K@tt Skrevet 26. september 2015 #1561 Skrevet 26. september 2015 Der kom sutringen igjen, ja. Skjønner hun ikke at folk begynner å lure når han tar slike bilder og skriver slike ting om to gutter samtidig? Hun sier hun er veldig åpen om kjærlighetslivet sitt, og det har hun jo valgt selv. Hun legger så opp til det selv. Og så kommer hun og sutrer etterpå. Slik er livet i rampelyset, som hun fullt og helt har valgt selv. 1
Bmwjenten Skrevet 26. september 2015 #1562 Skrevet 26. september 2015 Det nye innlegget er bare for klikk! Hun skriver om 10-årsdagen sin, og hvordan hun knakk armen.. Så.. Det er så obvious at hun vil på toppen av lista igjen. Hun er litt brukt opp, litt ferdig i bloggnorge vil jeg tro når hun vimser med disse guttene sine og to barn med forskjellig far.... Hun er jo på topplisten, nr 1. Men ja, hun er litt brukt opp. Og det med 10 årsdagen har hun publisert før... XD
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. september 2015 #1563 Skrevet 26. september 2015 (endret) advarer mot sterkt blogginnlegg, ja Med tanke på at svært mange av leserne hennes er i puberteten er det jo ikke så rart at hun advarer om akkurat det. Fra en 11-12-åring sitt ståsted er det muligens noe skremmende å lese om det med armen vil jeg tro. Skader ikke å se ting fra andres perspektiv inni mellom. Endret 26. september 2015 av Mrs. Random Nick
smalls Skrevet 26. september 2015 #1564 Skrevet 26. september 2015 La merke til det jeg også. Operasjonsarret lyser jo opp under bikinien. Det er nok en grunn til hun har dratt opp bikinitoppen litt, sånn at arret skal komme frem. Da blir det mer snakkis og mer spekulasjoner. Alt hun gjør og sier er nøye planlagt. 4
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #1565 Skrevet 26. september 2015 Syntes hun er flink jeg Virker som en god mor som tar egne valg for sine barn. Skjønner ikke hvorfor dere orker å diskutere henne så mye når det bare er hat? Alt hun legger ut skal dere legge på KG og le av, også kalle det "diskusjon" og si at hun BER om det. Jaja, godt å ha mye fritid 1
Gjest Dorey Skrevet 26. september 2015 #1566 Skrevet 26. september 2015 Syntes hun er flink jeg Virker som en god mor som tar egne valg for sine barn. Skjønner ikke hvorfor dere orker å diskutere henne så mye når det bare er hat? Alt hun legger ut skal dere legge på KG og le av, også kalle det "diskusjon" og si at hun BER om det. Jaja, godt å ha mye fritid Det å tjene penger på å utlevere barna sine til de grader på nettet, er noe som diskvalifiserer en fra å kunne kalle seg 'en god mor'. Men jeg er jo bare feit og misunnelig, det glemte jeg visst.
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #1567 Skrevet 26. september 2015 Det å tjene penger på å utlevere barna sine til de grader på nettet, er noe som diskvalifiserer en fra å kunne kalle seg 'en god mor'. Men jeg er jo bare feit og misunnelig, det glemte jeg visst. Har hverken kalt deg feit eller misunnerlig, men viser mye at du skal legge ord i munnen på meg for å lage et poeng. Så alle kjendiser er automatisk dårlige foreldre? Den dagen hun startet bloggen gikk hun ikke inn på noe avtale om at hun kom til å utlevere barna sine, hun visste aldri hvor stort det kom til å bli. Nå er det jobben hennes å blogge, og hadde hun sluttet og heller funnet en annen jobb hadde vel det vært galt det også. Nå bor de uansett i Kypros hvor ingen kjenner igjen barna hennes, og hun slutter nok å blogge om ikke alt for lenge så da vil nok kjendisstatusen til ungene forsvinne ganske fort. Hadde det vært så ille hadde nok barnevernet vært koblet inn. Dessuten er det ikke bare at hun utleverer barna på nettet som blir diskutert her, det er alt fra hvor dårlig hun skriver, at dere blir kvalm av henne, hvor PR kåt hun er, at hun selger livet sitt for penger og at hun er så kjedelig og bare dritt. Jeg stiller meg bare uforstående til hvorfor dere i det hele tatt orker å bry dere om en jente som bor i Kypros og skriver en blogg, når det egentlig ikke påvirker deres liv på noen måte. 1
