smartbimbo Skrevet 13. mars 2017 #6681 Del Skrevet 13. mars 2017 Er det vits hun gir ut bok da? Vi har jo omtrent fått vite hver minste intime detalje om livet hennes på bloggen. Kan ikke se for meg det blir en spesielt spennende bok, kapitlene blir vel mer repeterende med tanke på det hun har opplevd. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 13. mars 2017 #6682 Del Skrevet 13. mars 2017 Bok? Virkelig? Hvem skal kjøpe den boken? Er vel nokså tvilsomt om den gjennomsnittlige bloggleseren hennes gidder å svi av ukepengene sine på en bok om Anna Rasmussen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. mars 2017 #6683 Del Skrevet 13. mars 2017 25 minutter siden, smartbimbo skrev: Er det vits hun gir ut bok da? Vi har jo omtrent fått vite hver minste intime detalje om livet hennes på bloggen. Kan ikke se for meg det blir en spesielt spennende bok, kapitlene blir vel mer repeterende med tanke på det hun har opplevd. Som du sier, det meste er jo allerede dokumenter og lesbart for alle som vil. Hva er vitsen med å gi ut bok, da? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 13. mars 2017 #6684 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Tenker det er helt overlagt at hun ikke har fortalt noe særlig om bruddet med familien på bloggen, og at boka sannsynlig skal utlevere barndom, rettsak osv. Endret 13. mars 2017 av eksiltronder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 13. mars 2017 #6685 Del Skrevet 13. mars 2017 Hun kan jo ikke å skrive engang. Ikke på noen måte. Om boken blir som kvaliteten på blogginnleggene blir den nok ikke så populær. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 13. mars 2017 #6686 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Det kan jo hende hun kommer med masse detaljer fra barndommen, som hun har vært hindret fra å dele pga rettssaken. Det høres egentlig slik ut i de kryptiske blogginnleggene hun har hatt. Hun var så fornøyd med at hun greide å snakke om fortiden i timevis, uten å bryte sammen. Jeg tror absolutt det er sunt at hun bearbeider tøffe opplevelser og tar et oppgjør nå, men måten hun gjør det på er så utrolig lite gjennomtenkt. Hun kan ikke ta tilbake ordene sine, når de ligger i bokform i hele Norge... Får bare håpe hun har flinke folk rundt seg, som kan verne henne litt fra seg selv. Endret 13. mars 2017 av MissMaya 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. mars 2017 #6687 Del Skrevet 13. mars 2017 Sofie Elise har jo gitt ut bok. Hadde vel ikke all verdens mye mer å skrive om... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mars 2017 #6688 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) 4 timer siden, Den røde fare skrev: Som du sier, det meste er jo allerede dokumenter og lesbart for alle som vil. Hva er vitsen med å gi ut bok, da? 🤔 Er vel i den hun skal trashe hele familie og evt fedre i,tenker jeg. De to tingene hun knapt nevner på bloggen .. Endret 13. mars 2017 av J.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. mars 2017 #6689 Del Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Er vel i den hun skal trashe hele familie og evr fedre i,tenker jeg. De to tingene hun knapt nevner på bloggen .. Smart.. Kjenner allerede lukta av søksmål😑 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. mars 2017 #6690 Del Skrevet 13. mars 2017 3 timer siden, silje1989 skrev: Har hun sletta det ? Finner det ikke Det vet jeg ikke, jeg så bare overskriften i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. mars 2017 #6691 Del Skrevet 13. mars 2017 Ser hun hadde nesten 86.000 klikk i går, så hun klarte nok å lure mange med "Annonsering av ny baby" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 13. mars 2017 #6692 Del Skrevet 13. mars 2017 2 timer siden, silje1989 skrev: Har hun sletta det ? Finner det ikke Ser ut som om hun har slettet det, jeg leste det til morgen i dag men nå er det ikke der lenger. Du gikk ikke glipp av noe akkurat, masse intetsigende ord om at det er ett år siden hun annonserte graviditeten på bloggen... Som i seg selv er uhyre uinteressant... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
261010 Skrevet 13. mars 2017 #6693 Del Skrevet 13. mars 2017 Hvem vil lese den boka?? Jeg kjøpte meg Sophie Elise sin, fordi hun skrev om mange problemstillinger som mange unge jenter opplever og går gjennom! Kunne relatere til flere ting i boken, og hun skrev veldig bra!! Men det er ikke mange som kan relatere seg til å bli gravid som 14 åring, være på TV osv. Og hun kan ikke skrive, så stakkars den som rettskriver boken.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2017 #6694 Del Skrevet 13. mars 2017 Har hun mer å fortelle? Er ikke det meste brettet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. mars 2017 #6695 Del Skrevet 13. mars 2017 Siden hun har vært i intervju og snakket om fortiden sin i flere timer, så er det vel andre som faktisk skriver boken. Det er i det minste en god start. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2017 #6696 Del Skrevet 13. mars 2017 Kan denne kua melkes mer? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. mars 2017 #6697 Del Skrevet 13. mars 2017 42 minutter siden, Xstrella skrev: Kan denne kua melkes mer? begynner å bli ganske tynn den melka nå.. Men at boka kommer til å selge tviler jeg ikke på, folk liker sladder... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 13. mars 2017 #6698 Del Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, fjær skrev: begynner å bli ganske tynn den melka nå.. Men at boka kommer til å selge tviler jeg ikke på, folk liker sladder... Folk flest liker at boka de leser har et godt, variert og flytende språk. Hvis hun skal diktere den selv (antar hun får hjelp med skrivefeil da) tror jeg ikke så mange kommer til å lese den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. mars 2017 #6699 Del Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, smartbimbo skrev: Folk flest liker at boka de leser har et godt, variert og flytende språk. Hvis hun skal diktere den selv (antar hun får hjelp med skrivefeil da) tror jeg ikke så mange kommer til å lese den. Med tanke på antall lesere hun har pr dag så tror jeg hun kommer til å selge.. Og jeg vet at det er ikke bare fjortisene som leser bloggen. Jeg har venner som også leser bloggen hennes og synes hun er en flott dame.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 13. mars 2017 #6700 Del Skrevet 13. mars 2017 19 minutter siden, fjær skrev: Med tanke på antall lesere hun har pr dag så tror jeg hun kommer til å selge.. Og jeg vet at det er ikke bare fjortisene som leser bloggen. Jeg har venner som også leser bloggen hennes og synes hun er en flott dame.. Og ser man på hvem som kommenterer innleggene på facebook, så ser det ut som det er 40++ som utgjør den store fanskaren hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg