Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er modig som flytter til et nytt land med to små barn! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er modig som flytter til et nytt land med to små barn! 

Jeg synes hun er dumdristig.

Skrevet

Spiller hun inn noe? I "Reiseklar" innlegget ser det ut som en mikrofon på tskjorten. Noen som vet?

Skrevet

Spiller hun inn noe? I "Reiseklar" innlegget ser det ut som en mikrofon på tskjorten. Noen som vet?

Sophie elise og robin hadde også microfoner når de rullet på den classy-rulle-tingen. Ny sesong av bloggerne?

• Liker 1
Skrevet

Sophie elise og robin hadde også microfoner når de rullet på den classy-rulle-tingen. Ny sesong av bloggerne?

Kanskje det :)

Skrevet

Kanskje det :)

På tide å bytte ut noen i så fall. Veldig lei SE.

• Liker 3
Skrevet

På instagram har hun lagt ut bilde hvor William sitter i forovervendt bilsete. Flere har kommentert dette negativt, og fjortisene blir rasende på hennes vegne. Hun VET jo hva hun holder på med, må vite... :omg:

• Liker 2
Skrevet

På instagram har hun lagt ut bilde hvor William sitter i forovervendt bilsete. Flere har kommentert dette negativt, og fjortisene blir rasende på hennes vegne. Hun VET jo hva hun holder på med, må vite... :omg:

:fnise:

• Liker 1
Gjest Bergensia
Skrevet

Neida, Anna vet såååå mye bedre enn fagfolk som har sett konsekvensene av feil sikring av barn i bil og kommet med anbefalinger.

Disse fansene hennes er skremmende beskyttende!

Skrevet

Blir litt sånn deny, deny, deny...!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Skrevet

Og der hadde hun slettet bildet...

Det er voldsomt som hun sletter på bilder på Instagram (og poster på bloggen). Etter PH-Kevin PR-stuntet ble avslørt på Bloggerne, ble alle spor av det effektivt slettet fra alle sosiale medier så snart hun fikk kritikk for å legge opp til spekulasjon/kritikk. Så vidt jeg kan se er heller ikke blogginnlegg fra tidligere enn 2015 tilgjengelige, til tross for at hun skriver ting som "tenk at jeg har blogget i fem år" og "jeg har jo vært veldig åpen om graviditeten med Michelle".

• Liker 2
Skrevet

Neida, Anna vet såååå mye bedre enn fagfolk som har sett konsekvensene av feil sikring av barn i bil og kommet med anbefalinger.

Disse fansene hennes er skremmende beskyttende!

Min favoritt var når en person kommenterte noe om hvordan det ikke var sikkert å ha barnet sittende slik i bil, og en person tok helt av over fire paragrafer i caps lock, med å skjelle ut vedkommende og hevde at hun hadde et ekkelt ansikt eller noe i den duren (til tross for at personen ikke hadde lagt ut noen bilder), samt å hevde at Anna var "verdens beste mor". Nuja, noen har i hvert fall de rette prioriteringene for sitt engasjement.

• Liker 1
Skrevet

Når skal disse bloggere slutte med villedende reklame? Ser på det siste innlegget til mamma til michelle (det er en annonse for tannbleking). Bildet er jo redigert!!

• Liker 3
Skrevet

næh, man må tørre å leve litt :) 

• Liker 3
Skrevet

Når skal disse bloggere slutte med villedende reklame? Ser på det siste innlegget til mamma til michelle (det er en annonse for tannbleking). Bildet er jo redigert!!

Ja og det var veldig synlig!! Ser at både hud og lepper er lysere på "etter" bildet..
  • Liker 1
Skrevet

Haha, skulle akkurat til å nevne det samme. Tenkte i grunn "Åh søren, det kommentarfeltet hadde sikkert bare handlet om redigeringen av det bildet" 

Men whatevs, vi som ser det er vel "smarte" nok til å ikke bite rett på alt av slike reklamer  :fnise:

Skrevet

Hvorfor det? Går helt fint å bo i andre land, Norge er ikke verdens navle skjønner du..

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...