Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Se det ja, nå skal Anna promotere fruen til Riise sine møbler. Skal se det blir kombinasjon av familie og interiørblogg her og. Blir interessant å se hvordan interiørstilen endrer seg. Fra sterilt overminimalistisk til en Savai Design glorete etterligning av Halvor Bakke og Slettvoll? 

Åjaaaada..

Disse møblene var SÅ henne,blabla..

Kunne knapt vente med å vise leserne!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang "kan ikke lage mat"-greia så husker jeg jo en tidligere episode av Unge Mødre hvor hun laget mat til seg og barna og snakket masse om at hun var så opptatt av å lage middag til dem de kunne spise sammen og prøvde å lage sunn mat osv.. Tror bare hun laget noe stekte pølser med poteter men da var det ikke noe snakk om å ikke kunne koke poteter iallfall. Dette var når hun hadde flyttet ut fra moren og bodde i egen leilighet, så nok noen sesonger av Unge Mødre siden.

Hun jobbet også på en restaurant (eller gatekjøkken?) den gangen, men lurer på om hun bare ryddet og vasket opp og sånn? Husker at de filmet henne på jobb iallfall, tror kanskje det var faren sin restaurant, og da drev hun med noe oppvask.

Edit: Tror det var sesong 10.

Endret av SoftKitty
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ang "kan ikke lage mat"-greia så husker jeg jo en tidligere episode av Unge Mødre hvor hun laget mat til seg og barna og snakket masse om at hun var så opptatt av å lage middag til dem de kunne spise sammen og prøvde å lage sunn mat osv.. Tror bare hun laget noe stekte pølser med poteter men da var det ikke noe snakk om å ikke kunne koke poteter iallfall. Dette var når hun hadde flyttet ut fra moren og bodde i egen leilighet, så nok noen sesonger av Unge Mødre siden.

Hun jobbet også på en restaurant (eller gatekjøkken?) den gangen, men lurer på om hun bare ryddet og vasket opp og sånn? Husker at de filmet henne på jobb iallfall, tror kanskje det var faren sin restaurant, og da drev hun med noe oppvask.

Hun jobbet på pastapasta som servitør..

Trenger ikke å kunne lage mat for en slik jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var farens restaurant. Hun jobbet der sammen med faren til nr 2.

Har litt inntrykk av at det liksom er litt søtt å skulle være "dum", ved å f.eks si at man ikke kan koke poteter.

Men ikke når man er 3barnsmor. Når hun ikke engang kan DET, hva er kokkeferdighetene ellers da??

Ren kjøkkenbenk skal hun ha, men ikke lage mat.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 14.19, Valetta skrev:

Å bli ung gravid er ikke ensbetydende med å miste venner. Ofte kan det faktisk føre til det motsatte, man treffer andre i samme situasjon og nye vennskap oppstår. 

Det er nok en helt annen grunn til at venner har falt fra. Man må faktisk gjøre noe selv for å ivareta vennskap. 

Hvordan vet dere at hun ikke har venner?  Er jo ikke sikkert hun deler HELE livet på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun deler både sexlivet sitt og andre svært personlig anliggende ting. Hvorfor skulle hun holde noe så trivielt som vennskap utenfor bloggen?

Endret av Valetta
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Akkurat nå, Valetta skrev:

Hun deler både sexlivet sitt og andre svært personlige anliggende ting. Hvorfor skulle hun holder noe så trivielt som vennskap utenfor bloggen?

Samme ville blitt sagt om hun holdt barna utenfor bloggen. 

Dessuten skjønner jeg godt om hun holder noen kort for seg selv, det holder jo nysgjerrigheten oppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Dessuten skjønner jeg godt om hun holder noen kort for seg selv, det holder jo nysgjerrigheten oppe

Ja akuratt antall venner pirrer skikkelig nysgjerrigheten min....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Hadde det har tilfelle,hadde hun clickbaitet det ihjel som hun gjør med alt annet..

Sex,frieri,svangerskap,barnetd kjønn,truende prematurfødsel..

Blablabla..

Ka-ching.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Boomonster skrev:

Hvordan vet dere at hun ikke har venner?  Er jo ikke sikkert hun deler HELE livet på bloggen. 

Jeg leser ikke bloggen , kun her inne 😂 Men jeg tenker at bryllupet vil vel vise det ganske greit. Altså om hun har venner eller ikke 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoftKitty skrev:

Edit: Tror det var sesong 10.

Husker også at hun laget mat noen ganger på unge mødre . Så hun gjør seg nok dum når hun sier sånt. Hvis det hadde vært tilfelle at en 3 barnsmor ikke hadde kunne laget mat, så hadde jo det vært på høy tid med hjelpetiltak fra bv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SoftKitty skrev:

Dette var når hun hadde flyttet ut fra moren og bodde i egen leilighet, så nok noen sesonger av Unge Mødre siden.

Flyttet ut fra moren = flyttet inn i utleieleiligheten i moras hus. Bodde her til hun flytta til Kypros et halvt år, så flytta tilbake mens oppussing av hus rett borti gata, så flytte inn noen uker, så kjøpe hus i Søgne. 

http://m.side2.no/foreldre/--for-michelle-blir-det-fint-a-komme-bort-fra-oppmerksomheten/3422781566.html

http://www.vg.no/rampelys/blogg/mamma-til-michelle-blogget-seg-til-nytt-hus/a/23651068/

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg som omhandler barn og innlegg med sitat fra SoMe

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, visittkort med tittel daglig leder i Anna Rasmussen AS. Dette selskapet har som formål å drive med blogging, altså Anna's bloggvirksomhet, ifølge proff.no. 

Mon tro hva Anna Rasmussen AS trenger møterom til - i Søgne? Kanskje Anna har utvidet virksomheten i AS'et sitt? Bare blogging kan hun neppe trenge dette til, så det blir spennende å se hva hun har av planer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På Saturday, March 11, 2017 den 0.14, Gjesten29 skrev:

Jeg liker ikke å lage middag, koke poteter er gørr kjedelig.. egg er værst.

De sprekker uansett.

Jeg elsker å lage mat, men kokte poteter har jeg aldri prøvd. Lovte meg selv for 20 år siden at jeg aldri skulle lage det, da jeg overhørte en kollega sitte i telefonen og prøvde å overtale sønnen sin til å "sette på" potetene.

Var liksom ikke måte på styr for poteter.Som liksom "må" følge med for at det skal bli ordentlig middag. Da var jeg ung, og tenkte at jeg gidder ikke å bli sånn, og det løftet har jeg holdt :nordvesta:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, caskerette skrev:

Jeg elsker å lage mat, men kokte poteter har jeg aldri prøvd. Lovte meg selv for 20 år siden at jeg aldri skulle lage det, da jeg overhørte en kollega sitte i telefonen og prøvde å overtale sønnen sin til å "sette på" potetene.

Var liksom ikke måte på styr for poteter.Som liksom "må" følge med for at det skal bli ordentlig middag. Da var jeg ung, og tenkte at jeg gidder ikke å bli sånn, og det løftet har jeg holdt :nordvesta:

Man må bare følge med som med annen mat. F.eks pasta. Å koke poteter er noe av det enkleste når det gjelder matlaging. Syns det er utrolig merkelig at en trebarnsmor ikke engang kan koke poteter. Men tror faktisk at hun tror det er "søtt". Og det er jo det verste..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Valetta skrev:

Visittkort i papir liksom? Er ikke det heeeelt avleggs?? 😂

Nei?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det nå som skjer på bloggen nå? Spekulasjon om ny baby?  :dry: Noen som kan oppsummere? Følger henne på fb så fikk øye på et innlegg med bilde av graviditetstest. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...