte lenger enn noen få dager.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...