Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke hennes adresse, men huset til foreldrene.

Og? Det er i det huset Anna og barna bor per dags dato.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg ikke synes noe om den nyeste videoen med datteren, hvor hun stiller ledende spørsmål til henne i ti minutt. Virker veldig regissert, og nesten som et slags intervju. Og mot slutten når Anna prøver å spørre henne et ledende spørsmål om det er greit at hun legger ut videoen på bloggen, og Michelle virker oppriktig forvirret over hva en blogg er. Gjør ikke akkurat at jeg synes det er mer greit å eksponere barn i den graden, når de ikke ser ut til å skjønne hva konseptet dreier seg om. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke synes noe om den nyeste videoen med datteren, hvor hun stiller ledende spørsmål til henne i ti minutt. Virker veldig regissert, og nesten som et slags intervju. Og mot slutten når Anna prøver å spørre henne et ledende spørsmål om det er greit at hun legger ut videoen på bloggen, og Michelle virker oppriktig forvirret over hva en blogg er. Gjør ikke akkurat at jeg synes det er mer greit å eksponere barn i den graden, når de ikke ser ut til å skjønne hva konseptet dreier seg om. 

enig i dette. Jeg tror absolutt Anna er en bra mor, og Michelle får neppe dype arr i sjelen av dette. Samtidig så er det litt vondt å se på. Så små barn bør ikke bli spurt (og forventes å ta stilling til) om de syntes det er greit at livet deres legger ut på nettet.Når de er så unge som Michelle, så aner de jo ikke konsekvensen av slike valg, derfor bør jo foreldre på vegne av sine barn sette grensene for dette. Det sagt så er det jo en søt video og en utrolig søt unge, så jeg skjønner jo at folk klikker inn...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at dette er noe som har vært åpenlyst siden hun starta bloggen og var med på unge mødre :P altså gammelt nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at dette er noe som har vært åpenlyst siden hun starta bloggen og var med på unge mødre :P altså gammelt nytt :P

Det at det er gammelt nytt betyr ikke at det er greit. Anna er også i en annen situasjon enn andre som deltar på unge mødre, som er glemt etter at siste episode er sendt. Det at hun blåser fullstendig i privatliv, og likevel deler denne skremmende videoen med ungdom som utleverer personlig informasjon til fremmede på nett synes jeg faktisk er litt latterlig.

Fint at filmen blir delt. Filmen er bra, og det er nok noen som trenger en vekker. Dessverre er Anna selv en av de som skulle hatt en wake up call!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at det er gammelt nytt betyr ikke at det er greit. Anna er også i en annen situasjon enn andre som deltar på unge mødre, som er glemt etter at siste episode er sendt. Det at hun blåser fullstendig i privatliv, og likevel deler denne skremmende videoen med ungdom som utleverer personlig informasjon til fremmede på nett synes jeg faktisk er litt latterlig.

Fint at filmen blir delt. Filmen er bra, og det er nok noen som trenger en vekker. Dessverre er Anna selv en av de som skulle hatt en wake up call!

Ingen sier det er greit. Er jo derfor hun ikke har sagt hvor hun bor når hu har bodd i denne leiligheten. Men denne videon var omtalt på P3 i går, så hun har nok snappet det opp derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten hun har bodd i, er i huset til moren. Hun har bodd der hele tiden.

det er en annen leilighet hun er i nå :P

En leilighet foreldrene har, den er ikke lik den hun har bodd i nei...

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og ikke for å snakke om når Michelle er på besøk hos bestemoren, hun skriver jo om det på bloggen, at nå skal Michelle ha en helg hos bestemoren, og hvis de pedofile vet hvor det er, så er det ikke vanskelig å vite hvor man finner Michelle.. Grøss og gru!

Nå har hun også repostet bilder av det nye huset på Kypros, så det ser ikke ut som hun lærte noe særlig av videoen. :klaske: Altså, hvor dum går det ann å bli??

Endret av Sitronmelis
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og ikke for å snakke om når Michelle er på besøk hos bestemoren, hun skriver jo om det på bloggen, at nå skal Michelle ha en helg hos bestemoren, og hvis de pedofile vet hvor det er, så er det ikke vanskelig å vite hvor man finner Michelle.. Grøss og gru!

Nå har hun også repostet bilder av det nye huset på Kypros, så det ser ikke ut som hun lærte noe særlig av videoen. :klaske:

Nå må du roe ned da, blir jo ekstrem overdriving her. Vet ikke om du har barn selv? men en pedofil person kan være naboen din for alt du vet, man kan ikke se om noen er pedofile før de gjør et overgrep.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun også repostet bilder av det nye huset på Kypros, så det ser ikke ut som hun lærte noe særlig av videoen. :klaske: Altså, hvor dum går det ann å bli??

Hvis en pedofil virkelig går inn for å finne noen (gjelder de fleste, egentlig...), er det neppe så veldig vanskelig, men hun trenger jo ikke gjøre det enklere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en pedofil virkelig går inn for å finne noen (gjelder de fleste, egentlig...), er det neppe så veldig vanskelig, men hun trenger jo ikke gjøre det enklere.

Det er pedofile overalt hvor man ferdes, dessverre står det ikke i panna dems, og de fleste pedofile lever ikke ut sine perversiteter - heldigvis. Skal man tenke sånn, så kan man ikke gå ut av huset i det hele tatt. Nå er det sikkert millionvis med lignende hus som hun skal bo i på Kypros, skal jo noe til å finne akkurat dette huset. Og i andre land har de også noe som de kaller gated community, vanskeligere for uvedkommende å ta seg i mer finere strøk uten godkjenning.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pedofile overalt hvor man ferdes, dessverre står det ikke i panna dems, og de fleste pedofile lever ikke ut sine perversiteter. Skal man tenke sånn, så kan man ikke gå ut av huset i det hele tatt. Nå er det sikkert millionvis med lignende hus som hun skal bo i på Kypros, skal jo noe til å finne akkurat dette huset. Og i andre land har de også noe som de kaller gated community, vanskeligere for uvedkommende å ta seg i mer finere strøk uten godkjenning.

Ja, jeg mener det samme :) Er grense for hvor mye man skal skjermes

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke hennes adresse, men huset til foreldrene.

Var det ikke i kjelleren til moren hun og barna bodde da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hets, diskusjon om barna, personangrep, sitat fra bloggen og svar til dette.

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke i kjelleren til moren hun og barna bodde da ?

Dem gjør det nå, ikke før. De bor der np inntil de skal flytte til kypros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem gjør det nå, ikke før. De bor der np inntil de skal flytte til kypros.

Aha. Da har jeg misforstått. Trodde det var I kjelleren til moren de bodde og at de nå bodde oppe hos moren til de flyttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

Aha. Da har jeg misforstått. Trodde det var I kjelleren til moren de bodde og at de nå bodde oppe hos moren til de flyttet

Du har helt rett. De bodde I kjellerleiligheten hos moren. Akkurat når hun flyttet ut hjemmefra, så virket det som at det var I egen bolig/leilighet, men det kom frem etterhvert at det var I sokkelleilighet hos mor de bdode. Det er jo for så vidt å bo alene det. Det er jo to adskilte boenheter. Hun skrev jo og for kort tid siden at de ryddet alt "opp" til moren, sånn at leiligheten kunne leies ut til noen andre det året de er på Kypros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...