Magnifique Skrevet 19. april 2015 #841 Del Skrevet 19. april 2015 Tråden er ryddet for diskusjon rundt bloggers barn. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 21. april 2015 #842 Del Skrevet 21. april 2015 Ja ja, så lenge unga vet hvem faren er 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 21. april 2015 #843 Del Skrevet 21. april 2015 Tråden er nok en gang ryddet for spekulasjoner. Ber dere om å ta en titt på våre retningslinjer for Rampelyset. - Magnifique, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. april 2015 #844 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) http://mammatilmichelle.blogg.no/1429615831_bikini_fun.html Lurer på hvor hun skal flytte? Endret 21. april 2015 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 21. april 2015 #845 Del Skrevet 21. april 2015 http://mammatilmichelle.blogg.no/1429615831_bikini_fun.html Lurer på hvor hun skal flytte? De skal flytte sammen med pappaen til W til sydligere strøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. april 2015 #846 Del Skrevet 21. april 2015 De skal flytte sammen med pappaen til W til sydligere strøk.. Åh, er de sammen igjen nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 23. april 2015 #847 Del Skrevet 23. april 2015 Oj så trist for faren til Michelle da, håper de har en plan for hvordan de skal holde kontakt. Språkstimulering bør de jobbe med, men det greier de da skkert. Det er jo NÅ hun kan gjøre det, før Michelle skal begynne på skolen etc... Virker spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 24. april 2015 #848 Del Skrevet 24. april 2015 Ryddet for diskusjon rundt bloggers barn. - Magnifique, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 1. mai 2015 #849 Del Skrevet 1. mai 2015 Wow. Må si at jeg er litt imponert over at hun flytter alene med to barn til Kypros, særlig når hun er så ung! Blir sikkert kjempebra for Michelle. Samtidig lurer jeg på hva hun skal "gjøre" der nede. Blogge og tjene penger på det kanskje? Må hun skatte til Kypros eller Norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 2. mai 2015 #850 Del Skrevet 2. mai 2015 Ryddet for spekulasjoner. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 2. mai 2015 #851 Del Skrevet 2. mai 2015 Wow. Må si at jeg er litt imponert over at hun flytter alene med to barn til Kypros, særlig når hun er så ung! Blir sikkert kjempebra for Michelle. Samtidig lurer jeg på hva hun skal "gjøre" der nede. Blogge og tjene penger på det kanskje? Må hun skatte til Kypros eller Norge da? Hun flytter jo ikke "alene" når de har så mye familie der. Hun er jo halvt derfra og har jo vært der mye. Tror ikke det blir noe problem. Hun skal jo blogge som hun gjør til vanlig, og har de oppdragene hun har og helt sikkert noen nye. Tipper hun ordner med hvor og hvem hun skal skatte til selv. Hun flytter for et år, mange som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2015 #852 Del Skrevet 2. mai 2015 Gud, så teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 3. mai 2015 #853 Del Skrevet 3. mai 2015 Ryddet for avsporing. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 3. mai 2015 #854 Del Skrevet 3. mai 2015 Gud, så teit. Hva er vitsen med å kommentere på denne måten? Det bidrar ingenting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. mai 2015 #855 Del Skrevet 3. mai 2015 Hva er vitsen med å kommentere på denne måten? Det bidrar ingenting. For din kommentar bidrar til så veldig mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. mai 2015 #856 Del Skrevet 3. mai 2015 Er hun og PH Kevin sammen? Hun la ut bilder av de to sammen på instagram og skriver "finally official" Kan jo hende det bare er et pr stund for å få flere lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. mai 2015 #857 Del Skrevet 3. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 3. mai 2015 #858 Del Skrevet 3. mai 2015 Er hun og PH Kevin sammen? Hun la ut bilder av de to sammen på instagram og skriver "finally official" Kan jo hende det bare er et pr stund for å få flere lesere. Kevin har postet to bilder og delt en sak fra side2 om det på Facebook. Tviler på at de ville løyet om noe slikt, men må man ikke være singel for å være med på Paradise? Eller tuller jeg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 3. mai 2015 #859 Del Skrevet 3. mai 2015 Syns jeg leste et intervju forrige uke med han Kevin der han sa han var singel.. Han fremstår ikke akkurat som den perfekte stefar..!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 3. mai 2015 #860 Del Skrevet 3. mai 2015 Kevin har postet to bilder og delt en sak fra side2 om det på Facebook. Tviler på at de ville løyet om noe slikt, men må man ikke være singel for å være med på Paradise? Eller tuller jeg nå? Har ikke sett på flere år, men måtte ikke det tidligere for å være med på PH hvertfall. Var en kar som var utro på TV da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg