Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

På topplista står det at hun har hatt over 92 000 besøk. Er dette antall sidevisninger eller unike lesere?

Kan ikke fatte hva som drar så mange klikk.

Unike lesere. Faktisk bare norske også, for de regner ikke med utlandske på den blogglisten på grunn av tidligere juks. 

Hun har sikkert mange svenske, danske og andre lesere. Sikkert langt over 100.000 faktiske lesere hver dag. 

Klarer ikke se for meg hvor mange det er engang. Skummelt at så mange vet nesten alt om hennes liv og barn. Hun tjener vel over 100.000 i mnd siden hun er så glad i reklame, tv-show og slik. Alt fra babysaker, selve blogg.no, hudpleie og tannbleking, interview, bloggerne, unge-mødre...og farris&juice, og solo såklart!  :fnise:  Har jeg glemt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unike lesere. Faktisk bare norske også, for de regner ikke med utlandske på den blogglisten på grunn av tidligere juks.

Hun har sikkert mange svenske, danske og andre lesere. Sikkert langt over 100.000 faktiske lesere hver dag.

Klarer ikke se for meg hvor mange det er engang. Skummelt at så mange vet nesten alt om hennes liv og barn. Hun tjener vel over 100.000 i mnd siden hun er så glad i reklame, tv-show og slik. Alt fra babysaker, selve blogg.no, hudpleie og tannbleking, interview, bloggerne, unge-mødre...og farris&juice, og solo såklart! :fnise: Har jeg glemt noe?

Shai barberhøvel som michelle poserte med!

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

- Pavilion, mod

Skrevet

?

Siste innlegg på bloggen av han Jan.

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke se for meg hvor mange det er engang. Skummelt at så mange vet nesten alt om hennes liv og barn. Hun tjener vel over 100.000 i mnd siden hun er så glad i reklame, tv-show og slik. Alt fra babysaker, selve blogg.no, hudpleie og tannbleking, interview, bloggerne, unge-mødre...og farris&juice, og solo såklart! :fnise: Har jeg glemt noe?

Klarer ikke å fatte hva som er intressant med den bloggen. Syntes dessuten det er en uting å legge ut så mye om barna sine. Særlig når barna dras med inn i reklame.

Hun har dratt den så langt med alle spekulasjoner osv, hvor langt klarer hun å trekke den?

Hva blir neste? Vinn en dag med Michelle?

• Liker 5
Skrevet

Hva skriver jan? Vil ikke klikke meg inn..

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon av barn, hets og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Skrevet

Drar seg inn i diskusjoner i hytt og pine. Var det paradise hotell diskusjon, om utroskap mellom Isabell og Pierre? Holdt seg for god for å ta magebilde etter fødsel pga hun fokuserte på hvor flink man har vært å føde. Legger ut x antall bikinibilder daglig, og poserer gjerne i bikini med en solobrus. God reklameinntekt.

Skaper spennende overskrifter. Er hun sammen med Amir fra PH. Er han barnefaren? Er jeg sammen med Kevin fra PH? Hvem er barnefaren til Michelle? Hvem er barnefaren til William? Tatovering, SNEAK PEAK av tatovering. SNEAK PEAK av rom. SNEAK PEAK av baby. SNEAK PEAK av prosjekt/filming. HINT HINT til ferie, flytting, skole, kjæreste, graviditet, barnefar. HVA JEG SYNES OM DITT OG DATT. Blandet hun seg inn i fotballfrueskandalen angående redigering av utseende? Husker ikke helt.

Noen synes sikkert det er spennende med slike fortsettelse-følger innlegg, men jeg blir bare skuffet over hvordan de vel så dramatiske overskriftene ikke gjenspegler noen av tekstene. 

Blir som dette scenarioet: WILLIAM SKAL BLI STOREBROR. Og i innlegget står det: bilder kommer senere, også masse babbling og hva de har gjort idag. Etter noen dager poster bilde av en gullfisk. Velkommen til familien gullfisk. Typisk noe anna kunne ha gjort. Hihi. Er jo egentlig litt morsomt.

• Liker 11
Skrevet

Drar seg inn i diskusjoner i hytt og pine. Var det paradise hotell diskusjon, om utroskap mellom Isabell og Pierre? Holdt seg for god for å ta magebilde etter fødsel pga hun fokuserte på hvor flink man har vært å føde. Legger ut x antall bikinibilder daglig, og poserer gjerne i bikini med en solobrus. God reklameinntekt.

Skaper spennende overskrifter. Er hun sammen med Amir fra PH. Er han barnefaren? Er jeg sammen med Kevin fra PH? Hvem er barnefaren til Michelle? Hvem er barnefaren til William? Tatovering, SNEAK PEAK av tatovering. SNEAK PEAK av rom. SNEAK PEAK av baby. SNEAK PEAK av prosjekt/filming. HINT HINT til ferie, flytting, skole, kjæreste, graviditet, barnefar. HVA JEG SYNES OM DITT OG DATT. Blandet hun seg inn i fotballfrueskandalen angående redigering av utseende? Husker ikke helt.

Noen synes sikkert det er spennende med slike fortsettelse-følger innlegg, men jeg blir bare skuffet over hvordan de vel så dramatiske overskriftene ikke gjenspegler noen av tekstene. 

Blir som dette scenarioet: WILLIAM SKAL BLI STOREBROR. Og i innlegget står det: bilder kommer senere, også masse babbling og hva de har gjort idag. Etter noen dager poster bilde av en gullfisk. Velkommen til familien gullfisk. Typisk noe anna kunne ha gjort. Hihi. Er jo egentlig litt morsomt.

Jeg er enig med deg. Absolutt alt.

Hun synker bare i mine øyne. For hun virker så desperat etter å være på 1 plass. Hun gjør alt for å holde seg der. Legger ut hint og spekulasjoner hele tiden. Når tid skal det ta slutt? Jeg tenker bare, hva blir det neste? Blir for dumt. For ikke snakke om all den reklamen da!

Som flere har sagt her, hvorfor er hun på 1 plass egentlig? Nå har ikke jeg vært innpå bloggen på evigheter (gidder faktisk ikke å gi henne flere klikk) men den er da ikke så god? Det finnes blogger som er mye bedre enn Anna sin blogg. Synes Sophie Elise sin blogg er 10 ganger bedre.

• Liker 5
Skrevet

Virker ikke som om hun trives så godt på Kypros, i og med at hun må ha noen på besøk hos seg til enhver tid. Når én reiser, kommer én annnen den samme dagen. Også postet hun jo et innlegg over hvordan det ikke var noe gøy for henne å være der alene, uten dem hun var glad i, og skrev senest i dag at hun hadde vært helt i kjelleren dersom hun hadde måttet være alene etter at Jan hadde reist.

Så hvorfor flytte til Kypros, dersom du ikke klarer å bo der alene? Hvorfor ikke bare holde seg hjemme i Norge, hvor du er i nærheten av familien og vennene som du er avhengig av for å trives? Jeg skjønner ikke at hun ikke tenkte over det FØR hun kjøpte seg hus og tok med seg barna til Kypros for et år.

• Liker 12
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Virker ikke som om hun trives så godt på Kypros, i og med at hun må ha noen på besøk hos seg til enhver tid. Når én reiser, kommer én annnen den samme dagen. Også postet hun jo et innlegg over hvordan det ikke var noe gøy for henne å være der alene, uten dem hun var glad i, og skrev senest i dag at hun hadde vært helt i kjelleren dersom hun hadde måttet være alene etter at Jan hadde reist.

Så hvorfor flytte til Kypros, dersom du ikke klarer å bo der alene? Hvorfor ikke bare holde seg hjemme i Norge, hvor du er i nærheten av familien og vennene som du er avhengig av for å trives? Jeg skjønner ikke at hun ikke tenkte over det FØR hun kjøpte seg hus og tok med seg barna til Kypros for et år.

Det er jo helt normalt at det tar litt tid å finne seg til rette på en ny plass, og at man ikke trives i begynnelsen. Jeg har bodd mange steder i Norge, og har alltid mistrivdes de første 2-3 månedene uansett. Også da jeg flyttet til utlandet. Men man får jammen ikke opplevd mye i livet hvis man skal kreve at alt skal være en dans på roser fra første stund hver gang man gjør noe man har lyst til! Jeg angrer hvertfall ikke på noen av stedene jeg har flyttet til, og hvis Anna holder ut lenge nok vil hun sikkert få et helt fantastisk år.

Det er viktig å komme seg ut av komfortsonen av og til. Prøv selv. ;)

• Liker 10
Skrevet

Altså. Det er gøy å være på ferie. I en uke. Kanskje to. Toppen tre. Men et år? Da må hun finne på noe spennende. Noe å fylle dagen med.

Men det begrenser seg jo når hun må være hjemme med William. Jeg hadde kjedet meg halvt ihjel, så skjønner godt at hun gjør det.

• Liker 3
Skrevet

Anna har jo tross alt aldri vært helt alene. Moren til anna har jo bare vært en trapp unna, og hun har stilt voldsomt opp for barnebarna. Når hun for første gang må være alene med barna over tid OG er i et nytt land... Ja, da er det ikke rart det blir litt kaos :)

• Liker 2
Skrevet

Anna har jo tross alt aldri vært helt alene. Moren til anna har jo bare vært en trapp unna, og hun har stilt voldsomt opp for barnebarna. Når hun for første gang må være alene med barna over tid OG er i et nytt land... Ja, da er det ikke rart det blir litt kaos :)

Hun har vel ikke vært så mye alene på Kypros heller. Mamma var på besøk, så Jan og nå mamma igjen. Virker som hun får ingen "alenedager" der. Bare besøk som er også hjelp og avlastning.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt normalt at det tar litt tid å finne seg til rette på en ny plass, og at man ikke trives i begynnelsen. Jeg har bodd mange steder i Norge, og har alltid mistrivdes de første 2-3 månedene uansett. Også da jeg flyttet til utlandet. Men man får jammen ikke opplevd mye i livet hvis man skal kreve at alt skal være en dans på roser fra første stund hver gang man gjør noe man har lyst til! Jeg angrer hvertfall ikke på noen av stedene jeg har flyttet til, og hvis Anna holder ut lenge nok vil hun sikkert få et helt fantastisk år.

Det er viktig å komme seg ut av komfortsonen av og til. Prøv selv. ;)

Jeg flyttet alene til Oslo, fra en liten bygd, naar jeg var paa Annas alder. Og jeg bor, og har alltid bodd, alene. Og ja, jeg mistrivdes, men familien min hadde ikke økonomi til å stille opp som moralsk støtte, så jeg klarte meg selv. Hvis jeg ikke hadde trodd at jeg klarte meg, hadde jeg heller ikke flyttet, men heller gått på det lokale universitetet slik at jeg kunne ha bodd hjemme. Moren min besøker meg én gang i året, i anledning min burdsgag. Derfor synes jeg det er litt rart at hennes mor har råd til å besøke henne 3/4 uker i måneden, samt at det å ha besøk i følge henne selv er en nødvendighet. Dersom hun er absolutt avhengig av å ha besøk til enhver tid, burde hun ikke ha flyttet. Det er min mening.

Og ja, jeg har bodd i utlandet. Det gikk bedre enn da jeg bodde i Oslo, og jeg takket nei til alle tilbud om besøk gjennom oppholdet fordi jeg hadde lyst å oppleve kulturen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

(Sitert feil)

Endret av Adelia
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...