smalls Skrevet 15. september 2015 #1401 Del Skrevet 15. september 2015 Skulle veldig gjerne likt å sett Anna studere og jobbe ved siden av. Så får hun se hvor "lett" det er. Jeg blir litt irritert over hun sier slike ting. At hennes jobb er SÅ mye tøffere og hun har aldri fri. Selvfølgelig har hun da det! Familien stiller mye opp, (spesielt mora) hun har vel vaskehjelp? Hun bestemmer over sin egen arbeidsdag, hun kan ta seg 2 timer fri når hun måtte ønske og gjøre hva hun vil, hun tjener godt på å sitte i en luksusbolig i utlandet og skrive dagbok, hun får sponset gratis produkter, reiser, klær osv. Tøft liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. september 2015 #1402 Del Skrevet 15. september 2015 Skulle veldig gjerne likt å sett Anna studere og jobbe ved siden av. Så får hun se hvor "lett" det er. Jeg blir litt irritert over hun sier slike ting. At hennes jobb er SÅ mye tøffere og hun har aldri fri. Selvfølgelig har hun da det! Familien stiller mye opp, (spesielt mora) hun har vel vaskehjelp? Hun bestemmer over sin egen arbeidsdag, hun kan ta seg 2 timer fri når hun måtte ønske og gjøre hva hun vil, hun tjener godt på å sitte i en luksusbolig i utlandet og skrive dagbok, hun får sponset gratis produkter, reiser, klær osv. Tøft liv! Hun skriver i et innlegg at hun blant annet bruker tiden på å legge planer for sin videre karriere.Lurer på hva det blir?Hun må sikkert tilbake på skolebenken før eller siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 15. september 2015 #1403 Del Skrevet 15. september 2015 Nå har hun postet et bilde av seg selv i dusjen på facebook med link til bloggen. Der hun har tusjet over rompa.. Det innlegget... Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 15. september 2015 #1404 Del Skrevet 15. september 2015 Det innlegget... Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Nei det kan du si...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 15. september 2015 #1405 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Visste ikke at det gikk an å være usikker på om man noen gang har dusjet sammen med noen, men det er jo tydeligvis veldig normalt å ikke ha oversikt over noe sånt Endret 15. september 2015 av thorax 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 15. september 2015 #1406 Del Skrevet 15. september 2015 Kva handler egentlig det innlegget om?(kjem ikkje til å lese) Blei så forvirra over tittelen, ka så liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 15. september 2015 #1407 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Altså. Foreldreskapet blir litt hva man selv gjør det til. Da jeg hadde baby hadde jeg med h*n på badet. Da babyen ble litt større gikk det helt fint å la h*n sitte i vippestol eller være i lekegrind osv i de fem minuttene det tok å dusje. Om man har lyst til å ofre alt som heter egentid så kan man godt det. Jeg har funnet ut at det er lurt å ikke gjøre det. Hver sin lyst, men det blir bare dummere og dummere å høres hennes refleksjoner. Michelle gikk dessuten da i barnehage før William kom. Hvem hadde hun med i dusjen da? Mora si? En mann? Hennes foreldreskap er tydeligvis kun tuftet på offer og martyrskap. Søken etter sympati eller at noen skal si" Åh, så tøff du er." Men på en annen side.. Det kan jo virke preventivt for andre fjortiser som skulle ønske seg barn. Endret 15. september 2015 av neiognei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 15. september 2015 #1408 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Og det innlegget, om martyrmoren som aldri har dusjet alene. Med halvnakenbilder og moralen på slutten der.. Virker som hun lager en parodi på seg selv. Endret 15. september 2015 av neiognei 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 15. september 2015 #1409 Del Skrevet 15. september 2015 Aldri dusjet alene? Så hun har alltid hatt en kjæreste og han har alltid vært tilgjengelig til å dusje sammen med henne? Hva med før Wiliam ble født og Michelle var på barnehagen? Eller de gangene mora har passet ungene og hun har hatt en frikveld eller da hun var på besøk hos Jan i Kristiansand? Hun overdriver så utrolig, det er så synd på henne og alle må forstå at hun har det verst av alle i hele verden, virker det som. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 15. september 2015 #1410 Del Skrevet 15. september 2015 Innlegget handlet om at hun svært sjeldent har mulighet til å dusje alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 15. september 2015 #1411 Del Skrevet 15. september 2015 Hva kan en si? Det var serdeles rar lesing vel? Jeg har 3 barn, og selv om jeg har mann så eg jo ikke han hjemme dagen lang? Tenker på at hun nevner dusj etter frokost. Har aldri hatt problemer med å få tatt meg en dusj selv om jeg er alene med alle 3 barna jeg, men det er kanskje et untak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 15. september 2015 #1412 Del Skrevet 15. september 2015 For det første - jeg blir jeg mektig provosert over både henne og Rannveig's sytete innlegg om at det å være (alene)mor er mer enn en fulltidsjobb i seg selv. Jeg har ikke barn selv, men jeg tviler ikke på at det er slitsomt å være alenemor til 2-4 barn. Likevel så er dette noe de aller fleste (alenemor eller ikke)må gjøre ved siden av! full jobb, reiseveg, fritidsaktiviteter +++. Det er faktisk helt vanlig. Innlegget angående dusjingen er jo bare tull, det var kun for å få vist seg frem. Selv jeg skjønner at det er vanlig å dusje alene i løpet av 4 år, eller hvor gammel Michelle er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. september 2015 #1413 Del Skrevet 15. september 2015 For det første - jeg blir jeg mektig provosert over både henne og Rannveig's sytete innlegg om at det å være (alene)mor er mer enn en fulltidsjobb i seg selv. Jeg har ikke barn selv, men jeg tviler ikke på at det er slitsomt å være alenemor til 2-4 barn. Likevel så er dette noe de aller fleste (alenemor eller ikke)må gjøre ved siden av! full jobb, reiseveg, fritidsaktiviteter +++. Det er faktisk helt vanlig. Innlegget angående dusjingen er jo bare tull, det var kun for å få vist seg frem. Selv jeg skjønner at det er vanlig å dusje alene i løpet av 4 år, eller hvor gammel Michelle er. De syter og klager fordi de ikke kjenner til noe annet. De har aldri sjonglert noe i hele sitt liv, bare sittet der med "ongan" sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 15. september 2015 #1414 Del Skrevet 15. september 2015 De burde jo heller fortalt hvor heldige de er som kan leve av å blogge når de er alenemødre. At de SLIPPER å bruke 8-9 timer på jobb hver dag, at de styrer hverdagen sin selv og kan tjene seg rike på å reklamere for barberhøvler og ta bilder i dusjen. Vanlige alenemødre har jo en mye tøffere hverdag enn disse bloggerne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. september 2015 #1415 Del Skrevet 15. september 2015 Trenger en å dusje om en får litt grøt på seg under frokosten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. september 2015 #1416 Del Skrevet 15. september 2015 Hun skriver i et innlegg at hun blant annet bruker tiden på å legge planer for sin videre karriere.Lurer på hva det blir?Hun må sikkert tilbake på skolebenken før eller siden. Eller nettstudie. Blir jo noe av det samme. Som sagt, skulle likt å sett henne som student og må jobbe ved siden av. Det burde jo ikke være noe problem, siden blogg jobben er mye mer krevende og tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. september 2015 #1417 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Eller nettstudie. Blir jo noe av det samme. Som sagt, skulle likt å sett henne som student og må jobbe ved siden av. Det burde jo ikke være noe problem, siden blogg jobben er mye mer krevende og tøffere. Ja,det skulle jeg også likt å se. For det første - jeg blir jeg mektig provosert over både henne og Rannveig's sytete innlegg om at det å være (alene)mor er mer enn en fulltidsjobb i seg selv. Og de har tross alt valgt det selv,og med vilje gjort seg gravide på nytt. Endret 15. september 2015 av Sandie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. september 2015 #1418 Del Skrevet 15. september 2015 Aldri dusjet alene? Så hun har alltid hatt en kjæreste og han har alltid vært tilgjengelig til å dusje sammen med henne? Hva med før Wiliam ble født og Michelle var på barnehagen? Eller de gangene mora har passet ungene og hun har hatt en frikveld eller da hun var på besøk hos Jan i Kristiansand? Hun overdriver så utrolig, det er så synd på henne og alle må forstå at hun har det verst av alle i hele verden, virker det som. Sjeldent.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 15. september 2015 #1419 Del Skrevet 15. september 2015 Trenger en å dusje om en får litt grøt på seg under frokosten? Seff, kan ikke ha smuss på seg når man skal legge ut bilder av seg på nettet, så folk får se hvordan livet med barn faktisk er😝 Lang setning😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. september 2015 #1420 Del Skrevet 15. september 2015 Seff, kan ikke ha smuss på seg når man skal legge ut bilder av seg på nettet, så folk får se hvordan livet med barn faktisk er Lang setning Pleier du ofte å gå med møkk i håret når du går ut, istedenfor å hoppe i dusjen i 5 minutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg