Gjest jentekvinne Skrevet 12. mars 2017 #6661 Del Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, Aintnofun skrev: Man må bare følge med som med annen mat. F.eks pasta. Å koke poteter er noe av det enkleste når det gjelder matlaging. Syns det er utrolig merkelig at en trebarnsmor ikke engang kan koke poteter. Men tror faktisk at hun tror det er "søtt". Og det er jo det verste.. Til Annas forsvar. Hvor mange hverdagsmiddager som har poteter i seg nå om dagen? Det går jo mest i wok, fiskeretter, ris, pastamiddager, pizza, taco osv blant de yngre i dag. Jeg bruker nesten aldri poteter med mindre jeg skal lage stek eller søndagsmiddag - noe som ytterst sjelden skjer. Jeg sier ikke at poteter er vanskelig, men når man aldri har brukt det i middagene eller lært forskjellen på de ulike potetene i forhold til koking eller steking så er det ikke rart at man sier at man "kan ikke koke poteter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 12. mars 2017 #6662 Del Skrevet 12. mars 2017 19 minutter siden, smartbimbo skrev: Hva er det nå som skjer på bloggen nå? Spekulasjon om ny baby? Noen som kan oppsummere? Følger henne på fb så fikk øye på et innlegg med bilde av graviditetstest. Ingenting. 1 år siden de annonserte forrige i dag. Så kun for mer cash i lommeboka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 12. mars 2017 #6663 Del Skrevet 12. mars 2017 3 timer siden, Valetta skrev: Visittkort i papir liksom? Er ikke det heeeelt avleggs?? 😂 å heeeerregud. finn enda mer å ta henne på mens du er i gang. fonten på skrifta feks? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 12. mars 2017 #6664 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, Aintnofun skrev: Man må bare følge med som med annen mat. F.eks pasta. Å koke poteter er noe av det enkleste når det gjelder matlaging. Syns det er utrolig merkelig at en trebarnsmor ikke engang kan koke poteter. Men tror faktisk at hun tror det er "søtt". Og det er jo det verste.. Nei, tror ikke det. Alle KAN vel koke poteter, man gjør det bare ikke for det er ikke vits. Jeg KAN det jeg også, selv om jeg aldri har gjort det. Visittkort vil jeg ikke si er avleggs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. mars 2017 #6665 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, marthes skrev: Ingenting. 1 år siden de annonserte forrige i dag. Så kun for mer cash i lommeboka Tipper hun får mange klikk på den der. Enkelte slutter visst aldri å la seg lure. Jeg har også tenkt litt på og undret meg over hvorfor hun har så mange unge lesere. Når ble 14-15 åringer så interessert i innredning av kontor, interiør i hus og hjem, samt dagliglivet til en småbarnsfamilie? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 12. mars 2017 #6666 Del Skrevet 12. mars 2017 41 minutter siden, Diamant skrev: Tipper hun får mange klikk på den der. Enkelte slutter visst aldri å la seg lure. Jeg har også tenkt litt på og undret meg over hvorfor hun har så mange unge lesere. Når ble 14-15 åringer så interessert i innredning av kontor, interiør i hus og hjem, samt dagliglivet til en småbarnsfamilie? Enkelte bloggere og YT har blitt nåtidens pop idoler virker det som. Helt merkelig egentlig.... lagt og merke til ett par sminke bloggere/YT som har masse 10 åringer som fans 😂 Litt spesielt, men bloggerne nå prøver å skape ett slags venninne forhold til de, og så unge jenter er faktisk "for dumme" til å skjønne hva greia egentlig er.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. mars 2017 #6667 Del Skrevet 12. mars 2017 17 minutter siden, marthes skrev: Enkelte bloggere og YT har blitt nåtidens pop idoler virker det som. Helt merkelig egentlig.... lagt og merke til ett par sminke bloggere/YT som har masse 10 åringer som fans 😂 Litt spesielt, men bloggerne nå prøver å skape ett slags venninne forhold til de, og så unge jenter er faktisk "for dumme" til å skjønne hva greia egentlig er.... Du har nok rett i det, men jeg hadde liksom trodd at tenåringer var mer interessett i klær/sminke enn i livet til en småbarnsfamilie. Men det er nok som du sier i den siste setningen din. Btw, hva er YT? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 12. mars 2017 #6668 Del Skrevet 12. mars 2017 YT = Youtube 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. mars 2017 #6669 Del Skrevet 12. mars 2017 16 minutter siden, Viernes skrev: YT = Youtube Ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 12. mars 2017 #6670 Del Skrevet 12. mars 2017 Anna fremstår som kynisk kommersiell, og nå håper jeg snart folk gjennomskuer nettopp det. Siste clickbait illustrerer det. For et lavmål, for en frynsete business. For å si det sånn: det trengs ikke kontorfasiliteter for å smøre sammen et sånt lavmål av et tvers gjennom utspekulert innlegg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. mars 2017 #6671 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, marthes skrev: Ingenting. 1 år siden de annonserte forrige i dag. Så kun for mer cash i lommeboka Åh, det kommer nok flere barn etterhvert... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 12. mars 2017 #6672 Del Skrevet 12. mars 2017 Hva trenger en blogger møterom for? Hun skal vel ha møterommet til clickbait-møter med Jan, hvor de da sitter her inne sammen og diskuterer hva som er de mest hensiktsmessige og løgnerske overskriftene! Herlig liv. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 12. mars 2017 #6673 Del Skrevet 12. mars 2017 8 timer siden, marthes skrev: Ingenting. 1 år siden de annonserte forrige i dag. Så kun for mer cash i lommeboka Hvilket blogginnlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. mars 2017 #6674 Del Skrevet 12. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, innlegg som omhandler barn og brukerdebatt samt svar - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. mars 2017 #6675 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, silje1989 skrev: Hvilket blogginnlegg ? Det siste blogginnlegget hvor hun skriver; "Annonsering av ny graviditet" med et bilde av testen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 13. mars 2017 #6676 Del Skrevet 13. mars 2017 5 timer siden, gjest91 skrev: Hva trenger en blogger møterom for? Hun skal vel ha møterommet til clickbait-møter med Jan, hvor de da sitter her inne sammen og diskuterer hva som er de mest hensiktsmessige og løgnerske overskriftene! Herlig liv. Jeg hyler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 13. mars 2017 #6677 Del Skrevet 13. mars 2017 12 timer siden, Diamant skrev: Det siste blogginnlegget hvor hun skriver; "Annonsering av ny graviditet" med et bilde av testen. Har hun sletta det ? Finner det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 13. mars 2017 #6678 Del Skrevet 13. mars 2017 På 12.3.2017 den 9.09, Valetta skrev: Visittkort i papir liksom? Er ikke det heeeelt avleggs?? 😂 Nei, det sier mer om deg hvis du tror det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 13. mars 2017 #6679 Del Skrevet 13. mars 2017 Nytt innlegg ute... nå har hun "ny baby" på vei. Høsten 2017 kommer hun ut med bok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mars 2017 #6680 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg skjønner egentlig ikke hva alle disse 20-21 åringene vil fortelle verden.. De er jo knapt ferdig med tenårene,hvor mye vet de egentlig om noenting? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg