lenebu Skrevet 5. mai 2015 #881 Skrevet 5. mai 2015 Kommentarfeltet er ikke stengt, er bare lukket. Så bare hun kan se det. Hun hadde jo faktisk tenkt å fortelle hvem som var faren, men med engang hun fortalte at hun var gravis, så haglet det inn spekulasjoner å masse drittsnakk. Klart hun vil skåne pappaen for det Åja, er det ikke mulig å få stengt det helt? Trodde litt av grunnen til at hun valgte å "stenge" det var slik at hun skulle slippe å lese negative kommentarer. http://www.tv2.no/a/6547586 Men uansett mener jeg at hun ville ha skånet både seg selv og barnefaren for spekulasjoner, dersom hun bare hadde stått frem. Nå drar hun jo masse uskyldige menn som hadde kontakt med henne i perioden da hun ble gravid inn i spekulasjonene (Amir, Mathjis, Jan). Hvis alle visste hvem faren var ville det ikke ha blitt noen spekulasjoner. Diskusjoner, kanskje, men ikke spekulasjoner. Jeg forstår for så vidt hvorfor hun ikke ville dele det mest private, men samtidig åpner hun seg opp for spekulasjoner ved å ikke dele hvem barnefaren er. Synes også at det er litt småkleint når hun med jevne mellomrom publiserer blogginnlegg med titler alá "Dette er barnefaren", for så å bare gi samme forklaring på hvorfor hun ikke vil oppgi hvem det er. Det er jo rimelig tydelig at hun gjør dette for å generere flere klikk. 6
Gjest imperio Skrevet 5. mai 2015 #882 Skrevet 5. mai 2015 Annen hvert innlegg her inne er fra en admin som har ryddet tråden ve å slette noe
TheTeen Skrevet 10. mai 2015 #884 Skrevet 10. mai 2015 Hun legger opp til alle spekulasjonene selv, så da får hun tåle konsekvensene av det. Hadde jeg hat en romanse med noen ville jeg ikke lagt ut bilde av meg og en fyr og sagt "ingen kommentar" når folk spør for deretter å lage en facebook status med "dette er kjæresten min..men jeg vil ikke si hvem det er så slutt å spør" for så å lage en ny status noen uker senere med samme innhold. Det er kun for klikks, ingen annen grunn. Blir for dumt å komme med et "sutre/klage"-innlegg da. Eneste grunnen til at folk bryr seg om barnefaren er fordi det er hemmelig, man blir jo nysgjerrig. Folk vil jo vite hvilke "kjenidser" som har ligget med hvem. 5
Magnifique Skrevet 11. mai 2015 #885 Skrevet 11. mai 2015 Trådem er ryddet for spekulasjoner og svar. - Magnifique, mod.
Hege899 Skrevet 15. mai 2015 #886 Skrevet 15. mai 2015 Ser på bloggerne for første gang nå og blir SÅ irritert!! Hun sitter på cafe med venninna og hinter og fniser om barnefaren, bare for å lage spekulasjoner! "Når folk som har fulgt meg lenge ser han skjønner de hvem det er. Vi var hele tiden på hotellrommet hihihi" 14
Gjest Skrevet 15. mai 2015 #887 Skrevet 15. mai 2015 Ser på bloggerne for første gang nå og blir SÅ irritert!! Hun sitter på cafe med venninna og hinter og fniser om barnefaren, bare for å lage spekulasjoner! "Når folk som har fulgt meg lenge ser han skjønner de hvem det er. Vi var hele tiden på hotellrommet hihihi" Hun gjør jo en greie ut av det på bloggen også, nevner at hun røper seg litt om pappaen. Åååh, kjenner jeg blir mektig provosert over at hun rett og slett lager et helt konsept ut av å spekulere i hvem barnefaren er! Hun må enten si hvem det er eller holde fullstendig kjeft om det, men neida, hun skal tjene penger på det, hun! 16
Donpedro Skrevet 15. mai 2015 #888 Skrevet 15. mai 2015 Jeg synes det er uetisk jeg, å lage en nasjonal greie ut av hvem er barnefar. Det er hennes barns liv. Ikke sikkert de setter pris på slike spekulasjoner på nett, liggende til evig tid. 12
Gjest Blue Ivy. Skrevet 15. mai 2015 #889 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Jeg skjønner at bloggen er jobben hennes og hun vil ha flest mulig lesere for å tjene mye penger blalabla.... men det jeg synes er idiotisk er all den spekulasjonen hun legger opp til. Enda verre er når hun lager et sutreinnlegg på bloggen om det. Bitch please. Når hun legger opp til debatt og diskusjoner, så kommer alle til å spekulere og komme med kritiske kommentarer. Hun legger jo opp til gjettekonkurranse blant folk. Hva forventer hun egentlig? Gir oss bare hint og går rundt grøten. Sier på en episode av Bloggerne at det er jo så lett å se hvem faren er og skjønner ikke hvorfor folk gidder å spekulere i det. Kan du ikke bare si hvem det er da?! Enten synes jeg hun kan si rett ut hvem som er faren eller holde munn. Samme med de mennene. Legger ut bilder av hun og PH Kevin. Hva tror hun vil skje da? Så klart begynner folk å snakke. Hun kan faktisk ikke forvente noe annet. Innlegg fjernet. - Magnifique, moderator. Endret 16. mai 2015 av Magnifique
Sitronmelis Skrevet 15. mai 2015 #890 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Jeg skjønner at bloggen er jobben hennes og hun vil ha flest mulig lesere for å tjene mye penger blalabla.... men det jeg synes er idiotisk er all den spekulasjonen hun legger opp til. Enda verre er når hun lager et sutreinnlegg på bloggen om det. Bitch please. Når hun legger opp til debatt og diskusjoner, så kommer alle til å spekulere og komme med kritiske kommentarer. Hun legger jo opp til gjettekonkurranse blant folk. Hva forventer hun egentlig? Gir oss bare hint og går rundt grøten. Sier på en episode av Bloggerne at det er jo så lett å se hvem faren er og skjønner ikke hvorfor folk gidder å spekulere i det. Kan du ikke bare si hvem det er da?! Enten synes jeg hun kan si rett ut hvem som er faren eller holde munn. Samme med de mennene. Legger ut bilder av hun og PH Kevin. Hva tror hun vil skje da? Så klart begynner folk å snakke. Hun kan faktisk ikke forvente noe annet. Innlegg fjernet. - Magnifique, moderator. HELT ENIG! Endret 16. mai 2015 av Magnifique 2
Magnifique Skrevet 16. mai 2015 #891 Skrevet 16. mai 2015 Ryddet for diskusjon rundt bloggers barn. - Magnifique, moderator.
Snurten1 Skrevet 18. mai 2015 #892 Skrevet 18. mai 2015 For ikke å snakke om overskriftene hennes. Så misledende som det er mulig å få det. Skjønner ikke hvordan leserne hennes orker å føle seg lurt trill rundt hver eneste dag. 6
Puny Skrevet 19. mai 2015 #894 Skrevet 19. mai 2015 Last ned feedly til mobilen :-)Anonymous poster hash: 2d075...282 Er dette sant, at feedly ikke gir treff? hvordan vet du at det ikke gir henne treff, jeg har prøvd å google Feedly for å prøve å undersøke om dette virkelig ikke gir treff, men kommer ikke frem til noe...
Waylay Skrevet 19. mai 2015 #895 Skrevet 19. mai 2015 Ang denne faren til William som hun skaper så mye spekulasjoner om. Hun har jo rett ut sagt: 1: William er prikk lik faren ( ref opptil flere blogginnlegg) 2: Hun og faren har fremdeles følelser for hverandre, og det er ikke så rart siden de var i et forhold ( ref torsdagens episode av Bloggerne, på badet med venninnen) Ingen spekulering, kun oppramsing av fakta. (Til moderator) Foruten syns jeg hele bloggen er skammelig. Hun vil ikke avsløre faren fordi "han har ikke valgt dette", mens bloggen baserer seg på barna hennes som i hvertfall ikke har valgt dette. Den logikken skjønner jeg overhodt ikke! 37
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. mai 2015 #896 Skrevet 20. mai 2015 Nå har det kommet enda et bilde av Kevin på bloggen hennes..
Ulzzang Skrevet 20. mai 2015 #897 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Ang denne faren til William som hun skaper så mye spekulasjoner om. Hun har jo rett ut sagt: 1: William er prikk lik faren ( ref opptil flere blogginnlegg) 2: Hun og faren har fremdeles følelser for hverandre, og det er ikke så rart siden de var i et forhold ( ref torsdagens episode av Bloggerne, på badet med venninnen) Ingen spekulering, kun oppramsing av fakta. (Til moderator) Foruten syns jeg hele bloggen er skammelig. Hun vil ikke avsløre faren fordi "han har ikke valgt dette", mens bloggen baserer seg på barna hennes som i hvertfall ikke har valgt dette. Den logikken skjønner jeg overhodt ikke! Da har hun vært uærlig mot leserne sine fordi hun har sagt at denne barnefaren har aldri blitt nevnt i bloggen (også ref hennes egen blogg) men så kommer dette frem. Det å holde han skjult er nok bare click-bait , når sååå mange "påstår " at de vet hvem han er og så mange er enige om samme person (ref Facebook siden hennes) Endret 20. mai 2015 av Ulzzang
Magnifique Skrevet 20. mai 2015 #898 Skrevet 20. mai 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring og krenkende utsagn, samt svar. - Magnifique, moderator.
frk91 Skrevet 20. mai 2015 #899 Skrevet 20. mai 2015 Kevin har skrevet på instagram at Anna skal komme med en "avsløring" på morgendagens episode av Bloggerne om hvem barnefaren er. Gleder meg
Snurten1 Skrevet 20. mai 2015 #900 Skrevet 20. mai 2015 Kevin har skrevet på instagram at Anna skal komme med en "avsløring" på morgendagens episode av Bloggerne om hvem barnefaren er. Gleder meg Og med 'avsløring' mener hun sikkert å forklare enda en gang hvorfor hun ikke vil avsløre hvem faren er. 33
Fremhevede innlegg