Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 5 uker senere...

Hun virket iallefall til å være i skikkelig god form etter fødselen! Hadde jeg kunnet gå kledd sånn noen timer etter skulle jeg vært glad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pup, on 13 Jan 2015 - 03:00, said:

Hun virket iallefall til å være i skikkelig god form etter fødselen! Hadde jeg kunnet gå kledd sånn noen timer etter skulle jeg vært glad :P

Hun har ikke gått opp så mye under graviditeten og er slank fra før. Så hvorfor ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke gått opp så mye under graviditeten og er slank fra før. Så hvorfor ikke.

Nei er ikke vekta jeg tenkte på nå, den vet jeg ikke noe om :P men at hun orket å ha noe så stramt på seg / og penstrømpebukser osv mtp alt blodet og ømhet synes jeg var bra gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke vekta jeg tenkte på nå, den vet jeg ikke noe om :P men at hun orket å ha noe så stramt på seg / og penstrømpebukser osv mtp alt blodet og ømhet synes jeg var bra gjort.

Alle opplever ting ulikt, og alle har ulikt tøy dem synes er behagelig å gå i. Strømpebukse er jo ganske behagelig spørr du meg, at det ikke er det for deg er din sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Niks, er ikke han. Jeg så barnefaren da hun fødte William på sykehuset, da jeg fødte samme dag. Og det var ikke Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være litt kjedelig å bestemme seg for å holde barnefar hemmelig også kommer ungen ut og er som snytt ut av nesa på faren :fnise:

Veldig lett å se hvem som er faren iallefall!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

- Magnifique, mod.

PS. Spørsmål eller kritikk til moderering kan tas på PM til moderator, eller på Ris og Ros. :)

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang et innlegg om at hun ikke vil si hvem barnefaren er. Hjelpe meg... Dersom hun ikke vil ha oppmerksomhet rundt temaet, hvorfor hele tiden ta det opp da??

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sagt hvem faren til michelle er da? :)

Faren til Michelle har i alle fall vært med på bilder på bloggen, men er ikke sikker på om hun har sagt navnet hans. Men hun har i alle fall ikke prøvd å skjule det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Wei Wei

Når det gjelder Michelle sin far, så forteller Anna både hvem det er og viser bilder.

Det er pappaen til William hun holder hemmelig for bloggleserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gjentatte ganger forklart at hun og Amir bare er gode venner. Og den kjøper jeg, man kan ha like gode guttevenner som jentevenner.

Dessuten er både Amir og Anna veldig mørke (Anna er jo halvt gresk), så tror at guttebabyen til Anna ville vært betraktelig mørkere hadde Amir vært faren.

Uansett så har hun jo benektet at han er faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...