lenebu Skrevet 2. september 2015 #1301 Skrevet 2. september 2015 Ah, i går var Sophie Elise på første plass på blogg.no for første gang på lenge. Da var det på tide å dra esset i ermet: legge opp til spekulasjoner angående hvem som kommer på besøk til helgen. http://mammatilmichelle.blogg.no/1441129522_ny_uke_nytt_besk.html 17
Snurten1 Skrevet 2. september 2015 #1302 Skrevet 2. september 2015 Ah, i går var Sophie Elise på første plass på blogg.no for første gang på lenge. Da var det på tide å dra esset i ermet: legge opp til spekulasjoner angående hvem som kommer på besøk til helgen. http://mammatilmichelle.blogg.no/1441129522_ny_uke_nytt_besk.html Hun virker så desperat etter den 1 plassen at det er trist. 4
Safiye Skrevet 2. september 2015 #1303 Skrevet 2. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod 1
Sitronmelis Skrevet 2. september 2015 #1304 Skrevet 2. september 2015 Hun virker så desperat etter den 1 plassen at det er trist. Mhm.. Hun følger sikkert med flere ganger om dagen at hun fortsatt er på topp, og så fort hun rykker ned er det på tide med et nytt spekulasjonsinnlegg... 5
Gjest Rose11 Skrevet 2. september 2015 #1305 Skrevet 2. september 2015 Ah, i går var Sophie Elise på første plass på blogg.no for første gang på lenge. Da var det på tide å dra esset i ermet: legge opp til spekulasjoner angående hvem som kommer på besøk til helgen. http://mammatilmichelle.blogg.no/1441129522_ny_uke_nytt_besk.html Er det mulig? Håper faktisk hun havner på 10 plass eller noe. Hadde faktisk vært litt morsomt Hun virker temmelig desperat ja. Komisk.
Sitronmelis Skrevet 2. september 2015 #1306 Skrevet 2. september 2015 Nå har Rannveig Heitmann angrepet Anna og bloggen hennes på sin egen blogg.... oh the drama 3
Bootybuilder Skrevet 2. september 2015 #1307 Skrevet 2. september 2015 Nå har Rannveig Heitmann angrepet Anna og bloggen hennes på sin egen blogg.... oh the drama Rannveig har gått langt over streken. Går ikke an oppføre seg sånn. Ironisk at hun langer ut mot nettopp for så å vise seg som det verste nettbilder selv...!
neiognei Skrevet 2. september 2015 #1308 Skrevet 2. september 2015 Nå er vel ikke Anna akkurat den som er redd for å henge ut folk på sin blogg. Leken, steken osv. 3
lenebu Skrevet 2. september 2015 #1309 Skrevet 2. september 2015 Nå har Rannveig Heitmann angrepet Anna og bloggen hennes på sin egen blogg.... oh the drama Synes den var relativt drøy, å anklage noen for å være en dårlig mor fordi hun klarer å poste et par innlegg til dagen? De fleste innleggene til Mammatilmichelle er jo så vidt noen setninger lange og fulle av skrivefeil, typ "Sola skinner og idag skal jeg og barna i tivoli! Barna er kjempe snille og sååå søte! Håper alle har en like strålende dag som oss!" + et par bilder av seg selv fra en tidligere anledning. Tar ikke mer enn to minutter å skrive noe sånt, så tviler på at barna lider noen nød på grunn av det. De tar nok mye mer skade over å ha vært "kjendiser" siden de kom til verden, enn det de gjør av å ikke ha en forelder som niglor på dem mens de sover. Når det er sagt så er det litt av en gjeng i kommentarfeltet til Heitmann som går helt berserk over at hun våger å kritisere Mammatilmichelle, og ser ut som om de har skrevet kommentarene i rent og skjært raseri over at noen kan være så frekke at de skriver noe negativt om deres idol.
Bootybuilder Skrevet 2. september 2015 #1310 Skrevet 2. september 2015 Synes den var relativt drøy, å anklage noen for å være en dårlig mor fordi hun klarer å poste et par innlegg til dagen? De fleste innleggene til Mammatilmichelle er jo så vidt noen setninger lange og fulle av skrivefeil, typ "Sola skinner og idag skal jeg og barna i tivoli! Barna er kjempe snille og sååå søte! Håper alle har en like strålende dag som oss!" + et par bilder av seg selv fra en tidligere anledning. Tar ikke mer enn to minutter å skrive noe sånt, så tviler på at barna lider noen nød på grunn av det. De tar nok mye mer skade over å ha vært "kjendiser" siden de kom til verden, enn det de gjør av å ikke ha en forelder som niglor på dem mens de sover. Når det er sagt så er det litt av en gjeng i kommentarfeltet til Heitmann som går helt berserk over at hun våger å kritisere Mammatilmichelle, og ser ut som om de har skrevet kommentarene i rent og skjært raseri over at noen kan være så frekke at de skriver noe negativt om deres idol. Folk reagerer på at Rannveig snakker om nettroll og hvor fæle de er, for så å dra med seg andre ned i driten sin og fremstå som det verste nettrollet av dem alle. Har ikke noe med idol eller ikke som du så fint liker å kalle det. Det er tåpelig hersketeknikk.
lenebu Skrevet 3. september 2015 #1311 Skrevet 3. september 2015 Folk reagerer på at Rannveig snakker om nettroll og hvor fæle de er, for så å dra med seg andre ned i driten sin og fremstå som det verste nettrollet av dem alle. Har ikke noe med idol eller ikke som du så fint liker å kalle det. Det er tåpelig hersketeknikk. Helt enig i at det var dobbelmoralsk av henne å poste innlegget, men det jeg sa var ikke ment som en hersketeknikk. Det er ganske tydelig at de fleste som har kommentert leser Mammatilmichelle, i og med at de legger igjen lange lidenskapelige kommentarer med masse versaler og utropsteg, drar inn mange ting angående Annas drifting av Mammatilmichelle som jeg ikke ante noe om, hyller Anna som den "perfekte mor" og drar Heitmann ned i søla med adjektiv som "tragisk" og "kvalm", og antydninger om at hun er en dårlig mor fordi hun har tre barn med tre ulike fedre og at det er "skremmende" at hun har ansvar for egne barn i og med at hun mangler hjerne. Vet ikke hva du synes, men for meg virket det mer som Mammatilmichelle-fans enn objektive mennesker. Mulig jeg tar feil. 1
Safiye Skrevet 3. september 2015 #1312 Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod 1
Ulzzang Skrevet 3. september 2015 #1313 Skrevet 3. september 2015 MTM har blodfans, bare å se på kommentarene på facebook siden hennes hvor folk som aldri har møtt henne sier: "du er alt for meg!" Og "jeg er stolt av deg!" Kanskje hun ikke bruker mye tid på blogginnleggene men mye tid går på å slette kritikk så fort det dukker opp på facebook, så man kan lure på hvor mye tid hun egentlig bruker 2
_Malene Skrevet 3. september 2015 #1314 Skrevet 3. september 2015 (endret) Synes den var relativt drøy, å anklage noen for å være en dårlig mor fordi hun klarer å poste et par innlegg til dagen? De fleste innleggene til Mammatilmichelle er jo så vidt noen setninger lange og fulle av skrivefeil, typ "Sola skinner og idag skal jeg og barna i tivoli! Barna er kjempe snille og sååå søte! Håper alle har en like strålende dag som oss!" + et par bilder av seg selv fra en tidligere anledning. Tar ikke mer enn to minutter å skrive noe sånt, så tviler på at barna lider noen nød på grunn av det. De tar nok mye mer skade over å ha vært "kjendiser" siden de kom til verden, enn det de gjør av å ikke ha en forelder som niglor på dem mens de sover. Når det er sagt så er det litt av en gjeng i kommentarfeltet til Heitmann som går helt berserk over at hun våger å kritisere Mammatilmichelle, og ser ut som om de har skrevet kommentarene i rent og skjært raseri over at noen kan være så frekke at de skriver noe negativt om deres idol. Man kan si mye om Anna, men jeg tror virkelig ikke Rannveig er i noen posisjon til å kritisere. Nå leser jeg ikke noen av bloggene fast, men har vært innom og lest noen ganger. Og jeg synes at Anna virker til å være en bedre mor enn det jeg hadde forventet. Rannveig får jeg så bad vibes av atte hjælp. Endret 3. september 2015 av _Malene 5
Bootybuilder Skrevet 3. september 2015 #1315 Skrevet 3. september 2015 Helt enig i at det var dobbelmoralsk av henne å poste innlegget, men det jeg sa var ikke ment som en hersketeknikk. Det er ganske tydelig at de fleste som har kommentert leser Mammatilmichelle, i og med at de legger igjen lange lidenskapelige kommentarer med masse versaler og utropsteg, drar inn mange ting angående Annas drifting av Mammatilmichelle som jeg ikke ante noe om, hyller Anna som den "perfekte mor" og drar Heitmann ned i søla med adjektiv som "tragisk" og "kvalm", og antydninger om at hun er en dårlig mor fordi hun har tre barn med tre ulike fedre og at det er "skremmende" at hun har ansvar for egne barn i og med at hun mangler hjerne. Vet ikke hva du synes, men for meg virket det mer som Mammatilmichelle-fans enn objektive mennesker. Mulig jeg tar feil. Ja det var stygge kommentarer der også, men de fleste skrev at dette var low point av rannveig, noe det også er. Trenger ikke lese bloggen til Anna for å vite noe om drifting, det har hun forklart på Bloggerne.
Bonobo Skrevet 3. september 2015 #1316 Skrevet 3. september 2015 Jeg tenkte på noe nå med flyttingen til Kypros; hadde det ikke vært mye bedre for henne, barna og alle involverte hvis hun hadde dratt ned feks en uke før og ordnet i stand? Evnt. med ingen av barna, eller kun en av de. Det kunne jo ha hjulpet på mye av stresset hun nå opplever. Synes det er rart hun ikke har nevnt det som en mulighet tidligere, eller hvis ikke hun har tenkt tanken i det hele tatt? 1
Sitronmelis Skrevet 3. september 2015 #1317 Skrevet 3. september 2015 Jeg tenkte på noe nå med flyttingen til Kypros; hadde det ikke vært mye bedre for henne, barna og alle involverte hvis hun hadde dratt ned feks en uke før og ordnet i stand? Evnt. med ingen av barna, eller kun en av de. Det kunne jo ha hjulpet på mye av stresset hun nå opplever. Synes det er rart hun ikke har nevnt det som en mulighet tidligere, eller hvis ikke hun har tenkt tanken i det hele tatt? Enig! Hadde nok spart henne for mye stress. Hun må jo kjøpe så og si alt av møbler osv? Så rart hun ikke tenkte på det. Det er jo ikke gjort på 1-2-3 det heller.. 1
Safiye Skrevet 4. september 2015 #1318 Skrevet 4. september 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. - Pavilion, mod
lenebu Skrevet 6. september 2015 #1319 Skrevet 6. september 2015 Anna tror de aller færreste av graviditeter er planlagte. http://mammatilmichelle.blogg.no/1441264863_de_vanskelige_sprsmle.html Nuja, kanskje i hennes aldersgruppe. Men det hadde kanskje vært på sin plass å introdusere henne til "Prøvere og ufrivillig barnløse"-gruppen her på KG, og jeg vet selv at foreldrene mine prøvde i omtrent ti år på å bli gravide med meg før de lykkes. Jeg liker faktisk å tro at de fleste graviditeter er planlagte og ønskede, da mennesker over 18 klarer å bruke prevansjon på en effektiv måte. 18
embla1807 Skrevet 6. september 2015 #1320 Skrevet 6. september 2015 Anna tror de aller færreste av graviditeter er planlagte. http://mammatilmichelle.blogg.no/1441264863_de_vanskelige_sprsmle.html Nuja, kanskje i hennes aldersgruppe. Men det hadde kanskje vært på sin plass å introdusere henne til "Prøvere og ufrivillig barnløse"-gruppen her på KG, og jeg vet selv at foreldrene mine prøvde i omtrent ti år på å bli gravide med meg før de lykkes. Jeg liker faktisk å tro at de fleste graviditeter er planlagte og ønskede, da mennesker over 18 klarer å bruke prevansjon på en effektiv måte. Enig. Foreldrene mine brukte 6 år på å få meg. Anna kjenner nok få mødre på 25+ 2
Fremhevede innlegg