Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. mars 2017 #6701 Del Skrevet 13. mars 2017 6 timer siden, silje1989 skrev: Har hun sletta det ? Finner det ikke Hun har slettet det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 13. mars 2017 #6702 Del Skrevet 13. mars 2017 Sletta hun innlegget om graviditeten (fra i fjor)??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. mars 2017 #6703 Del Skrevet 13. mars 2017 2 timer siden, Xstrella skrev: Kan denne kua melkes mer? Nei, spenene på denne kua er sikkert så såre, at de faller snart av! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 13. mars 2017 #6704 Del Skrevet 13. mars 2017 Det må da koste enorme summer å få i gang den boken hennes, bare i det å ansette en korrekturleser. Hver eneste setning må jo rettes? Hvor mye jobb er ikke det, liksom, og ingen i Gyldendal vil vel rette hver setning over 300 sider uten superlønn! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 13. mars 2017 #6705 Del Skrevet 13. mars 2017 Grøsser. Den nye Knausgård, som utleverer og trakker på familien sin? Uhyggelig å se hva kommersielle krefter kan gjøre med et ungt menneske, og uhyggelig å tenke på risikoen hun løper. Man skal ikke nødvendigvis si alt som er sant, men det man velger å si skal være sant. Noe kan man holde for seg selv, i klokhet og av omtenksomhet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 13. mars 2017 #6706 Del Skrevet 13. mars 2017 41 minutter siden, Friluftsdame skrev: Grøsser. Den nye Knausgård, som utleverer og trakker på familien sin? Uhyggelig å se hva kommersielle krefter kan gjøre med et ungt menneske, og uhyggelig å tenke på risikoen hun løper. Man skal ikke nødvendigvis si alt som er sant, men det man velger å si skal være sant. Noe kan man holde for seg selv, i klokhet og av omtenksomhet. Det hadde i såfall vært så utrolig råttent av henne, men jeg ser liksom ikke hva boka ellers skulle handlet om. Her har både moren, broren og barnefedrene holdt kjeft hele veien med tanke på barna.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. mars 2017 #6707 Del Skrevet 13. mars 2017 Hun skal helt sikkert bruke skyggeforfatter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 13. mars 2017 #6708 Del Skrevet 13. mars 2017 Er det boken om "meg og Jan" hun skal gi ut? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. mars 2017 #6709 Del Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, frukrines skrev: Det hadde i såfall vært så utrolig råttent av henne, men jeg ser liksom ikke hva boka ellers skulle handlet om. Her har både moren, broren og barnefedrene holdt kjeft hele veien med tanke på barna.. Hva vet du om hva de sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 14. mars 2017 #6710 Del Skrevet 14. mars 2017 6 timer siden, Krutthøna skrev: Nei, spenene på denne kua er sikkert så såre, at de faller snart av! Mastitt maybe..🐂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. mars 2017 #6711 Del Skrevet 14. mars 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, brukerdebatt og innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 14. mars 2017 #6712 Del Skrevet 14. mars 2017 Etter det hun har sagt om et møte virker det som om en annen skriver den, men da håper jeg inderlig at det blir opplyst om! Så provoserende hvis hun skal si at hun har "skrevet" en bok når hun ikke har det. Men det faller vel bloggere naturlig, siden de også har "designet" en hel haug med ting. Men Sophie Elise har jeg inntrykk av at skrev selv? Nå skriver hun bedre enn Anna, ikke at det skal så mye til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 14. mars 2017 #6713 Del Skrevet 14. mars 2017 På 11.3.2017 den 8.58, Meadow skrev: Jeg begynner nesten å synes synd på Jan. Ikke gjør det. Han er like ille som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 14. mars 2017 #6714 Del Skrevet 14. mars 2017 Noen som vet hva hun ikke klarer å " Holde hemmelig mer"? Gårsdagens overskrift som ga over 115,000 klikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 14. mars 2017 #6715 Del Skrevet 14. mars 2017 1 time siden, Diamant skrev: Noen som vet hva hun ikke klarer å " Holde hemmelig mer"? Gårsdagens overskrift som ga over 115,000 klikk Det var vel det at hun skal gi ut bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 14. mars 2017 #6716 Del Skrevet 14. mars 2017 19 timer siden, gjest91 skrev: Det må da koste enorme summer å få i gang den boken hennes, bare i det å ansette en korrekturleser. Hver eneste setning må jo rettes? Hvor mye jobb er ikke det, liksom, og ingen i Gyldendal vil vel rette hver setning over 300 sider uten superlønn! Korrekturlesere får ikke noe mer betalt hvis det er mange feil. Ghost writeren må derimot koste litt, sikkert 50 000 i hvert fall. og så får vel Anna også et "forfatter"honorar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 14. mars 2017 #6717 Del Skrevet 14. mars 2017 13 minutter siden, Aintnofun skrev: Det var vel det at hun skal gi ut bok. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 14. mars 2017 #6718 Del Skrevet 14. mars 2017 Ser hu skal selge huset, tok meg 1 min på Finn å finne det. skjønner hun ikke er mye ute m 3små troll, ikke ett gjerde å se😳 Ikke mye barnevennlig. Samt for en verdi økning! Og alt er hvitt hvitt hvitt! 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 14. mars 2017 #6719 Del Skrevet 14. mars 2017 Ser for meg bloggere går rundt på Ikea og designer modul sofar. Alle kan være designere ha ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. mars 2017 #6720 Del Skrevet 14. mars 2017 14 minutter siden, konkelimonke skrev: Ser hu skal selge huset, tok meg 1 min på Finn å finne det. skjønner hun ikke er mye ute m 3små troll, ikke ett gjerde å se😳 Ikke mye barnevennlig. Samt for en verdi økning! Og alt er hvitt hvitt hvitt! 🙈 Neinei, salgsoppgaven sier: Boligen er malt i delikate farger. Det jeg reagerer på, det er ikke skiftet noe elektrisk, kun kosmetisk oppussing, gir maling og nytt kjøkken virkelig så mye i verdiøkning? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg