Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke fant denne fantastiske barnehagen tidligere? Den er innen gåavstand, mens den andre visstnok tok 20 minutter med bil å komme seg til (lite praktisk med tanke på at hun ikke har sertifikatet). Hadde hun gjort litt research på forhånd hadde hun jo funnet denne supermegaultrafantastiske barnehagen før hun flyttet ned dit.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

70% fantastiske lesere, 10% hatere og 20% som later som de liker henne men som hele tida skal finne feil.

Vel, hva med å ta litt selvkritikk? Man er ikke hater eller bare prøver å finne feil selv om man sier mot noen vel? 

Hun følte visst for å utdype hvor fantastisk barnehagen er i dag, for å vise leserne sine virker det som. 

Endret av K@tt
Skrevet (endret)

Jeg synes hun sutrer vel mye.. Det blir veldig kjipt og kjedelig å lese bloggen da! Er nesten jeg ikke gidder lenger fordi hun er så deprimerende😓 men hun må virkelig skjønne at hun ikke kan drive dette lenger. Og ikke på barna heller. For måten hun bruker barna til markedsføring er ikke Ok. Og jeg er forbanna lei av at hun skal skrive "trykke på liker" om bla bla bla! Vi vet alle at det er fordi hun ikke er på toppen av blogglisten lenger...

Endret av rundtfingern
  • Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet

Bare jeg som synes hele kjærlighets-dramaet er litt.. kleint?  :sjenert:

Det å skrive lang post om hvor perfekt Jan er, hvor godt det føles å ha en mann i huset og han virker som en god far og blabla. kleint! 

Hun virker som en skikkelig luremus. Faren til William vil ikke ha henne, også går hun for Jan. Også kommer han andre på besøk og da vil hun prøve seg på han, samtidig som at hun flørter med Jan og skriver lange poster om begge to på bloggen.

Liker egentlig ikke bloggen hennes. Alt er så sukkersøtt og.. falskt, føles så falskt alt sammen. 

Virker så desperat etter å virke perfekt. 

Hun er jo hjelpeløs, hun har jo så vidt vært alene med barna. 

Er på desperat leting etter andre blogger som er mer interessante, men har ikke funnet noen enda. 

Skrevet

Huff så flaut funfact-innlegget var. Veldig tydelig at hun har skrevet det selv.
"anna spiser syyykt lite, derfor hun er så fin og tynn og perfekt", "sykt fin kropp selv om hun aldri trener #sjaluazzz", "hun er så rik at hun kjøpte seg bil før hun fikk lappen". Dette tenker i allefall jeg når jeg leser innlegget :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Bare jeg som synes hele kjærlighets-dramaet er litt.. kleint?  :sjenert:

Det å skrive lang post om hvor perfekt Jan er, hvor godt det føles å ha en mann i huset og han virker som en god far og blabla. kleint! 

Hun virker som en skikkelig luremus. Faren til William vil ikke ha henne, også går hun for Jan. Også kommer han andre på besøk og da vil hun prøve seg på han, samtidig som at hun flørter med Jan og skriver lange poster om begge to på bloggen.

Liker egentlig ikke bloggen hennes. Alt er så sukkersøtt og.. falskt, føles så falskt alt sammen. 

Virker så desperat etter å virke perfekt. 

Hun er jo hjelpeløs, hun har jo så vidt vært alene med barna. 

Er på desperat leting etter andre blogger som er mer interessante, men har ikke funnet noen enda. 

Jeg synes også det er skikkelig kleint  :fnise: :fnise:

Hun oppfører seg som en 14 år gammel jente jo!! Enda verre er det jo at hun bretter dette dramaet sitt ut for alt og alle. 

• Liker 2
Skrevet

Hun fikk jo ikke vært 14 siden hun ble gravid da... Så.. Kan være hun lever litt i sin egen lille boble?

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet

Jeg synes også det er skikkelig kleint  :fnise: :fnise:

Hun oppfører seg som en 14 år gammel jente jo!! Enda verre er det jo at hun bretter dette dramaet sitt ut for alt og alle. 

Enig haha 

Hun fikk jo ikke vært 14 siden hun ble gravid da... Så.. Kan være hun lever litt i sin egen lille boble?

Rart at hun ikke helt forstår det selv... det blir litt som å bli busted i å skrible navnet til en gutt i notatboken din, også blir det lest opp i klassen foran alle. Utrolig flaut og kleint for en 14 åring. Blir litt sånn. Hun har jo skrevet at hun ikke er så flink til å snakke om ting, men best i å skrive det.

Ser for meg at hun og Jan henger sammen, hun fniser og små flørter men sier ikke stort om hva hun føler. Virker som at de leker mor, far og barn (i hennes hode) Så drar han og da skriver hun deeen lange kjærlighetserklæringen på bloggen og han leser det. Kleint! 

Skrevet

Hjelpes for ei jente... Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør det så public? Det blir så ufattelig kleint og så kan det være det skjærer seg, også funker ikke forholdet, og hun nekter å svare på spørsmål...

• Liker 6
Skrevet

Kommentarfeltet hennes på instagram er jo heeelt.. ja, ordløs.

Der sitter det en gjeng 10-12 åringer å forsvarer Anna. Kaller hverandre ting (les: rumpesprekk) og lager skikkelig drama ut av det.

Skrevet

Der sitter det en gjeng 10-12 åringer å forsvarer Anna. Kaller hverandre ting (les: rumpesprekk) og lager skikkelig drama ut av det.

Ikke glem "h*re" da.. Har lest igjennom det og det er ikke helt bra... Jenter i den alderen burde virkelig ikke ha instagram....og Anna burde ikke legge alt så public...

• Liker 1
Skrevet

Nå i det siste har Anna sutret JÆVLIG mye. Er hun så usikker på seg selv at hun MÅ få bekreftelse fra superfansa sine hver jævla dag eller? herregud voks opp! Jeg er så lei den jenta!

Herregud ja! Hun sutrer hele tiden. Voks opp liksom.

• Liker 2
Skrevet

Tror dessverre det var en kommentar på Michelle..

Skrevet (endret)

Ikke hver kveld man er "stupmett", gitt.

Endret av barføtt
  • Liker 6
Skrevet

Flere enn meg som reagerte på bildet hun la ut på Snapchat i kveld? Virker som om hun er litt usikker på om hun vil ha Jan eller Mathijs!

• Liker 7
Skrevet

Flere enn meg som reagerte på bildet hun la ut på Snapchat i kveld? Virker som om hun er litt usikker på om hun vil ha Jan eller Mathijs!

Hva er snapen?

Skrevet

Hva er snapen?

annarasmussen

Skrevet

Stuntet med Jan fikk vel Mathijs sjalu da. Så reiser han hjem også er det på'an igjen.

• Liker 2
Skrevet

Meget suspekt at to av funfactsene fra "venner" i går handlet om hvor flott kropp hun hadde og hvor utrolig lite hun spiser, og i dag kommer et langt innlegg om at hun har så flott kropp fordi hun spiser så utrolig lite. Hun får bonus Hyklerpoeng for den ekstreme mengden av bikini- og dusjbilder hun publiserer, i kombinasjon med påstanden om at hun ikke vil bidra til økt kroppspress.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...