Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns hun er flink, men det å bli tobarnsmor i en alder av 18 med to forskjellige fedre?

...Må være et at mine verst tenkelige mareritt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor folk klager? Er så vanlig med "mine, dine, våre" nå til dags. Jaja, så er hun yngre enn de fleste.. Jeg vet om mange som har to eller flere forskjellige fedre til barna sine.. Å mange mannfolk som har opp til flere barn med forskjellige kvinnfolk.. Her har dog mannfolka ikke giddet å beskytte seg å tar ingen ansvar.. Men kvinnfolkene har jo fått høre den samme gamle visen som "du betyr alt for meg, jeg vil ha barn, hus osv med deg" så har de fått barn, å når realiteten med søvnløse netter osv har kicket inn så har mannfolkene stukket..

Jeg ser ikke problemet med at Michelle er nå gravid med barn nummer 2. Mens folk som er sent i 20 årene eller noe, får barn nr to så er det helt greit, selv om det er med en annen mann..

EDIT: Og alle de som har fått barn med ONS eller FF, også velger de likevel å beholde, det er opp til de å det er ikke DIN jobb å dømme.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor folk klager? Er så vanlig med "mine, dine, våre" nå til dags. Jaja, så er hun yngre enn de fleste.. Jeg vet om mange som har to eller flere forskjellige fedre til barna sine.. Å mange mannfolk som har opp til flere barn med forskjellige kvinnfolk.. Her har dog mannfolka ikke giddet å beskytte seg å tar ingen ansvar.. Men kvinnfolkene har jo fått høre den samme gamle visen som "du betyr alt for meg, jeg vil ha barn, hus osv med deg" så har de fått barn, å når realiteten med søvnløse netter osv har kicket inn så har mannfolkene stukket..

Jeg ser ikke problemet med at Michelle er nå gravid med barn nummer 2. Mens folk som er sent i 20 årene eller noe, får barn nr to så er det helt greit, selv om det er med en annen mann..

EDIT: Og alle de som har fått barn med ONS eller FF, også velger de likevel å beholde, det er opp til de å det er ikke DIN jobb å dømme.

Jeg er i grunn enig med deg, men jeg er uendelig glad for at jeg ikke er i hennes posisjon. Det skal sies at bare ett barn før fylte 18 ville skremt meg, og det samme med barn med to forskjellige fedre i uansett alder, men ser på ingen måte ned på andre eller henne av den grunn. Håper bare hun selv har det bra med dette.

Anonymous poster hash: 16edc...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn enig med deg, men jeg er uendelig glad for at jeg ikke er i hennes posisjon. Det skal sies at bare ett barn før fylte 18 ville skremt meg, og det samme med barn med to forskjellige fedre i uansett alder, men ser på ingen måte ned på andre eller henne av den grunn. Håper bare hun selv har det bra med dette. Anonymous poster hash: 16edc...089

Trykte visst på ab-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn enig med deg, men jeg er uendelig glad for at jeg ikke er i hennes posisjon. Det skal sies at bare ett barn før fylte 18 ville skremt meg, og det samme med barn med to forskjellige fedre i uansett alder, men ser på ingen måte ned på andre eller henne av den grunn. Håper bare hun selv har det bra med dette.

Anonymous poster hash: 16edc...089

Helt enig med deg. Jeg har ikke barn selv, men ville aldri vært i hennes sko.

Hun har tatt et valg (hun kunne tatt abort om det var "så gale") å det står hun for. Hun fortjener ikke pes for det pga alder eller at hun er "kjent".

Jeg tror hun kommer til å klare seg kjempe bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Jeg har ikke barn selv, men ville aldri vært i hennes sko.

Hun har tatt et valg (hun kunne tatt abort om det var "så gale") å det står hun for. Hun fortjener ikke pes for det pga alder eller at hun er "kjent".

Jeg tror hun kommer til å klare seg kjempe bra likevel.

Det tror jeg også. Syns hun virker som en strålende mor. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også. Syns hun virker som en strålende mor. :)

Jeg og :)

Er så trist at folk fremdeles har den tankegangen om at ung mor = dårlig mor.

Det har ingenting med alder å gjøre om hvordan du er som mor.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at hun vil utsette seg selv for mere hets ved å blogge. Men hun tjener jo helt rått så det er vanskelig å gi slipp. Jeg vet ikke hvordan hun takler all kritikken, men jeg tror hun kommer til å bli psykisk ødelagt etter de få populærere innleggene jeg har lest.

Men sånn sett, bortsett fra at hun eksponerer ungen(e) for 60tusen folk hver dag så er hun ikke så gale vil jeg tro. Det finnes mange virkelig dårlige foreldre, men jeg tror ungen hennes har det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og :)

Er så trist at folk fremdeles har den tankegangen om at ung mor = dårlig mor.

Det har ingenting med alder å gjøre om hvordan du er som mor.

Ja, det er trist. Kan ikke tenke meg til hvor sårende det må være å ha så mange som snakker om hennes evner som mor. Man må jo tåle en del som en offentlig figur, men det kan vel ikke være noe som svir mer enn at noen rakker ned på deg som mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trist. Kan ikke tenke meg til hvor sårende det må være å ha så mange som snakker om hennes evner som mor. Man må jo tåle en del som en offentlig figur, men det kan vel ikke være noe som svir mer enn at noen rakker ned på deg som mor.

Jeg mener at selv om man er "offentlig", så må folk klare å begrense seg. Joda, de deler gjerne mye mer av livet sitt en enkelte, men de ber ikke om at folk skal kaste negative kommentarer osv på de hele dagen. Hun er ikke perfekt, det er ingen av oss, men hun gjør det beste hun kan for seg selv og Michelle, og vil sikkert gjøre det for William også.. Som alle andre mødre gjør for sine barn. Jeg liker ikke den biten hvor hun deler filmer og bilder av Michelle, siden hun er så liten å ikke kan si noe om det.. Men igjen, det gjør jo nesten alle mødre på facebook også, så de kan liksom ikke ta hun på det, selv om mange gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at selv om man er "offentlig", så må folk klare å begrense seg. Joda, de deler gjerne mye mer av livet sitt en enkelte, men de ber ikke om at folk skal kaste negative kommentarer osv på de hele dagen. Hun er ikke perfekt, det er ingen av oss, men hun gjør det beste hun kan for seg selv og Michelle, og vil sikkert gjøre det for William også.. Som alle andre mødre gjør for sine barn. Jeg liker ikke den biten hvor hun deler filmer og bilder av Michelle, siden hun er så liten å ikke kan si noe om det.. Men igjen, det gjør jo nesten alle mødre på facebook også, så de kan liksom ikke ta hun på det, selv om mange gjør det.

Ikke alle som tenker slik, dessverre.

Syns det var litt rart hun delte videoen av Michelle sin reaksjon da hun fortalte om det kommende barnet, men hun er jo ung. Jeg tror faktisk ikke hun ser at det er upassende, men etter hvert så tror jeg hun vil fotstå at slikt ikke passer seg.

Kan nesten virke litt til at folk glemmer at det finnes foreldre som misbruker og slår barna sine når de legger seg opp i livet hennes. Jeg tror Michelle får alt hun trenger av omsorg og kjærlighet. Det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle som tenker slik, dessverre.

Syns det var litt rart hun delte videoen av Michelle sin reaksjon da hun fortalte om det kommende barnet, men hun er jo ung. Jeg tror faktisk ikke hun ser at det er upassende, men etter hvert så tror jeg hun vil fotstå at slikt ikke passer seg.

Kan nesten virke litt til at folk glemmer at det finnes foreldre som misbruker og slår barna sine når de legger seg opp i livet hennes. Jeg tror Michelle får alt hun trenger av omsorg og kjærlighet. Det er det viktigste.

Michelle får nok alt hun trenger + mye mer til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er hennes sak. Jeg tror hun og andre som får barn tidlig hadde hatt et bedre liv uten all fordømmelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en god mor, og som andre nevner over her: hun tjener gode penger på bloggen.

Dette går nok bra:)

Anonymous poster hash: dc9a5...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en god mor ensbetydende med å ha penger? Ikke første gangen jeg leser det her inne.

Anonymous poster hash: 663a1...eaf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...