lenebu Skrevet 8. september 2015 #1321 Del Skrevet 8. september 2015 Bloggtallene har vært litt lave i det siste, med rangeringer på 2. og 3. plass. På tide å legge opp for nye spekulasjoner, denne gangen angående hvilket TV crew som er med på Kyrpos og filmer! (Hint: det er Bloggerne). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 8. september 2015 #1322 Del Skrevet 8. september 2015 Hva er greia med det innlegget om Jan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 8. september 2015 #1323 Del Skrevet 8. september 2015 Bloggtallene har vært litt lave i det siste, med rangeringer på 2. og 3. plass. På tide å legge opp for nye spekulasjoner, denne gangen angående hvilket TV crew som er med på Kyrpos og filmer! (Hint: det er Bloggerne). For ikke å glemme at hun faller for Jan! Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriver sutre innlegg om at hun er så lei av at folk spekulerer i kjærlighetslivet hennes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 8. september 2015 #1324 Del Skrevet 8. september 2015 For ikke å glemme at hun faller for Jan! Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriver sutre innlegg om at hun er så lei av at folk spekulerer i kjærlighetslivet hennes. Ja, forstår ikke hvordan jeg kunne glemme det. Hun vet jo godt hva som kommer når hun poster et innlegg med tittelen "Det er umulig å ikke falle for ham..." og legger ut om hvor herlig det er å ha en farsfigur i huset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 8. september 2015 #1325 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Slettet Endret 9. september 2015 av Liseheidi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. september 2015 #1326 Del Skrevet 8. september 2015 Men må det ikke være litt kleint å ha Jan på besøk når hun sitter og skriver alt dette på bloggen? Altså blir det ikke litt klein stemmning mellom de?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 8. september 2015 #1327 Del Skrevet 8. september 2015 Men må det ikke være litt kleint å ha Jan på besøk når hun sitter og skriver alt dette på bloggen? Altså blir det ikke litt klein stemmning mellom de?? Det tenkte jeg på også.. Kanskje han ikke leser bloggen hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 8. september 2015 #1328 Del Skrevet 8. september 2015 Ja det var stygge kommentarer der også, men de fleste skrev at dette var low point av rannveig, noe det også er. Trenger ikke lese bloggen til Anna for å vite noe om drifting, det har hun forklart på Bloggerne. Hva mener dere med drifting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. september 2015 #1329 Del Skrevet 8. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 8. september 2015 #1330 Del Skrevet 8. september 2015 Hva mener dere med drifting? Å drive, i dette tilfellet hvordan hun driver bloggen ift. innleggene sine (i følge henne selv skriver hun dem kvelden i forveien etter at barna har gått til sengs, og setter dem opp slik at de publiseres automatisk med jevne mellomrom neste dag). Jeg synes dette er litt rart, i og med at hun alltid skriver "i dag skal vi (...)" og "i dag har vi (...)", når det hun egentlig snakker om er hva hun gjorde dagen før(?). Men det var i hvert fall det jeg mente med "drifting". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. september 2015 #1331 Del Skrevet 8. september 2015 Hva mener dere med drifting? Drifting av bloggen vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. september 2015 #1332 Del Skrevet 8. september 2015 Nå må hun fader meg skjerpe seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 9. september 2015 #1333 Del Skrevet 9. september 2015 Bloggtallene har vært litt lave i det siste, med rangeringer på 2. og 3. plass. På tide å legge opp for nye spekulasjoner, denne gangen angående hvilket TV crew som er med på Kyrpos og filmer! (Hint: det er Bloggerne). Tipper de filmer til "ungkarsmamman" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 9. september 2015 #1334 Del Skrevet 9. september 2015 Men jeg trodde de la ned Bliss kanalen? Hvor skal de sende bloggerne denne sesongen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. september 2015 #1335 Del Skrevet 9. september 2015 Å drive, i dette tilfellet hvordan hun driver bloggen ift. innleggene sine (i følge henne selv skriver hun dem kvelden i forveien etter at barna har gått til sengs, og setter dem opp slik at de publiseres automatisk med jevne mellomrom neste dag). Jeg synes dette er litt rart, i og med at hun alltid skriver "i dag skal vi (...)" og "i dag har vi (...)", når det hun egentlig snakker om er hva hun gjorde dagen før(?). Men det var i hvert fall det jeg mente med "drifting". Oj! Drt vi leser på blogger er ikke det som egentlig skjer i livet til bloggeren?😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 9. september 2015 #1336 Del Skrevet 9. september 2015 Men jeg trodde de la ned Bliss kanalen? Hvor skal de sende bloggerne denne sesongen da? Tv2 Livsstil som kommer i november :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 9. september 2015 #1337 Del Skrevet 9. september 2015 Tv2 Livsstil som kommer i november :-) Skal Bliss legges ned?! Hva skal jeg se på tv da😩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. september 2015 #1338 Del Skrevet 9. september 2015 Tv2 Livsstil som kommer i november :-) Jeg skjønner ikke hvorfor TV2 legger ned og åpner opp nye kanaler "hele tida". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. september 2015 #1339 Del Skrevet 9. september 2015 Kan vel heller kalles navnebytte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 9. september 2015 #1340 Del Skrevet 9. september 2015 På topplista står det at hun har hatt over 92 000 besøk. Er dette antall sidevisninger eller unike lesere? Kan ikke fatte hva som drar så mange klikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg