Vipser Skrevet 15. mars 2017 #6761 Skrevet 15. mars 2017 Haha, jeg leser kommentarfeltet på face under innlegget om ny bil, og det ser jammen ut til at hun har skvist inn reklame om Shai-høvler (en som påpeker at hun må merke innlegget med reklame )! Nå har jeg ikke lest innlegget, men ser for meg noe sånt som "såå deilig å sette meg inn i ny bil med heelt glatte legger" 9
jealhk94 Skrevet 15. mars 2017 #6763 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, Vipser skrev: Haha, jeg leser kommentarfeltet på face under innlegget om ny bil, og det ser jammen ut til at hun har skvist inn reklame om Shai-høvler (en som påpeker at hun må merke innlegget med reklame )! Nå har jeg ikke lest innlegget, men ser for meg noe sånt som "såå deilig å sette meg inn i ny bil med heelt glatte legger" Hun har også skrevet ''reklamelink'' i liten skrift angående disse barberhøvlene, må ikke dette skrives i samme skriftstørrelse som resten av innlegget?
J.. Skrevet 15. mars 2017 #6764 Skrevet 15. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, Vipser skrev: Haha, jeg leser kommentarfeltet på face under innlegget om ny bil, og det ser jammen ut til at hun har skvist inn reklame om Shai-høvler (en som påpeker at hun må merke innlegget med reklame )! Nå har jeg ikke lest innlegget, men ser for meg noe sånt som "såå deilig å sette meg inn i ny bil med heelt glatte legger" Neida! Ca 2 settninger ang nytt bilkjøp så rett over til bikinisesong. Logisk sammenheng det ja. Endret 15. mars 2017 av J.. 5
christinasmithh_ Skrevet 15. mars 2017 #6765 Skrevet 15. mars 2017 Hvilke innlegg er det hun refererer til i kveldens episode?
Vipser Skrevet 15. mars 2017 #6766 Skrevet 15. mars 2017 3 minutter siden, christinasmithh_ skrev: Hvilke innlegg er det hun refererer til i kveldens episode? Denne, kanskje? http://mammatilmichelle.blogg.no/1464018083_jeg_kan_aldri_tilgi_d.html 1
christinasmithh_ Skrevet 15. mars 2017 #6767 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, Vipser skrev: Denne, kanskje? http://mammatilmichelle.blogg.no/1464018083_jeg_kan_aldri_tilgi_d.html Thank u
ingeniørfrue Skrevet 16. mars 2017 #6768 Skrevet 16. mars 2017 (endret) På 15.3.2017 den 1.25, Maydis8 skrev: Herlighet nå må du gi deg. Huset er da helt greit og fint pusset opp. Det er jo ingen som bor i huset, og det er stylet til bilder og visning. Blir jo ikke sterilt når man maler litt og flytter inn sine egne møbler. Hagen får man ikke gjort noe med på denne tiden av året. Jøss, er det VM i å finne feil eller? Man kan ta Anna for mye, men dette er rett og slett tullete. Jeg begynner å lure på hvor høye krav dere stiller til folk rundt dere når dere omtrent omtaler dette huset som en rønne? Skjerpings! Det er ikke rart tråden blir oppfattet useriøst og til tider stenges, når ting som det her skal kritiseres. Boligmarkedet i Stavanger er dyrt, sånn er det bare. Huset er fint og hagen har stort potensial. Hva med å gi hun litt kred for å ha satt pengene sine i noe fornuftig i motsetning til mange andre bloggere. Nei, jeg må ikke gi meg. Jeg sa huset er sterilt og kjedelig, for ja, det er det! Greit at huset er pusset opp, men store forandringer er ikke gjort. Det er fortsatt sterilt og kjedelig etter min smak. Boligmarkedet i Stavanger er dyrt ja, men jeg hadde ikke kjøpt den kåken på tasta for over 5 mill. Dessuten er det kjøpers marked i Stavanger, så boliger blir solgt under takst. Blir spennende å se hvor lenge det kommer til å ligge ute, for det er nok en stund. Og i tillegg ville jeg ikke punga ut med 5 mill og fått med en shitty hage på kjøpet, bare fordi det er tasta. Det er uansett min personlige mening, og forumet her er å si sin personlige mening. Nå har ikke jeg kritisert Anna, Jan, ungene, eller hennes virksomhet, kun at jeg synes huset er kjedelig og overpriset. Og for all del er det kred at hun har lagt pengene i noe fornuftig, men det er noe alle ungdommer burde gjøre uansett. Det kommer jo fram at hun egentlig ikke la penger i det huset på Tasta for investeringen sin del, men hun ville bo der. Hun flyttet til Søgne pga konflikter med familien. Så det var ikke akkurat noe planlagt investering. Noe mer du har på hjertet? Endret 16. mars 2017 av ingeniørfrue 15
Hjertestein Skrevet 16. mars 2017 #6769 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Xx er bare så herlig! Det smilet. Først likte jeg ikke smilet hennes så godt, men nå syntes jeg det er så sjarmerende. Hun virket så snill. Så rolig person. God mamma er hun ps: ikke xx, det er vist ungen Vet ikke hva hun heter🤔 Endret 16. mars 2017 av Hjertestein 3
Ny Bruker Skrevet 16. mars 2017 #6770 Skrevet 16. mars 2017 6 timer siden, Hjertestein skrev: Michelle er bare så herlig! Det smilet. Først likte jeg ikke smilet hennes så godt, men nå syntes jeg det er så sjarmerende. Hun virket så snill. Så rolig person. God mamma er hun ps: ikke michelle, det er vist ungen Vet ikke hva hun heter🤔 Kan du ikke bare redigere navnet riktig da? Ellers risikerer vi at ståden er stengt da vi ikke skal nevne noen barn her. 5
Safiye Skrevet 16. mars 2017 #6771 Skrevet 16. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, spekulasjoner og latterliggjøring - Pavilion, mod 1
kindagirl Skrevet 16. mars 2017 #6772 Skrevet 16. mars 2017 http://www.tv2.no/a/8990646/ Anna påstår hun ikke kan koke poteter men skal være med i dette programmet.. Går ut på å drive en hel restaurant! 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. mars 2017 #6773 Skrevet 16. mars 2017 Har aldri hørt om noen annen enn Mamma til Michelle som kjøper to biler totalt sett før man i det hele tatt har begynt å ta lappen!!
Glad sørlandsjente Skrevet 16. mars 2017 #6775 Skrevet 16. mars 2017 Jeg digger Anna! Flink og står på for familie og hjem. Hun er et godt forbilde! <3 2
J.. Skrevet 16. mars 2017 #6776 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Glad sørlandsjente skrev: Jeg digger Anna! Flink og står på for familie og hjem. Hun er et godt forbilde! <3 Godt forbilde er vel det siste hun er .. 30
Glad sørlandsjente Skrevet 16. mars 2017 #6777 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 3 minutter siden, J.. skrev: Godt forbilde er vel det siste hun er .. Jeg synes hun er en sprek og morsom dame som bryr seg om familien sin. Vet at det er omdiskutert at hun har tre barn med tre menn, men jeg synes ikke at det er så ille, jeg er ikke sammen med noen av de jeg lå med/var sammen med i tenårene. Håper hun har funnet en trygg mann i Jan. <3 Jeg digger den dama. Hun har gjort det bra og bør være stolt av hva hun får til! Endret 16. mars 2017 av Glad sørlandsjente 6
Snuppah00 Skrevet 16. mars 2017 #6778 Skrevet 16. mars 2017 (endret) På Wednesday, March 15, 2017 den 1.25, Maydis8 skrev: Herlighet nå må du gi deg. Huset er da helt greit og fint pusset opp. Det er jo ingen som bor i huset, og det er stylet til bilder og visning. Blir jo ikke sterilt når man maler litt og flytter inn sine egne møbler. Hagen får man ikke gjort noe med på denne tiden av året. Jøss, er det VM i å finne feil eller? Man kan ta Anna for mye, men dette er rett og slett tullete. Jeg begynner å lure på hvor høye krav dere stiller til folk rundt dere når dere omtrent omtaler dette huset som en rønne? Skjerpings! Det er ikke rart tråden blir oppfattet useriøst og til tider stenges, når ting som det her skal kritiseres. Boligmarkedet i Stavanger er dyrt, sånn er det bare. Huset er fint og hagen har stort potensial. Hva med å gi hun litt kred for å ha satt pengene sine i noe fornuftig i motsetning til mange andre bloggere. Enig. Synes Anna får sykt mye kritikk. Kritikk uansett hva hun gjør og ikke gjør. Gi henne litt slack da. Huset var kjempe fint og kunne lett bodd der selv. Det jeg har sett av henne på Bloggerne, så synes jeg hun virker som en jordnær og snill jente. Michelle et ufattelig søt og virker som hun er veloppdratt Endret 16. mars 2017 av Snuppah00 9
J.. Skrevet 16. mars 2017 #6779 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, Glad sørlandsjente skrev: Jeg synes hun er en sprek og morsom dame som bryr seg om familien sin. Vet at det er omdiskutert at hun har tre barn med tre menn, men jeg synes ikke at det er så ille, jeg er ikke sammen med noen av de jeg lå med/var sammen med i tenårene. Håper hun har funnet en trygg mann i Jan. <3 Jeg digger den dama. Hun har gjort det bra og bør være stolt av hva hun får til! Men så regner jeg med du ikke har fått barn med "alle" sexpartnerne dine heller. Og nei,det er ikke kun antall babydaddys som gjør henne til ett dårlig forbilde,trodde såpass var opplagt. 19
Glad sørlandsjente Skrevet 16. mars 2017 #6780 Skrevet 16. mars 2017 (endret) På 16 March 2017 den 12.43, J.. skrev: Men så regner jeg med du ikke har fått barn med "alle" sexpartnerne dine heller. Og nei,det er ikke kun antall babydaddys som gjør henne til ett dårlig forbilde,trodde såpass var opplagt. Har ikke barn med noen av de i dag, men jeg klandrer ikke Anna som har valgt å beholde barna. Se så skjønne de er er jo helt utenkelig at hun ikke skulle ha fått de barna. Hun gjør gode valg, vi har vel alle trådd feil her i livet og vært med feil folk. Jeg føler at dere kun prøver å finne feil ved Anna, hun har klart å lage et levebrød til seg selv og klarer å forsørge familien sin. Oppdrar det som ser ut til å være greie og høflige unger. Endret 17. mars 2017 av Glad sørlandsjente 2
Fremhevede innlegg