outkast Skrevet 6. desember 2014 #801 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Last ned feedly til mobilen :-)Anonymous poster hash: 2d075...282 Gi dere da. Om folk faktisk klikker seg inn, så er det vel ikke bare annet enn bra at hun får nok ressurser til å ta seg av barna. Selvfølgelig kan hun ikke leve på bloggen hele livet, men det er da bedre at hun mottar støtte enn at hun ikke gjør det. Vil dere ikke gi henne klikk, ikke les bloggen. Edit: Ser at dette var ganske gammelt. Endret 6. desember 2014 av outkast 2
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #803 Skrevet 8. desember 2014 Har hørt at 3 mann allerede er på vei alt jeg haha, det var morsomt
Gjest Usminket Skrevet 8. desember 2014 #804 Skrevet 8. desember 2014 Who gives a shit? Sånn seriøst.. hun er en helt vanlig jente som alle andre.
melete Skrevet 8. desember 2014 #805 Skrevet 8. desember 2014 Who gives a shit? Sånn seriøst.. hun er en helt vanlig jente som alle andre. Nope. Hun er en blogger Hun har over 10000 faste daglige lesere, så da regner jeg med at de bryr seg. 5
Gjest Usminket Skrevet 8. desember 2014 #806 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Nope. Hun er en blogger Hun har over 10000 faste daglige lesere, så da regner jeg med at de bryr seg. Ja, jeg vet hvem hun er. Vi bor i samme by. Hvem vil ha autograf??? :D Haha neida.. men skjønner bare ikke oppstyret rundt henne. Det er jo ikke som hun er en sanger, musikker eller noe, bare en vanlig ung mor? Endret 8. desember 2014 av Usminket
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #807 Skrevet 8. desember 2014 Nope. Hun er en blogger Hun har over 10000 faste daglige lesere, så da regner jeg med at de bryr seg. Gir fortsatt ikke folk rett til å rakke ned på henne hvis du trodde det.
Gunvald Skrevet 8. desember 2014 #808 Skrevet 8. desember 2014 Ja, jeg vet hvem hun er. Vi bor i samme by. Hvem vil ha autograf??? :D Haha neida.. men skjønner bare ikke oppstyret rundt henne. Det er jo ikke som hun er en sanger, musikker eller noe, bare en vanlig ung mor? En vanlig tobarnsmor på 18 år som fikk sin første da hun gikk på ungdomskolen. Helt normalt er det vel ikke akkurat. 14
Gjest Usminket Skrevet 9. desember 2014 #809 Skrevet 9. desember 2014 En vanlig tobarnsmor på 18 år som fikk sin første da hun gikk på ungdomskolen. Helt normalt er det vel ikke akkurat. Finnes nok av unge mødre ute i verden. Gjør dem ikke underholdene for det. Men hver sin interesse? 1
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 9. desember 2014 #810 Skrevet 9. desember 2014 Who gives a shit? Sånn seriøst.. hun er en helt vanlig jente som alle andre. Du? Siden du klikket deg inn på tråden 8
Gjest Usminket Skrevet 9. desember 2014 #811 Skrevet 9. desember 2014 Du? Siden du klikket deg inn på tråden I tillegg til å være interessert i henne som blogger så støtter dere henne også med mangfold av tusen. Verden i dag altså..
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 9. desember 2014 #812 Skrevet 9. desember 2014 I tillegg til å være interessert i henne som blogger så støtter dere henne også med mangfold av tusen. Verden i dag altså.. Du er jo tydlegvis interessert i ho du og, ellers hadde du aldri klikka deg inn på tråden. Tåpelig av deg å komme inn på tråden for å lage kvalm og rakke ned på folk. Just sayin' 8
Gjest Usminket Skrevet 9. desember 2014 #813 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Du er jo tydlegvis interessert i ho du og, ellers hadde du aldri klikka deg inn på tråden. Tåpelig av deg å komme inn på tråden for å lage kvalm og rakke ned på folk. Just sayin' Selv om jeg klikker inn på tråden betyr det ikke at jeg er interessert i henne. Ville bare si det jeg sa, at det er meget spesielt at så mange er interessert i hennes hverdag. Nei, nå skal jeg se noe som er viktig her i verden. Brennpunkt-dokumentaren om pels Endret 9. desember 2014 av Usminket 1
Gunvald Skrevet 10. desember 2014 #814 Skrevet 10. desember 2014 Da trenger du strengt tatt ikke å svare. Hadde det vært en tråd om henne generelt, der du hadde gitt uttrykk for din manglende interesse hadde det blitt litt annerledes. Her ble det stilt et spørsmål, og da trenger vi ikke noen som skal inn å spørre hvorfor noen lurer på det. Så unødvendig. Som om jeg nå skulle spurt deg hvorfor i all verden du gidder å se på den dokumentaren? 10
Gjest Usminket Skrevet 10. desember 2014 #815 Skrevet 10. desember 2014 Da trenger du strengt tatt ikke å svare. Hadde det vært en tråd om henne generelt, der du hadde gitt uttrykk for din manglende interesse hadde det blitt litt annerledes. Her ble det stilt et spørsmål, og da trenger vi ikke noen som skal inn å spørre hvorfor noen lurer på det. Så unødvendig. Som om jeg nå skulle spurt deg hvorfor i all verden du gidder å se på den dokumentaren? Gunvald da
Gunvald Skrevet 11. desember 2014 #816 Skrevet 11. desember 2014 Jeg bare merker meg at dette ikke blir slettet. Selv har jeg opplevd å få innlegg som er i tråd med temaet slettet etter kort tid. 2
Mb26 Skrevet 12. desember 2014 #817 Skrevet 12. desember 2014 Hun har føda nå :-) gleder meg til fødselshistorie! 1
Adhara Skrevet 13. desember 2014 #818 Skrevet 13. desember 2014 Ryddet for ryktespredning + svar. Irrlys, mod
Anbefalte innlegg