Hattifnatten Skrevet 26. september 2015 #1568 Skrevet 26. september 2015 (endret) Syntes hun er flink jeg Virker som en god mor som tar egne valg for sine barn. Egne valg betyr ikke nødvendigvis gode valg. Synes du det er et godt valg å blottlegge livet til små barn som ikke kan velge om de vil være med på sirkuset eller ikke...? For å ikke å snakke om alle der ute som kan misbruke bildene hun legger ut av dem! Edit: når det er sagt kan det godt være hun tar gode valg for barna sine på andre måter. Jeg er jo ikke perfekt jeg heller, men det er enkelte ting som er ganske selvskrevent (bør være iallefall). Endret 26. september 2015 av Hattifnatten 5
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #1569 Skrevet 26. september 2015 Egne valg betyr ikke nødvendigvis gode valg. Synes du det er et godt valg å blottlegge livet til små barn som ikke kan velge om de vil være med på sirkuset eller ikke...? For å ikke å snakke om alle der ute som kan misbruke bildene hun legger ut av dem! Edit: når det er sagt kan det godt være hun tar gode valg for barna sine på andre måter. Jeg er jo ikke perfekt jeg heller, men det er enkelte ting som er ganske selvskrevet (bør være iallefall). Folk kan missbruke bildene i bleiereklamene også, hvorfor er det ikke hets mot de som lar ungen være "lano-unge"? Jeg skjønner ikke hvorfor dere som siterer meg har et behov for å enten anklage meg for å kalle dere missunnerlig eller legge ved at dere ikke er perfekt selv. Jeg har da ikke sagt noe mot dere som person. Jeg ville ikke ha lagd en blogg med barna mine på den måten hun har gjort, nei. Det betyr ikke at jeg føler at jeg har "rett" til å kalle hun en dårlig mor, en PR kåt fjortis, at hun selger livet sitt for penger eller kommentere på hvor dårlig hun skriver. Hvis problemet er at hun utleverer barna sine så går det jo ann å holde seg til det. 1
neiognei Skrevet 26. september 2015 #1570 Skrevet 26. september 2015 Har hverken kalt deg feit eller misunnerlig, men viser mye at du skal legge ord i munnen på meg for å lage et poeng. Så alle kjendiser er automatisk dårlige foreldre? Den dagen hun startet bloggen gikk hun ikke inn på noe avtale om at hun kom til å utlevere barna sine, hun visste aldri hvor stort det kom til å bli. Nå er det jobben hennes å blogge, og hadde hun sluttet og heller funnet en annen jobb hadde vel det vært galt det også. Nå bor de uansett i Kypros hvor ingen kjenner igjen barna hennes, og hun slutter nok å blogge om ikke alt for lenge så da vil nok kjendisstatusen til ungene forsvinne ganske fort. Hadde det vært så ille hadde nok barnevernet vært koblet inn. Dessuten er det ikke bare at hun utleverer barna på nettet som blir diskutert her, det er alt fra hvor dårlig hun skriver, at dere blir kvalm av henne, hvor PR kåt hun er, at hun selger livet sitt for penger og at hun er så kjedelig og bare dritt. Jeg stiller meg bare uforstående til hvorfor dere i det hele tatt orker å bry dere om en jente som bor i Kypros og skriver en blogg, når det egentlig ikke påvirker deres liv på noen måte. Hvilke andre kjendiser utleverer barna sine på denne måten? Nevn i fleng, siden du drar "alle kjendiser" greia. 7
Hattifnatten Skrevet 26. september 2015 #1571 Skrevet 26. september 2015 Folk kan missbruke bildene i bleiereklamene også, hvorfor er det ikke hets mot de som lar ungen være "lano-unge"? Jeg skjønner ikke hvorfor dere som siterer meg har et behov for å enten anklage meg for å kalle dere missunnerlig eller legge ved at dere ikke er perfekt selv. Jeg har da ikke sagt noe mot dere som person. Jeg ville ikke ha lagd en blogg med barna mine på den måten hun har gjort, nei. Det betyr ikke at jeg føler at jeg har "rett" til å kalle hun en dårlig mor, en PR kåt fjortis, at hun selger livet sitt for penger eller kommentere på hvor dårlig hun skriver. Hvis problemet er at hun utleverer barna sine så går det jo ann å holde seg til det. Jeg har kun snakket for meg selv, og jeg kaller henne ikke en dårlig mor. Ei heller henger meg opp i silikonarrene hennes. Men jeg synes hun gjør noen dårlige valg i forhold til barna sine. Og folk blir ofte engasjerte og diskuterer når det dreier seg om barn (slik mange i denne tråden gjør). Heldigvis! Barn har ikke alltid en egen stemme, og det er godt at folk stiller spørsmålstegn ved barnas ve og vel. 6
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #1572 Skrevet 26. september 2015 Hvilke andre kjendiser utleverer barna sine på denne måten? Nevn i fleng, siden du drar "alle kjendiser" greia. De fleste kjendiser i Norge som får barn, har barn som ender opp i rampelyset selv. Orker ikke google opp alle, men her ser du jo flere kjendisbarn som er i rampelyset; http://www.nettavisen.no/nyheter/her-er-de-norske-kjendisbarna/507868.html Så er det jo også de fleste bloggerne som har fått barn, og også alle unge mødre bloggene. Rannveig Heitmann, Fotballfrue, hun Jessica (mammasom16). Jeg leser ikke så mange blogger, men de fleste kjente toppbloggere som får barn utleverer dem like mye som Anna gjør. Viktig å også legge til at mange av de norske kjendisene legger ut bilder av barn/babyer på instagram, fb, etc. Mange av disse driver dog ikke en hverdagsblogg og har derfor ikke noe grunn til å skrive om hva ungene gjør hver dag. 1
Birdo Skrevet 26. september 2015 #1573 Skrevet 26. september 2015 De fleste kjendiser i Norge som får barn, har barn som ender opp i rampelyset selv. Orker ikke google opp alle, men her ser du jo flere kjendisbarn som er i rampelyset;http://www.nettavisen.no/nyheter/her-er-de-norske-kjendisbarna/507868.html Så er det jo også de fleste bloggerne som har fått barn, og også alle unge mødre bloggene. Rannveig Heitmann, Fotballfrue, hun Jessica (mammasom16). Jeg leser ikke så mange blogger, men de fleste kjente toppbloggere som får barn utleverer dem like mye som Anna gjør. Viktig å også legge til at mange av de norske kjendisene legger ut bilder av barn/babyer på instagram, fb, etc. Mange av disse driver dog ikke en hverdagsblogg og har derfor ikke noe grunn til å skrive om hva ungene gjør hver dag. For å ikke glemme Frumaela. Har stilt spørsmål om hvorfor hun aldri blir kritisert her inne, men hun er jo gift og har en jobb ved siden av å utlevere barna sine må vite. 2
neiognei Skrevet 26. september 2015 #1574 Skrevet 26. september 2015 (endret) De fleste kjendiser i Norge som får barn, har barn som ender opp i rampelyset selv. Orker ikke google opp alle, men her ser du jo flere kjendisbarn som er i rampelyset;http://www.nettavisen.no/nyheter/her-er-de-norske-kjendisbarna/507868.html Så er det jo også de fleste bloggerne som har fått barn, og også alle unge mødre bloggene. Rannveig Heitmann, Fotballfrue, hun Jessica (mammasom16). Jeg leser ikke så mange blogger, men de fleste kjente toppbloggere som får barn utleverer dem like mye som Anna gjør. Viktig å også legge til at mange av de norske kjendisene legger ut bilder av barn/babyer på instagram, fb, etc. Mange av disse driver dog ikke en hverdagsblogg og har derfor ikke noe grunn til å skrive om hva ungene gjør hver dag. Ja, disse du nevner her er også bloggere som faktisk tjener de fleste av sine penger på å utlevere barna sine. Ganske motbydelig og uansvarlig. Og litt trist at de ikke har nok å by på selv. Men kjendiser? De aller fleste kjendiser med respekt for seg selv bruker ikke sine barn for å tjene penger til seg selv. Endret 26. september 2015 av neiognei 9
