verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6601 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Her henger man seg opp i det meste av bagateller, det er en grunn til at tråden er blitt så lang så fort Ja, det har jeg fått med meg. Ettersom jeg kommenterte det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2017 #6602 Del Skrevet 8. mars 2017 48 minutter siden, JackIost skrev: Her henger man seg opp i det meste av bagateller, det er en grunn til at tråden er blitt så lang så fort 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 8. mars 2017 #6603 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Det er tydeligvis bare meg som ikke går i fistel av lykke over sånn kontaktplast... Snart er hele huset i Søgne kontaktplastet i alle mønster som kan oppdrives. Endret 11. mars 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for spekulasjon og brukerdebatt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 9. mars 2017 #6604 Del Skrevet 9. mars 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. mars 2017 #6605 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) 16 timer siden, QueRilja skrev: Det må gå an å diskutere og være kritisk uten å være direkte ufin. Å skille mellom jobb og hjem kan være lurt for å være mer strukturert. Selvfølgelig er det greit med et eget kontor utenfor hjemmesonen for å kunne konsentrere seg maksimalt. Enig. Det er jo greit hun har kontor en annen plass i nærheten. Da kan hun komme seg ut litt. Hun har ingen venninner (virker det som?) Og tror hun har godt av å ikke bare sitte inne i huset hele tiden. Hvor hun har kontor hen er vel ikke noe å henge seg opp i. Endret 9. mars 2017 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 9. mars 2017 #6606 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg liker ikke kontaktplast. Det er bedre å gjøre det ordentlig fra start av, som varer. Men det koster jo mer Male skapene, mur eller annet på veggen mellom skap og benk. Pinterest har gitt meg mye ideer for fremtidig hjem. Men det er mine ønsker da. Hennes er noe annet Men for all del altså. Om hun liker det selv, så kjør på! Hun er kreativ og flink. Kjøkkenet blir jo kjempefint Og hun er kjempe nydelig når hun smiler, det kler hun godt! Håper hun kommer med flere videoer om oppussing. Og ikke minst DIY prosjekter osv. For tviler ikke på at dette kan hun Gleder meg til å se resten av kontoret hennes Hun er heldig som har eget kontor hjemme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. mars 2017 #6607 Del Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, Rose11 skrev: Enig. Det er jo greit hun har kontor en annen plass i nærheten. Da kan hun komme seg ut litt. Hun har ingen venninner (virker det som?) Og tror hun har godt av å ikke bare sitte inne i huset hele tiden. Hvor hun har kontor hen er vel ikke noe å henge seg opp i. Er jo veldig mye annet man kan gjøre for "å komme seg ut litt". Og ja, er enig i at det er noe som er bra for psykisk helse, for alle og enhver. Virker jo som de isolerer seg i det huset (når de ikke opptrer i media) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. mars 2017 #6608 Del Skrevet 9. mars 2017 38 minutter siden, Valetta skrev: Er jo veldig mye annet man kan gjøre for "å komme seg ut litt". Og ja, er enig i at det er noe som er bra for psykisk helse, for alle og enhver. Virker jo som de isolerer seg i det huset (når de ikke opptrer i media) Det er ikke så lett for alle å bare komme seg ut. Har hun kontoret en annen plass, så blir det kanskje lettere for da MÅ hun. Siden det er der hun skal jobbe Jeg får litt vondt av henne jeg. Jeg tror hun kunne hatt godt av å ha noen venninner og være litt 20 år hvis dere skjønner. Virker jo som hun bare er med Jan og barna hele tiden. Hun er enda veldig ung. Men hun mistet nok mange venner siden hun ble gravid så ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 9. mars 2017 #6609 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) På 9.3.2017 den 11.49, Rose11 skrev: Det er ikke så lett for alle å bare komme seg ut. Har hun kontoret en annen plass, så blir det kanskje lettere for da MÅ hun. Siden det er der hun skal jobbe Jeg får litt vondt av henne jeg. Jeg tror hun kunne hatt godt av å ha noen venninner og være litt 20 år hvis dere skjønner. Virker jo som hun bare er med Jan og barna hele tiden. Hun er enda veldig ung. Men hun mistet nok mange venner siden hun ble gravid så ung. I fjor skrev hun om hvor skuffet hun var over at hun ikke hadde fått én eneste gratulasjon fra vennene sine da hun ble gravid for tredje gang. Det var visst aldri noen som ringte henne for å spørre hvordan HUN hadde det osv.. (Meg selv, meg selv, meg selv!) Når hun setter andre i et negativt lys, er det ikke rart at de faller fra. Endret 11. mars 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for spekulasjoner i privat personer 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. mars 2017 #6610 Del Skrevet 9. mars 2017 Å bli ung gravid er ikke ensbetydende med å miste venner. Ofte kan det faktisk føre til det motsatte, man treffer andre i samme situasjon og nye vennskap oppstår. Det er nok en helt annen grunn til at venner har falt fra. Man må faktisk gjøre noe selv for å ivareta vennskap. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 10. mars 2017 #6611 Del Skrevet 10. mars 2017 Hun har jo flyttet til et nytt sted, og hun er ikke ute blant folk og jobber eller studerer. Stusslig, men ganske naturlig å ikke ha venner da. Får håpe det ordner seg, det skulle være mange muligheter til å treffe andre med barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 10. mars 2017 #6612 Del Skrevet 10. mars 2017 Det er flere år siden venner ble nevnt ved navn eller bilde på bloggen hennes i positiv forstand. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. mars 2017 #6613 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Ref. Camp Senkveld; Å herregud! Anna har aldri laget mat...hun har visst en "mann" som lager all maten. Da lurer jeg på hvem som laget mat til barna, før Jan kom inn i bildet?? Så vidt jeg vet, har de kun vært sammen ca. 1 1/2 år. Jeg skjems på hennes vegne.... Endret 10. mars 2017 av Krutthøna 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonn Skrevet 10. mars 2017 #6614 Del Skrevet 10. mars 2017 Akkurat nå, Krutthøna skrev: Ref. Camp Senkveld; Å herregud! Anna har aldri laget mat...hun har visst en "mann" som lager all maten. Da lurer jeg på hvem som laget mat til barna, før Jan kom inn i bildet. Så vidt jeg vet, har de kun vært sammen ca. 1 1/2 år. Jeg skjems på hennes vegne.... Skulle akkurat til å skrive det. Jeg håper virkelig dette er kødd eller et dårlig forsøk på å få klikk. Både hun og han Markus i kor "Nei" etter å ha blitt spurt om de kan koke poteter. Det er ikke kult å ikke kunne lage mat når man er såpass voksen eller har tre barn. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 10. mars 2017 #6615 Del Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, anonn skrev: Skulle akkurat til å skrive det. Jeg håper virkelig dette er kødd eller et dårlig forsøk på å få klikk. Både hun og han Markus i kor "Nei" etter å ha blitt spurt om de kan koke poteter. Det er ikke kult å ikke kunne lage mat når man er såpass voksen eller har tre barn. Haha, jeg måtte også løpe inn hit for å kommentere den kommentaren! Gratulerer med tidenes dummeste svar da, Anna. Du har vært sammen med Jan i ca et kvarter!!! Er det mulig å fremstille seg selv mer umoden og uansvarlig? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 10. mars 2017 #6616 Del Skrevet 10. mars 2017 Uansett om man er 20 eller 40 år. Så lenge man har barn, må man da for pokker kunne koke poteter? Det er tydelig at hun ikke bare fremstår som umoden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 10. mars 2017 #6617 Del Skrevet 10. mars 2017 Koke poteter lærte de som ikke kunne det alt på heimkunnskap på skolen. Gikk hun glipp av det også? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 10. mars 2017 #6618 Del Skrevet 10. mars 2017 SE kunne vel heller ikke lage mat? Er det sånn at jenter tror de er søte når de ikke kan det? Det er så lite sjarmerende at en 3-barns mor ikke klarer det en gang. Flaut. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. mars 2017 #6619 Del Skrevet 10. mars 2017 Skjønner ikke at hun turte å si på TV at hun ikke kan koke poteter. Flaut når du har tre barn. Hva fikk egentlig barna servert før Jan kom inn i bildet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clear Skrevet 10. mars 2017 #6620 Del Skrevet 10. mars 2017 Det er ikke noe som heter "å ikke klare å koke poteter". Det er jo bare å legge noen poteter i kokende vann og ta de ut når de er møre. Enten har hun aldri løftet en finger på kjøkkenet, noe som er helt absurd for en som har passert 20 år, bor for seg selv med familie og videre har tre barn, eller så er hun desperat etter oppmerksomhet. Ingen av delene er noe å trakte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg