Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor det? Går helt fint å bo i andre land, Norge er ikke verdens navle skjønner du..

Nei, går det helt fint det.... :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun her har blitt kjent jeg. Hun er ikke særlig god på å skrive og innleggene hennes er dørgende kjedelige.

Og så plutselig: endelig hjemme! Og bilde av en rumpe i bikini 😩

• Liker 16
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun her har blitt kjent jeg. Hun er ikke særlig god på å skrive og innleggene hennes er dørgende kjedelige.

Og så plutselig: endelig hjemme! Og bilde av en rumpe i bikini

Jeg leser kommentarene på facebook-siden og skjønner litt hvorfor.... 

Skrevet

Ja og det var veldig synlig!! Ser at både hud og lepper er lysere på "etter" bildet..

Haha, skulle akkurat til å nevne det samme. Tenkte i grunn "Åh søren, det kommentarfeltet hadde sikkert bare handlet om redigeringen av det bildet" 

Men whatevs, vi som ser det er vel "smarte" nok til å ikke bite rett på alt av slike reklamer  :fnise:

og nå er bildet fjernet? Jeg ser det ikke lenger i det orginale innlegget. "før og etter" bildet altså...

Skrevet

og nå er bildet fjernet? Jeg ser det ikke lenger i det orginale innlegget. "før og etter" bildet altså...

Jeg har tatt printscreen,hvordan legger jeg det ut uten at det blir moderert bort?

Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg har tatt printscreen,hvordan legger jeg det ut uten at det blir moderert bort?

Last opp via tinypic eller imgur og legg ut linken👍
Skrevet

Blir kvalm når jeg ser slike bilder.

Page not found?

Skrevet

Page not found?

Nå kom den!

Drøyt...

• Liker 1
Skrevet

Page not found?

Nå kom den!

Drøyt...

Totalt urelatert til Anna da, men jeg liker ikke nærbilder av tenner og tær....

Skrevet

Totalt urelatert til Anna da, men jeg liker ikke nærbilder av tenner og tær....

Jeg er helt enig! Mente ikke å koble det opp mot din kommentar, men jeg synes redigeringen var drøy! :)

Skrevet

Jeg er helt enig! Mente ikke å koble det opp mot din kommentar, men jeg synes redigeringen var drøy! :)

Jepp...

Skrevet

Før og etter bildet er jo samme bilde :ler:

• Liker 13
Skrevet

OMG! Ser jo det er samme bildet og tennene er redigert hvitere. Hjelp! Alt for penger.

Skrevet

Og tungen skal presses ut mellom tennene, for det er så søtt atte.

• Liker 18
Skrevet

Får ikke opp bilde på den lenken

Skrevet

Før og etter bildet er jo samme bilde :ler:

Oi, det er jo helt samme bildet, ja. Ingen klarer å ta et helt prikk likt bilde av munnen sin på den måten, hvor alle rillene i leppene faller likt og tennene er helt likt presset mot tunga. I tillegg synes jeg både leppene og huden ser litt blekere ut på det såkalte "etterbildet". Relativt pinlig og ikke minst dårlig reklame, når bildet så åpenlyst er redigert. Skjønner at hun slettet det fort, men bra at screenshots lever for alltid.

• Liker 10
Skrevet

Godt syreskade på tennene allerede.

Jeg noterte meg det også.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...