neiognei Skrevet 26. september 2015 #1575 Skrevet 26. september 2015 Og de kjendisene som ramse opp der.. Det er snakk om ungdommer og voksne. Tror du kanskje de har litt flere ord med i laget enn Michelle på fire og William på ett? 1
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #1576 Skrevet 26. september 2015 Ja, disse du nevner her er også bloggere som faktisk tjener de fleste av sine penger på å utlevere barna sine. Ganske motbydelig og uansvarlig. Og litt trist at de ikke har nok å by på selv. Men kjendiser? De aller fleste kjendiser med respekt for seg selv bruker ikke sine barn for å tjene penger til seg selv. Og de kjendisene som ramse opp der.. Det er snakk om ungdommer og voksne. Tror du kanskje de har litt flere ord med i laget enn Michelle på fire og William på ett? Uansett hva jeg svarer så er det ikke godt nok, selv om jeg kommer med konkrete svar på hva som blir bedt om. Her; http://blogg.no/hashtag/?tag=familieblogg Se alle som utleverer barna sine! Kun fordi Anna er kjendis så gjør det ikke henne til en dårligere mor enn alle de andre bloggerne, for flesteparten av de ønsker jo høyere lesertall! Mange av disse betaler seg inn på forsiden av blogg.no 2
Hattifnatten Skrevet 26. september 2015 #1577 Skrevet 26. september 2015 Uansett hva jeg svarer så er det ikke godt nok, selv om jeg kommer med konkrete svar på hva som blir bedt om. Her; http://blogg.no/hashtag/?tag=familieblogg Se alle som utleverer barna sine! Kun fordi Anna er kjendis så gjør det ikke henne til en dårligere mor enn alle de andre bloggerne, for flesteparten av de ønsker jo høyere lesertall! Mange av disse betaler seg inn på forsiden av blogg.no Er det noen som påstår at hun er en dårligere mor enn andre som utleverer barna sine like mye? Jeg reagerer minst like mye på de, som jeg gjør på henne. Men dette er jo en tråd om mammatilmichelle, og da er det ikke så rart at det er hun som diskuteres. 11
Ulzzang Skrevet 26. september 2015 #1578 Skrevet 26. september 2015 (endret) Uansett hva jeg svarer så er det ikke godt nok, selv om jeg kommer med konkrete svar på hva som blir bedt om. Her; http://blogg.no/hashtag/?tag=familieblogg Se alle som utleverer barna sine! Kun fordi Anna er kjendis så gjør det ikke henne til en dårligere mor enn alle de andre bloggerne, for flesteparten av de ønsker jo høyere lesertall! Mange av disse betaler seg inn på forsiden av blogg.no Jeg forstår ikke logikken "Fordi alle andre gjør det, så er ikke det så negativt likevel" Det som blir mest kritisert om Anna er at hun har blitt populær fordi hun utleverer barna hennes, og ikke glem alle spekulasjonene hun legger opp til selv. Og det at hun skriver dårlig, vel... hun har Norges mest leste blogg, så det er ikke rart at man forventer bedre kvalitet i det hun skriver, men hun leverer ikke akkurat det, og jeg synes at det er et helt legitimt kritikk uten å måtte bli anklaget for å "slenge dritt" som mange er så raske med å påstå. Endret 26. september 2015 av Ulzzang 11
neiognei Skrevet 26. september 2015 #1579 Skrevet 26. september 2015 Uansett hva jeg svarer så er det ikke godt nok, selv om jeg kommer med konkrete svar på hva som blir bedt om. Her; http://blogg.no/hashtag/?tag=familieblogg Se alle som utleverer barna sine! Kun fordi Anna er kjendis så gjør det ikke henne til en dårligere mor enn alle de andre bloggerne, for flesteparten av de ønsker jo høyere lesertall! Mange av disse betaler seg inn på forsiden av blogg.no Mange gjør det, så da er det greit da. Hallo? For en logikk! 15
neiognei Skrevet 26. september 2015 #1580 Skrevet 26. september 2015 Og jeg har aldri sagt eller tenkt at hun er en dårlig mor. Hun er en veldig umoden jente. Som jeg, personlig synes at tar elendige avgjørelser, som går ut over hennes barn. 12
Fremhevede innlegg