Gjest Rose11 Skrevet 26. august 2015 #1261 Skrevet 26. august 2015 Oi, det er jo helt samme bildet, ja. Ingen klarer å ta et helt prikk likt bilde av munnen sin på den måten, hvor alle rillene i leppene faller likt og tennene er helt likt presset mot tunga. I tillegg synes jeg både leppene og huden ser litt blekere ut på det såkalte "etterbildet". Relativt pinlig og ikke minst dårlig reklame, når bildet så åpenlyst er redigert. Skjønner at hun slettet det fort, men bra at screenshots lever for alltid. La hun det ut på bloggen eller IG? Men ja, veldig flaut. Virker litt desperat etter penger. Huff.
Gjest Bergensia Skrevet 26. august 2015 #1262 Skrevet 26. august 2015 For "moro skyld" tok jeg skjermdumpen av før/etter-bildene av tennene og la opp på hverandre og fadet ut øverste laget. Da ser man tydelig at dette er eksakt samme bildet. Kanskje annonsøren burde bli informert om denne praksisen? http://imgur.com/Y2JaWms
frksølekopp Skrevet 26. august 2015 #1263 Skrevet 26. august 2015 For "moro skyld" tok jeg skjermdumpen av før/etter-bildene av tennene og la opp på hverandre og fadet ut øverste laget. Da ser man tydelig at dette er eksakt samme bildet. Kanskje annonsøren burde bli informert om denne praksisen?http://imgur.com/Y2JaWms Ja! Det syntes jeg. For deres del. Bedriften som anvender henne vil nok ikke at deres produkt skal bli svekket som følge av hennes måte å promotere det. Send Mail asap! 3
sashimi Skrevet 26. august 2015 #1264 Skrevet 26. august 2015 Swiss Clinic mister enormt med troverdighet pga dette. Anna burde skamme seg. Tror jeg tar og sender en mail til Swiss, dette går jo ikke an.. 16
lenebu Skrevet 26. august 2015 #1265 Skrevet 26. august 2015 Swiss Clinic mister enormt med troverdighet pga dette. Anna burde skamme seg. Tror jeg tar og sender en mail til Swiss, dette går jo ikke an.. Do it. 3
lenebu Skrevet 26. august 2015 #1266 Skrevet 26. august 2015 Dette er ikke en blogg jeg normalt klikker innpå men tok turen inn i dag når jeg så at over 74000 nordmenn klikka seg inn der i går. Forventa meg noe juicy faktisk men jeg forstår ikke at to så utrolig lite givende innlegg som det var i går klarte å få 74000 klikk fra Norge. Det er jo bare helt normale små innlegg uten spesielt som deles egentlig. Hva er det som drar så mange til den bloggen egentlig. For jeg kommer ikke til å ta turen inn dit flere ganger. For min del er det selvpining, for jeg liker å irritere meg over ting. Før var det Fotballfrue, men etter at jeg oppdaget Mammatilmichelle har hun tatt over, for hun provoserer meg i mye større grad. Hva de resterende 73.999 får ut av bloggen aner jeg ikke, forstår meg ikke på 14-åringer som orker å følge bloggen slavisk, for legge igjen kommentarer til henne om hvor vakker hun er opptil flere ganger til dagen, og eventuelt kjempe ned en hver kritisk røst som våger seg inn i kommentarfeltet på Instagram. 3
Xstrella Skrevet 26. august 2015 #1267 Skrevet 26. august 2015 Får vi en babyboom av 16-18 åringer snart tro? 3
sashimi Skrevet 26. august 2015 #1268 Skrevet 26. august 2015 Do it. Har gjort det. Gleder meg til de svarer. 2
lenebu Skrevet 26. august 2015 #1269 Skrevet 26. august 2015 Har gjort det. Gleder meg til de svarer. Herlig! Bra jobba. 1
Lostinparadise Skrevet 26. august 2015 #1270 Skrevet 26. august 2015 Har gjort det. Gleder meg til de svarer. Tviler på at de kommer til å svare... 1
Gjest Rose11 Skrevet 26. august 2015 #1271 Skrevet 26. august 2015 Tviler på at de kommer til å svare... Jeg å. Blir overrasket hvis de svarer.
lenebu Skrevet 26. august 2015 #1272 Skrevet 26. august 2015 Får vi en babyboom av 16-18 åringer snart tro? Min verste frykt: at et betydelig antall av dagens unge skal være tobarnsmødre i en alder av 17. Blogging er jo fremstillingen av en slags "glamorøs" hverdag. De fleste 17-åringer har ikke råd til å være alenemødre til to barn, eie egen bolig, kjøpe hva de vil av klær, ikke ha jobb, droppe ut av vgs på ubestemt tid, eller å reise til Kypros i et år. Man får bare håpe at dagens unge ikke tror at dette er veien til rikdom og lykke, for sannheten er jo at de aller færreste blogger lykkes. Hvorfor akkurat Mammatilmichelle lykkes er for meg et mysterium. Hun er ikke bedre enn andre mammabloggere; om noe er hun verre. Hun skriver svært dårlig, stoffet er ikke interessant og språket florerer med skrivefeil av ulike slag. Hun er svært ung til å være tobarnsmor, men fremstiller virkeligheten som en slags lykkeboble hvor hun bare skryter over hvor snille og perfekte barna er. Hun har det ikke i seg å møte noen som helst form for kritikk eller tilbakemelding, og våger ikke å ha mer enn ca. 5 Instagrambilder ute samtidig. Hun er veldig selvforherligende og omtaler seg selv som særdeles moden, og ingen kan komme henne i møte med beviser på at det hun driver med faktisk er relativt umodent og barnslig, slik som å legge opp til spekulasjoner stadig vekk for deretter å legge ut sutreinnlegg på bloggen (det å legge opp til spekulasjoner om barnefaren var vel det drøyeste). Og nå kommer det frem at reklamen hun driver er redigert, og det på det slappeste viset noensinne ved å justere tannfargen på det originale smilebildet. Ingen hadde sikkert oppdaget det om hun hadde tatt to ulike bilder av munnen sin, men å bruke det samme er jo ren idioti. I det minste snakker hun litt i det siste innlegget sitt om hvordan hun gleder seg til at Michelle skal få være i fred, uten at folk skal rope navnet hennes eller ta bilde av henne. Hun erkjenner at dette er hennes egen feil, men det hjelper jo lite når hun garantert fortsetter bloggingen med heftig overeksponering av barna når de returnerer til Norge... 12
sashimi Skrevet 26. august 2015 #1273 Skrevet 26. august 2015 Min verste frykt: at et betydelig antall av dagens unge skal være tobarnsmødre i en alder av 17. Blogging er jo fremstillingen av en slags "glamorøs" hverdag. De fleste 17-åringer har ikke råd til å være alenemødre til to barn, eie egen bolig, kjøpe hva de vil av klær, ikke ha jobb, droppe ut av vgs på ubestemt tid, eller å reise til Kypros i et år. Man får bare håpe at dagens unge ikke tror at dette er veien til rikdom og lykke, for sannheten er jo at de aller færreste blogger lykkes. Hvorfor akkurat Mammatilmichelle lykkes er for meg et mysterium. Hun er ikke bedre enn andre mammabloggere; om noe er hun verre. Hun skriver svært dårlig, stoffet er ikke interessant og språket florerer med skrivefeil av ulike slag. Hun er svært ung til å være tobarnsmor, men fremstiller virkeligheten som en slags lykkeboble hvor hun bare skryter over hvor snille og perfekte barna er. Hun har det ikke i seg å møte noen som helst form for kritikk eller tilbakemelding, og våger ikke å ha mer enn ca. 5 Instagrambilder ute samtidig. Hun er veldig selvforherligende og omtaler seg selv som særdeles moden, og ingen kan komme henne i møte med beviser på at det hun driver med faktisk er relativt umodent og barnslig, slik som å legge opp til spekulasjoner stadig vekk for deretter å legge ut sutreinnlegg på bloggen (det å legge opp til spekulasjoner om barnefaren var vel det drøyeste). Og nå kommer det frem at reklamen hun driver er redigert, og det på det slappeste viset noensinne ved å justere tannfargen på det originale smilebildet. Ingen hadde sikkert oppdaget det om hun hadde tatt to ulike bilder av munnen sin, men å bruke det samme er jo ren idioti. I det minste snakker hun litt i det siste innlegget sitt om hvordan hun gleder seg til at Michelle skal få være i fred, uten at folk skal rope navnet hennes eller ta bilde av henne. Hun erkjenner at dette er hennes egen feil, men det hjelper jo lite når hun garantert fortsetter bloggingen med heftig overeksponering av barna når de returnerer til Norge... Kunne ikke ha vært mer enig!
sashimi Skrevet 27. august 2015 #1274 Skrevet 27. august 2015 Da har de svart. Lastet opp svaret her http://imgur.com/ui0WwQw
Gjest Haaploes Skrevet 27. august 2015 #1275 Skrevet 27. august 2015 Da har de svart. Lastet opp svaret her http://imgur.com/ui0WwQw Tullesvar. E-posten har bare blitt sendt videre til en annen papirflytter.
Gjest Sobril Skrevet 27. august 2015 #1276 Skrevet 27. august 2015 Tullesvar. E-posten har bare blitt sendt videre til en annen papirflytter. Noen som hadde regnet med noe annet?
Gjest Haaploes Skrevet 27. august 2015 #1277 Skrevet 27. august 2015 Noen som hadde regnet med noe annet? Sukk, nei, men jeg starter alltid morgenen med en liten porsjon tro på menneskeheten. Forsvinner som regel før lunsj.
sashimi Skrevet 27. august 2015 #1278 Skrevet 27. august 2015 Er jo i allefall klart at jeg IKKE kommer til å kjøpe noe fra Swiss Clinic eller noen av de andre sponsorer til Anna. Hun er ikke bare frekk, som lyver til leserne sine på den måten, men ganske korttenkt og lat når hun bruker SAMME bildet. Tar vel 2 sekunder å ta et nytt bilde for å redigere. 14
Puny Skrevet 27. august 2015 #1279 Skrevet 27. august 2015 For min del er det selvpining, for jeg liker å irritere meg over ting. Før var det Fotballfrue, men etter at jeg oppdaget Mammatilmichelle har hun tatt over, for hun provoserer meg i mye større grad. Hva de resterende 73.999 får ut av bloggen aner jeg ikke, forstår meg ikke på 14-åringer som orker å følge bloggen slavisk, for legge igjen kommentarer til henne om hvor vakker hun er opptil flere ganger til dagen, og eventuelt kjempe ned en hver kritisk røst som våger seg inn i kommentarfeltet på Instagram. Hehe, prøvd Rannveig Heitmann sin blogg? DET er selvpining det! 4
Gjest Bergensia Skrevet 27. august 2015 #1280 Skrevet 27. august 2015 Jeg har like gjerne sendt inn tips til FO om Anna http://imgur.com/iY6Rm5k
Fremhevede innlegg