Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Gjest O.G.
Skrevet

Er det Kevin fra Levanger hun liksom er sammen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin har postet to bilder og delt en sak fra side2 om det på Facebook. Tviler på at de ville løyet om noe slikt, men må man ikke være singel for å være med på Paradise? Eller tuller jeg nå?

PH er jo ikke live da ;)...

• Liker 3
Skrevet

Er det Kevin fra Levanger hun liksom er sammen med?

nye Kevin, jeg trodde var homo :S

Kanskje det bare er pr stunt

Gjest O.G.
Skrevet

nye Kevin, jeg trodde var homo :S

Kanskje det bare er pr stunt

Hmm, jeg kan jo høre etter.

Skrevet

Jeg får litt vondt av denne Anna.

Hun virker veldig enkel og strever hele tiden etter å være voksen og på samme nivå som f.eks hun Marna.

Jeg vet at hun selv har satt seg i denne situasjonen og at det er hennes valg, men hun kan innerst inne ikke ha det lett.

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporing, diskusjon rundt bloggers barn og svar, samt svar til moderering.

Alle spørsmål eller kritikk av moderering skal tas på Ris, ros og spørsmål, eller på pm til den aktuelle moderator.

Ber dere også om å lese våre retningslinjer for Rampelyset.

- Magnifique, moderator.

Skrevet

Litt positivt jeg må få sagt, for hun får så mye kritikk. Hun virker veeldig glad og hyggelig. Virker veldig tålmodig med barna og tar det meste med et smil. Eller kanskje det bare er det vi ser på TV? Selvfølgelig får hun vel nok noen ganger som alle andre, men selv ser jeg ofte slitne sure mødre på cafe med ungene og det er bare stress og hyl og mas.

Men igjen virker hun enda mer ''fjortis'' enn de på sin egen alder når hun da ikke har barna. Veldig sånn skape drama med å si A men ikke B, som det med Kevin. Og å hele tiden komme med sjokkerende overskrifter: DETTE ER BARNEFAREN - Også i selve innlegget skriver hun at hun ikke kommer til å si det. :fnise:

Blir litt flau på akkurat den der, spesielt siden hun er mor og 18 år - ikke en 14åring.

Man må jo holde spenningen og ikke fortelle alt på en gang, slik at leserne fortsetter å klikke seg inn. Men åh kjenner det blir litt pinlig til tross for at ''det er jobben hennes''.

• Liker 10
Gjest Pheel
Skrevet

Synes det var litt trist at hun telte nøyaktige år til barna var gamle nok til hun kan starte sin ungdomstid. Tydelig noe hun tenker mye på å ha gått glipp av.

• Liker 13
Gjest O.G.
Skrevet

Synes det var litt trist at hun telte nøyaktige år til barna var gamle nok til hun kan starte sin ungdomstid. Tydelig noe hun tenker mye på å ha gått glipp av.

Ble for teit siden ungdomstiden hennes var over den dagen hun fant ut hun var gravid med Michelle.

Skrevet

Er hun og PH Kevin sammen? Hun la ut bilder av de to sammen på instagram og skriver "finally official"

Kan jo hende det bare er et pr stund for å få flere lesere.

Virkelig useriøst om hun må ty til sånt for å klamre seg til toppen.
  • Liker 2
Gjest Haaploes
Skrevet

Kevin har postet to bilder og delt en sak fra side2 om det på Facebook. Tviler på at de ville løyet om noe slikt, men må man ikke være singel for å være med på Paradise? Eller tuller jeg nå?

Enten har de løyet for side2, eller så har de løyet for produksjonsteamet til PH.

Skrevet

Hvis det er sant, så ble de nok sammen etter Kevin kom hjem fra Mexico. Det ble spilt inn i januar/februar. Tror jeg

Skrevet

Jeg tolker det som avkreftet ettersom hun skriver "..Jeg og Kevin tok bare noen helt uskyldige bilder på åpen gate, med masse folk rundt oss..."

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det er vel verken eller. Som vanlig vil hun bare legge ut små hint om hva som skjer, og når folk blir nysgjerrige trekker hun seg tilbake og nekter å si noe. Hun vil ha oppmerksomhet og klikk, uten å dele et fnugg.

Helt horribelt at folk kommer med så stygge kommentarer altså, men kan hun ikke i det minste slutte å gi hint om A uten å ville si B? Hvis hun ikke ønsker oppmerksomhet omkring pappaen til et barn eller hvem hun dater/ikke dater, kan hun ikke bare la vær å poste bilder eller innlegg som handler om det? Så hadde hun sluppet store deler av drittkastingen, og hun hadde sluppet å behandle leserne som idioter.

Det er bare så pinlig...

• Liker 42
Gjest Silje1
Skrevet

Hun er hvertfall ikke ute etter oppmerksomhet nå med det nyeste innlegget! Herregud...

Skrevet

Det er vel verken eller. Som vanlig vil hun bare legge ut små hint om hva som skjer, og når folk blir nysgjerrige trekker hun seg tilbake og nekter å si noe. Hun vil ha oppmerksomhet og klikk, uten å dele et fnugg.

Helt horribelt at folk kommer med så stygge kommentarer altså, men kan hun ikke i det minste slutte å gi hint om A uten å ville si B? Hvis hun ikke ønsker oppmerksomhet omkring pappaen til et barn eller hvem hun dater/ikke dater, kan hun ikke bare la vær å poste bilder eller innlegg som handler om det? Så hadde hun sluppet store deler av drittkastingen, og hun hadde sluppet å behandle leserne som idioter.

Det er bare så pinlig...

Helt enig. Hun kan ikke komme og si hun er dritt lei at alle skal spekulere om hvem barnefaren eller, eller dette med Kevin, for hun legger jo opp til det HELT selv. Åh herrefred hvor oppgitt jeg blir. Hun er så oppmerksomhetsyk at jeg blir kvalm.

• Liker 22
Skrevet

Helt enig. Hun kan ikke komme og si hun er dritt lei at alle skal spekulere om hvem barnefaren eller, eller dette med Kevin, for hun legger jo opp til det HELT selv. Åh herrefred hvor oppgitt jeg blir. Hun er så oppmerksomhetsyk at jeg blir kvalm.

Enig. Hun legger opp til det selv. Da synes jeg det blir for dumt å lage klage innlegg. Selvfølgelig kommer folk til å spekulere og lure når slike bilder blir lagt ut. Ikke vil hun si hva greia er heller. Hun har lov til å date og gjøre hva hun vil. Men igjen, folk kommer til å reagere.

• Liker 2
Skrevet

Altså, dette legger hun/de jo opp til helt selv. Når hun poster et slikt bilde på Instagram med teksten "Finally official" og han legger ut flere lignende bilder av de to sammen, ett med påskriften "Ute med #girlfriend", for så å si at han ikke har kommentarer angående romansen, så er det helt klart de som legger opp til spekulasjonene. Hadde vært noe helt annet om noen hadde snikfotografert dem inn vinduet i stua hennes og lekket dette på Internett, men her er det faktisk hun selv som blottlegger privatlivet, for så å nekte å kommentere det. Det er slik oppførsel som gir grobunn til spekulasjoner. Dersom hun bare hadde sagt "Det er XXX som er barnefaren" eller "Ja, vi er sammen", hadde det ikke blitt noen spekulasjoner.

Men det er tydeligvis dette som er taktikken som skal kjøres. Si halvparten og hinte i øst og vest, for så å skrive et stakkars-meg innlegg når spekulasjonene kommer. Jeg lurer også på hvor alle disse grusomme, hatefulle kommentarene kommer fra? Bloggen har ikke kommentarfelt, Facebook-gruppen er lukket, og på Instagram kan jeg kun se over 1000 rosende kommentarer, så flertallet støtter henne jo. Et par negative kommentarer må hun faktisk påregne, særlig når hun fortsetter å kjøre samme taktikk som har gitt henne negative kommentarer tidligere. Hvis hun hadde vært åpen og ærlig om det, eller om hun hadde skjult det helt fra bloggen, hadde det ikke blitt spekulasjoner og sannsynligvis langt færre negative kommentarer.

• Liker 20
Skrevet

Altså, dette legger hun/de jo opp til helt selv. Når hun poster et slikt bilde på Instagram med teksten "Finally official" og han legger ut flere lignende bilder av de to sammen, ett med påskriften "Ute med #girlfriend", for så å si at han ikke har kommentarer angående romansen, så er det helt klart de som legger opp til spekulasjonene. Hadde vært noe helt annet om noen hadde snikfotografert dem inn vinduet i stua hennes og lekket dette på Internett, men her er det faktisk hun selv som blottlegger privatlivet, for så å nekte å kommentere det. Det er slik oppførsel som gir grobunn til spekulasjoner. Dersom hun bare hadde sagt "Det er XXX som er barnefaren" eller "Ja, vi er sammen", hadde det ikke blitt noen spekulasjoner.

Men det er tydeligvis dette som er taktikken som skal kjøres. Si halvparten og hinte i øst og vest, for så å skrive et stakkars-meg innlegg når spekulasjonene kommer. Jeg lurer også på hvor alle disse grusomme, hatefulle kommentarene kommer fra? Bloggen har ikke kommentarfelt, Facebook-gruppen er lukket, og på Instagram kan jeg kun se over 1000 rosende kommentarer, så flertallet støtter henne jo. Et par negative kommentarer må hun faktisk påregne, særlig når hun fortsetter å kjøre samme taktikk som har gitt henne negative kommentarer tidligere. Hvis hun hadde vært åpen og ærlig om det, eller om hun hadde skjult det helt fra bloggen, hadde det ikke blitt spekulasjoner og sannsynligvis langt færre negative kommentarer.

Kommentarfeltet er ikke stengt, er bare lukket. Så bare hun kan se det. Hun hadde jo faktisk tenkt å fortelle hvem som var faren, men med engang hun fortalte at hun var gravis, så haglet det inn spekulasjoner å masse drittsnakk. Klart hun vil skåne pappaen for det

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...