Safiye Skrevet 26. juli 2015 #1141 Del Skrevet 26. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjon. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. juli 2015 #1142 Del Skrevet 26. juli 2015 En ting skal Anna ha i hvertfall, hun kan stille i konkurranse om Norges peneste langhår og vinne glatt over konkurransen der også. Fy flate kjerringa har fint hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 26. juli 2015 #1143 Del Skrevet 26. juli 2015 En ting skal Anna ha i hvertfall, hun kan stille i konkurranse om Norges peneste langhår og vinne glatt over konkurransen der også. Fy flate kjerringa har fint hår. Tja. Siden hun er misfornøyd med manglende hyllest ut fra bloggjobben hun gjør (http://mammatilmichelle.blogg.no/1437067242_nok_en_gang_gjr_ikke_.html), så ville det vært fint med en slik konkurranse. Så kunne vi og media hyllet henne for håret 😅👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. juli 2015 #1144 Del Skrevet 26. juli 2015 Tja. Siden hun er misfornøyd med manglende hyllest ut fra bloggjobben hun gjør (http://mammatilmichelle.blogg.no/1437067242_nok_en_gang_gjr_ikke_.html), så ville det vært fint med en slik konkurranse. Så kunne vi og media hyllet henne for håret Ja, det hadde vært noe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 2. august 2015 #1145 Del Skrevet 2. august 2015 Ser ikke hvorfor hun skal dele noe så privat på bloggen. Virker som hun er ute etter sympati.. Jeg hadde nok også ønsket sympati om jeg hadde opplevd noe så grusomt. Mange som har opplevd slike ting kan finne trøst i å høre om andres historier, at de ikke er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. august 2015 #1146 Del Skrevet 2. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. august 2015 #1147 Del Skrevet 3. august 2015 Har egentlig ikke reflektert så mye over hennes bloggemetode, men kjente jeg ble litt sliten nå. For noen dager siden skrev hun om at hun var babysyk. Helt ut av det blå. Har aldri engang falt meg inn at hun skulle være gravid igjen. I dag kom en liten preken/oppdatering på dette. "Nei, at jeg sier jeg ønsker meg baby og holder meg på magen innimellom, betyr ikke at jeg er gravid!" Eh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. august 2015 #1148 Del Skrevet 3. august 2015 Hun kan da ikke være gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. august 2015 #1149 Del Skrevet 3. august 2015 Får da for guds skyld håpe ikke hun er gravid igjen. På tide å lukke beina isåfall 19 år og trebarnsmor? Oh my. Men er vel sikkert bare for å få flere klikk på bloggen, slik at folk skal spekulere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 3. august 2015 #1150 Del Skrevet 3. august 2015 Det kom jo et innlegg om at hun var bebysyk og ønsket søsken til M ikke lenge før hun kunngjorde svangerskapet med W 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. august 2015 #1151 Del Skrevet 3. august 2015 Får da for guds skyld håpe ikke hun er gravid igjen. På tide å lukke beina isåfall 19 år og trebarnsmor? Oh my. Men er vel sikkert bare for å få flere klikk på bloggen, slik at folk skal spekulere. Hun er veldig flink til å legge opp til spekulasjoner. Synes hun er litt i overkant desperat etter å være på 1 plass. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. august 2015 #1152 Del Skrevet 3. august 2015 Tja. Siden hun er misfornøyd med manglende hyllest ut fra bloggjobben hun gjør (http://mammatilmichelle.blogg.no/1437067242_nok_en_gang_gjr_ikke_.html), så ville det vært fint med en slik konkurranse. Så kunne vi og media hyllet henne for håret 😅👏 Kanskje håret hennes kunne blitt venninne med løshåret til CBE, så kunne de lagt planer sammen 😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. august 2015 #1153 Del Skrevet 3. august 2015 Hun er veldig flink til å legge opp til spekulasjoner. Synes hun er litt i overkant desperat etter å være på 1 plass. Du skal se det blir med mann nr 3 :spekulereviltoguhemma: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 3. august 2015 #1154 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg synes det er ganske utrolig at hun har så mange lesere, og at hun ligger så stabilt på topplista. Gud bedre for en kjedelig blogg? Og nei, jeg trenger ikke lese den. Og nei, jeg gjør det som regel heller ikke. Jeg er innom en sjelden gang og titter litt, lar meg fascinere av at hun kan livnære seg så bra på noe så kjedelig. Bloggen vitner om at hun fortsatt er veldig ung, og dette til tross for at hun er tobarnsmamma. Sikkert en fantastisk god mor, men hun fremstår veldig umoden på mange måter. Hun legger opp til spekulasjoner og drama, hvorpå det følger et innlegg med "nå er jeg altså så sint. Hvordan kan dere tenke det.." osv. I mine øyne en skikkelig drama queen. For ikke å snakke om eksponeringen av barna.... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaelita Skrevet 3. august 2015 #1155 Del Skrevet 3. august 2015 Og dette er interessant eller bekymringsverdi for ts hvorfor?! Er vel ikke opp til andre hvordan hun velger å leve eller? Nordmenn ass... Må alltid ha noe negativt å bite seg merke i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 3. august 2015 #1156 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg synes det er ganske utrolig at hun har så mange lesere, og at hun ligger så stabilt på topplista. Gud bedre for en kjedelig blogg? Og nei, jeg trenger ikke lese den. Og nei, jeg gjør det som regel heller ikke. Jeg er innom en sjelden gang og titter litt, lar meg fascinere av at hun kan livnære seg så bra på noe så kjedelig. Bloggen vitner om at hun fortsatt er veldig ung, og dette til tross for at hun er tobarnsmamma. Sikkert en fantastisk god mor, men hun fremstår veldig umoden på mange måter. Hun legger opp til spekulasjoner og drama, hvorpå det følger et innlegg med "nå er jeg altså så sint. Hvordan kan dere tenke det.." osv. I mine øyne en skikkelig drama queen. For ikke å snakke om eksponeringen av barna.... Jeg er helt enig. Jeg irriterer meg noe fryktelig over alle spekulasjonene og ryktene hun får det til å oppstå. Hadde hun hatt en meningsfull blogg med godt innhold, hadde jeg forstått at hun ligger så langt oppe på blogglisten, men det hun driver med nå, er bare irriterende. Og det med Kevin fra Paradise Hotel. Først: klemmebilde og "finally official" Så: "Vi mente virkelig ikke å få det til å fremstå som noe annet enn vennskap!" Spar meg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 3. august 2015 #1157 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg er helt enig. Jeg irriterer meg noe fryktelig over alle spekulasjonene og ryktene hun får det til å oppstå. Hadde hun hatt en meningsfull blogg med godt innhold, hadde jeg forstått at hun ligger så langt oppe på blogglisten, men det hun driver med nå, er bare irriterende. Og det med Kevin fra Paradise Hotel. Først: klemmebilde og "finally official" Så: "Vi mente virkelig ikke å få det til å fremstå som noe annet enn vennskap!" Spar meg. Ja, og de siste innleggene nå hvor hun starter med å vie et helt innlegg til hvor babysyk hun er. Er hun da virkelig så blåst at hun ikke skjønner at da vil folk selvfølgelig spørre om hun er gravid? Så legger hun senere ut et innlegg hvor hun benekter "ryktene" og bla bla.. Haha, herlighet. Føler dette er litt som å lese piczo (eller hva det het), som var datidens bloggplattform da jeg gikk på ungdomsskolen. Drama, drama, drama. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 3. august 2015 #1158 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg er helt enig. Jeg irriterer meg noe fryktelig over alle spekulasjonene og ryktene hun får det til å oppstå. Hadde hun hatt en meningsfull blogg med godt innhold, hadde jeg forstått at hun ligger så langt oppe på blogglisten, men det hun driver med nå, er bare irriterende. Og det med Kevin fra Paradise Hotel. Først: klemmebilde og "finally official" Så: "Vi mente virkelig ikke å få det til å fremstå som noe annet enn vennskap!" Spar meg. Signerer. Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun er så høyt på topplisten men men. Sikkert mange unge lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 3. august 2015 #1159 Del Skrevet 3. august 2015 Signerer. Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun er så høyt på topplisten men men. Sikkert mange unge lesere. Jeg så akkurat på hennes facebook, og kan bekrefte at hun har mange unge lesere. Veldig mange beliebers i kommentarfeltene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 4. august 2015 #1160 Del Skrevet 4. august 2015 Dårligste bloggeren som er på topplista... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg