superdupermeg Skrevet 6. juni 2015 #1021 Del Skrevet 6. juni 2015 Synes det var litt morsomt da PH Isabel (siste episoden av Bloggerne) spurte om de var sammen og da sa hun nei. Da sa Isabel "er det kun pga PR da?" Da sa Anna ingenting. Selvfølgelig er det PR. Sier seg jo litt selv. De kunne bare sagt med en gang "nei, vi er ikke kjærester" og ferdig med det. Men så er det også det at de hele tiden har hatt en dato for når hun flytter og det vil være ferdig. Så de hadde nok en fling som begge visste ville være ferdig snart. Han var nok litt mer keen enn henne også tror jeg:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. juni 2015 #1022 Del Skrevet 8. juni 2015 Noen som har lest det siste innlegget om 5 ting man ikke sier til en toppblogger? Nr 5.... Hun får versegod tåle kritikk når hun holder på med disse PR stuntene sine.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #1023 Del Skrevet 8. juni 2015 Huff, er det mulig.. Håper folk slutter å klikke seg inn på bloggen hennes, nå begynner det å bli alt for dumt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 8. juni 2015 #1024 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg skjønner ikke, og kommer aldri til å skjønne, argumentasjonen for hvorfor bloggere skal være fritatt for kritikk. Politikere og bedriftseiere er også mennesker med følelser "på lik linje med alle andre", men de må allikevel stå til rette for seg hvis de sier eller gjør noe dumt nettopp fordi de er offentlige. Grunnleggeren av Volvo er også et menneske med følelser, men dersom noen foretar en test av bilmodeller og en Volvomodell får bånnkarakter, begynner ikke han å spille på omverdenens følelser ved å hevde at han bare "er et menneske akkurat som deg" og dermed bør få være fritatt for negative kommentarer. Hvorfor skal bloggere være fritatt kritikk, særlig når de lever av og søker oppmerksomhet? Oppmerksomhet vil de ha, men Gud forby at de blir utsatt for en kritisk røst i blandt hyllestene fra fansen. Da blir de lei seg, må vite. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. juni 2015 #1025 Del Skrevet 8. juni 2015 Tåler de ikke kritikk, så får skaffe seg en ny jobb! Blir for dumt å mene at man bare skal få positive tilbakemeldinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 8. juni 2015 #1026 Del Skrevet 8. juni 2015 Kritikk må de nesten tåle, men ren drittkasting og hets synes jeg ikke de trenger og tåle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 8. juni 2015 #1027 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Er det bare meg, eller har hun hatt en grunding opprydning på både Instagram og bloggen ift. Paradise-Kevin-stuntet? Finner ikke igjen noen av bildene av de to sammen eller sutreinnlegget hun skrev i ettertid. http://websta.me/n/stavangermamma?lang=en Endret 8. juni 2015 av lenebu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. juni 2015 #1028 Del Skrevet 8. juni 2015 Ja hun liker tydeligvis litt oppryddning i ting. Hun delte jo dette innlegget hun skrev i dag "5 ting man ikke sier til en toppblogger" på facebooken sin, både til facbooken til bloggen og hennes personlige facebook. Fikk noen kritiske kommentarer, samt en kritisk en fra meg. Tror dere ikke hun har sletta det og heller lagt det ut igjen på nytt for 1 time siden? Kjenner jeg blir så mektig provosert av henne.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. juni 2015 #1029 Del Skrevet 9. juni 2015 Dere er raske til å kritisere ho opp og ned, men ingen som ser litt på seg selv da? Ho blogger som jobb, tjener mer enn nok på det, barna hennes har det veldig bra hos ho og de blir tatt godt vare på med et godt nettverk rundt - dere derimot, sitter på nett dag inn og dag ut, for å kritisere en 19 år gammel jente som aldri har gjort nære noe som helst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 9. juni 2015 #1030 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Dere er raske til å kritisere ho opp og ned, men ingen som ser litt på seg selv da? Ho blogger som jobb, tjener mer enn nok på det, barna hennes har det veldig bra hos ho og de blir tatt godt vare på med et godt nettverk rundt - dere derimot, sitter på nett dag inn og dag ut, for å kritisere en 19 år gammel jente som aldri har gjort nære noe som helst. 