Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man ser på Unge Mødre at hun lager middag til M og seg selv.

Koke poteter har jeg ikke gjort mange ganger i livet, selv om jeg nærmer meg 40, da kokte poteter er blærgh. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å lage middag, koke poteter er gørr kjedelig.. egg er værst.

De sprekker uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gjesten29 skrev:

Jeg liker ikke å lage middag, koke poteter er gørr kjedelig.. egg er værst.

De sprekker uansett.

Lag et lite hull i egget før du putter det i vannet :opplyser:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Lag et lite hull i egget før du putter det i vannet :opplyser:

:hoho: Fått med meg litt etterhvert:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør igjen..

Hva er det egentlig Anna gjør iløpet av en dag,hvis Jan lager mat,kjører/henter unger,vasker hus,passer unger,står opp med unger,legger unger,handler..

De 800 skrittene gir ihvertfall mer å mer mening..

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Jeg spør igjen..

Hva er det egentlig Anna gjør iløpet av en dag,hvis Jan lager mat,kjører/henter unger,vasker hus,passer unger,står opp med unger,legger unger,handler..

De 800 skrittene gir ihvertfall mer å mer mening..

Jeg begynner nesten å synes synd på Jan. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare mer vondt av henne til mer jeg ser. Det er sjelden jeg får med meg hele Senkveld, men i går såg jeg ca halve Camp S og det slår meg hvor utrolig ung hun er. Hun fremstår mye voksnere på bloggen, men på tv ser man at hun bare er en ung og ganske umoden jente. At hun lever et liv som en godt voksen kvinne med mann, barn, forlovelse og dagens innlegg som høydepunkt er bare trist! 

Tenk på alt hun går glipp av på veien til å bli voksen. Jeg tenker ikke primært på fest og fyll, det trenger absolutt ikke være en del av ungdomslivet, men jeg har en datter på samme alder selv, og alt hun opplever mtp studier, reise, skravlekvelder med ost og vin og å være ubekymret forelsket både en og fem ganger uten å måtte stå til rette for noen. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg begynner nesten å synes synd på Jan. 

Han har jo ingen jobb, og det er faktisk ikke mer enn andre gjør i tillegg til jobb. Men selvsagt ikke riktig at de ikke deler på det når de er to. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
På 9.3.2017 den 13.58, SmileAtMeBaby skrev:

I fjor skrev hun om hvor skuffet hun var over at hun ikke hadde fått én eneste gratulasjon fra vennene sine da hun ble gravid for tredje gang. Det var visst aldri noen som ringte henne for å spørre hvordan HUN hadde det osv.. (Meg selv, meg selv, meg selv!)

Når hun setter andre i et negativt lys, er det ikke rart at de faller fra. 

Tror du virkelig at når man får barn så ung så har vennene dine lyst og tid til å sitte hjemme å skifte bleie istedetfor å henge på klubben/gata og telle "likes" på facebook? 

Du kan jo umulig ha fått barn selv, hvis du ikke skjønner at hvis man ikke hadde blitt gratulert av vennene sine når man ble gravid - så blir man selvsagt skuffet. 

Jeg skjønner ikke denne trenden hvor man skal godta at andre ikke gjør tig man burde kunne forvente av ungdommer og folk generelt. Man skal forstå seg ihjel på handlinger som strider mot god gammeldags folkeskikk, gjerne også unnskylde stakkar ungdommer som sliter med adhd, bipolar lidelse og andre psykiske tilstander som gjør at de _kan_ jo ikke noe for hvordan de oppfører seg. Mens ei mamma som tar seg av barna sine og har valgt bort festing og dop mot familie - ja hun rakker vi ned på. 

Jeg kunne vært moren til Anna, av alder - og jeg hadde vært stolt av en slik datter! 

Endret av Onbothsides
Innlegg ryddet for spekulasjoner i privat personer i sitat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hallepalle skrev:

Han har jo ingen jobb, og det er faktisk ikke mer enn andre gjør i tillegg til jobb. Men selvsagt ikke riktig at de ikke deler på det når de er to. 

Hvor lenge orker en ung mann å være husfar og tjener i så stor grad som det virker her, lurer jeg på.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke denne respekten/hyllesten mange mener hun fortjener..

Hvorfor det?

Siden Jan kom inn i bildet har ungene blitt dumpet over på han,før det mormoren,samt husarbeid og alt annet.

Hun gjør jo marginalt ila en dag (prove me wrong,siden J tar ungene og alt husarbeid..)

Hun studerer ikke å jobber heller ikke.. (come on,1-2 blogginnlegg kan neppe kalles JOBB)

Er det pga inntekt man bør beundre henne for hva hun ha oppnådd?

For det er lite beundringsverdig mtp hvordan hun har tjent pengene..

Og dette med at hun startet bloggen for å bevise at hun var en bra nok forelder for M er jo BS da den første bloggen hennes ble opprettet med engang hun ble gravid,som nevnt tidligere men slettet pga sterk sensur her inne ..

Endret av J..
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Anna "lagt opp" så hadde hun blitt fort glemt. De er ikke legender heller disse bloggerne.

Andre står i kø for å overta topp-plasseringene, så her må man faktisk levere for å henge med i toppen (ut-levere blir vel mer riktig i denne sammenheng).

Så nei, det er overhode ikke " for sent" å gi seg nå. I det raske tempoet ting skjer i rampelyset nå om dagen, så er Annas sirkus egentlig fullstendig ubetydelig, og slutter hun å blogge i dag, så er hun glemt i morgen. 

Ikke for sent å snu Anna!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Tror du virkelig at når man får barn så ung så har vennene dine lyst og tid til å sitte hjemme å skifte bleie istedetfor å henge på klubben/gata og telle "likes" på facebook? 

Du kan jo umulig ha fått barn selv, hvis du ikke skjønner at hvis man ikke hadde blitt gratulert av vennene sine når man ble gravid - så blir man selvsagt skuffet. 

Jeg skjønner ikke denne trenden hvor man skal godta at andre ikke gjør tig man burde kunne forvente av ungdommer og folk generelt. Man skal forstå seg ihjel på handlinger som strider mot god gammeldags folkeskikk, gjerne også unnskylde stakkar ungdommer som sliter med adhd, bipolar lidelse og andre psykiske tilstander som gjør at de _kan_ jo ikke noe for hvordan de oppfører seg. Mens ei mamma som tar seg av barna sine og har valgt bort festing og dop mot familie - ja hun rakker vi ned på. 

Jeg kunne vært moren til Anna, av alder - og jeg hadde vært stolt av en slik datter! 

Jeg tror at gode venner forblir gode venner selv om man får barn. For jo takk du, jeg har barn selv som jeg fikk da jeg var ganske ung (ikke at det har noe som helst med saken å gjøre). 

Selv om man er ung, er man ikke ute og fester hele tiden. Man kan være venner selv om man ikke sitter oppå hverandre ukentlig. 

Hvis du leste mitt innlegg og fikk et inntrykk av at jeg rakker ned på en mor som har valgt bort festing og dop(???), så må du lese innlegget på nytt. 

Jeg tror ikke du ville følt deg særlig komfortabel om du var i skoene til en viss mamma i dette tilfellet. Maken til utlevering av privatlivet til seg selv OG utenforstående skal man lete lenge etter! 

Endret av SmileAtMeBaby
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny clickbait m JAR. På ig svarer de Gå inn på bloggen å les...klikk, klikk. Mye vil har mer....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xstrella skrev:

Ny clickbait m JAR. På ig svarer de Gå inn på bloggen å les...klikk, klikk. Mye vil har mer....

Anna bestilte masse møbler fra Louise som John Arne da leverte til nevnte kjøper..

Det var ca hele innlegget,utrolig interessant.

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, miagunda skrev:

Er han blitt budbilsjåfør for kona?

Tydeligvis ..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, J.. skrev:

Anna bestilte masse møbler fra Louise som John Arne da leverte til nevnte kjøper..

Det var ca hele innlegget,utrolig interessant.

Gjettet på det da jeg så overskriften 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, nå skal Anna promotere fruen til Riise sine møbler. Skal se det blir kombinasjon av familie og interiørblogg her og. Blir interessant å se hvordan interiørstilen endrer seg. Fra sterilt overminimalistisk til en Savai Design glorete etterligning av Halvor Bakke og Slettvoll? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...