1. De færreste har sagt noe om hvorvidt barna hennes har det bra eller om hun tjener penger. Folk sier at det er umodent og teit å først legge opp til spekulasjoner selv, og deretter sutre i ettertid. Samt å bli sur og lei seg for alle typer kritikk, uannsett om den kanskje er berettiget eller ikke. 2. Ingen sitter her dag ut og dag inn, de fleste henger nok litt på forumet når de har ledig tid. Utrolig oppbrukt argument at folk som skriver noe på forumet har fritidsproblemer og dermed er deres meninger ugyldig og teite. Jeg antar også at ingen som selv har mammablogg kritiserer andre for å ha mammablogg, så jeg ser ikke helt hvorfor de skal "se på seg selv" i denne sammenhengen? Endret 9. juni 2015 av SoftKitty 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 9. juni 2015 #1031 Del Skrevet 9. juni 2015 Så tv2 har kjøpt rettighetene til hvem faren er ja... ENDELIG blir det slutt på spekuleringen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. juni 2015 #1032 Del Skrevet 9. juni 2015 Tråden handler jo om Anna og her diskuterer vi Anna. Det er vel ingen som har sagt at hun er en dårlig mor? Hun gjør mye irriterende og da det er vanlig at folk reagerer. Liker du ikke måten vi diskuterer på, så for du holde deg unna tråden. Verre er det ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest What2say Skrevet 9. juni 2015 #1033 Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, dette reagerer jeg faktisk ikke på i det hele tatt. Det jeg derimot reagerer på, er at alle dere (som jeg antar ikke en gang kjenner jenta) reagerer på henne. Har man mulighet til å reise, så gjør det mens barna fortsatt er små. FØR de faktisk trenger den roen og stabiliteten når skolen starter. Folk må seriøst slutte å bry seg så mye om andre hele tiden. Ville du selv likt om andre kommenterte "feil" ved livet ditt hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. juni 2015 #1034 Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, dette reagerer jeg faktisk ikke på i det hele tatt. Det jeg derimot reagerer på, er at alle dere (som jeg antar ikke en gang kjenner jenta) reagerer på henne. Har man mulighet til å reise, så gjør det mens barna fortsatt er små. FØR de faktisk trenger den roen og stabiliteten når skolen starter. Folk må seriøst slutte å bry seg så mye om andre hele tiden. Ville du selv likt om andre kommenterte "feil" ved livet ditt hele tiden? Vel, sånn er det å være en offentlig person. Det følger med. Klarer man det ikke (som jeg har sagt før) bør man finne seg ny jobb og trekke seg ut av rampelyset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 9. juni 2015 #1035 Del Skrevet 9. juni 2015 Så tv2 har kjøpt rettighetene til hvem faren er ja... ENDELIG blir det slutt på spekuleringen. Er dette sant?! Er det mulig? Selge rettighetene på hvem faren til ditt eget barn er? Jeg har ikke ord... så pengekåt det går an å være. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 9. juni 2015 #1036 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Er dette sant?! Er det mulig? Selge rettighetene på hvem faren til ditt eget barn er? Jeg har ikke ord... så pengekåt det går an å være.Hvordan vet du at hun har solgt "rettighetene"? Endret 9. juni 2015 av Adelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 9. juni 2015 #1037 Del Skrevet 9. juni 2015 Hvordan vet du at hun har solgt "rettighetene"? Jeg bare refererer til det brukeren jeg har sitert sier. Om det er sant så hadde det vært ganske sykt i mine øyne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 9. juni 2015 #1038 Del Skrevet 9. juni 2015 Er dette sant?! Er det mulig? Selge rettighetene på hvem faren til ditt eget barn er? Jeg har ikke ord... så pengekåt det går an å være. Neida det veg jeg ikke, det jeg skrev var sarkastisk :-D Tenkte bare på det siste blogginnlegget hennes, der hun skriver at vi får vite hvem som er faren nå på torsdag. Men ikke på bloggen, men i sesongfinale av Bloggerne 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 9. juni 2015 #1039 Del Skrevet 9. juni 2015 Det har jo egentlig bygget opp til at vi fikk vite det til slutt helt fra første episoden med Anna.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. juni 2015 #1040 Del Skrevet 9. juni 2015 Ville du selv likt om andre kommenterte "feil" ved livet ditt hele tiden? Nei, det ville jeg ikke ha likt i det hele tatt! Så derfor har jeg ikke startet en blogg som eksponerer livet til meg og mine barn for hele verden. Men det er kanskje dumt av meg, siden det virker som om det er godt betalt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg