Safiye Skrevet 7. mars 2017 #6581 Del Skrevet 7. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 7. mars 2017 #6582 Del Skrevet 7. mars 2017 Det store huset - også er det ikke rom for et "kontor" der?? Må hun leie et kontor for å sitte der å skrible ned pjattet sitt? Tror ikke det er trening eller kosthold. Uansett hva det er så er jeg 100% sikker på at det kommer til å rende ut i sanden. Noen er bare ikke prosjektmennesker, og hun er definitivt en av de. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 7. mars 2017 #6583 Del Skrevet 7. mars 2017 Sitte å fortelle om livet sitt i fem timer uten å knekke sammen? Tror vi snakker prosjekt bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6584 Del Skrevet 8. mars 2017 På 3.3.2017 den 17.03, J.. skrev: Man får utdelt en mamma og en pappa.. Med mindre man blir adoptert vekk,blir det helt feil å kallr andre enn biologiske foreldre mamma/pappa.. Bonusforeldre er fantastisk. Men bruk heller navnet på vedkommnde,da x og xx allerede har hver sin far. Noe så smakløst.. Jeg kunne aldri i verden ha kalt min biologiske far for pappa. Han er ingenting annet enn en sæddonor. Min pappa er mannen som har stilt opp for mamma, meg og broren min. Ingen kan be meg om å IKKE kalle ham for pappa. Det er ikke nødvendigvis det biologiske båndet som gjør deg til en god pappa. Rent biologisk er du far, i praksis? aldri. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6585 Del Skrevet 8. mars 2017 På 4.3.2017 den 12.32, FruRosa skrev: Dette med omlegging av dialekten føyer seg bare inn i rekken av brente broer og forsøk på å radere bort alt og alle fra fortiden i Stavanger. ...for at hun og Jan og ungene skal fremstå som "one big happy family". Det er ganske vanlig at venner, ektefeller, kjærestepar, folk som tilbringer mye tid sammen, lever lenge sammen o.l får samme ordforråd og samme talemåte. Det er veldig vanlig at men gjør dette med folk man er tiltrukket av (ja, du er tiltrukket av venner. ikke forveksle dette med seksuell tiltrekning). At hun legger om er ikke nødvendigvis noe hun gjør for å få fasaden til å skinne enda mer. Broren min er fra Oslo og gift med ei fra stavanger. Han snakker øst-norsk med stavanger-tonefall. PS bare å sjekke det ut i sosial- og personlighetsspsykologi, det er også støttet av forskning på feltet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6586 Del Skrevet 8. mars 2017 På 5.3.2017 den 13.46, fjær skrev: hvor står det 800 skritt? Det må da være en skrivefeil?! Det er umulig å gå 800 skritt om dagen... Jeg gikk 54 skritt en dag. Det var fullt mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6587 Del Skrevet 8. mars 2017 På 6.3.2017 den 8.59, pessimistisk skrev: Haha, har aldri sagt at det er tragisk Sa at det er kleint for det er så tydelig at hun gjør det med vilje. På ingen måte, det er veldig vanlig blant samboere. til og med venner. så vanlig at man ofte ikke legger merke til at man gjør det selv. hvilket grunnlag har du for å si at det er med vilje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. mars 2017 #6588 Del Skrevet 8. mars 2017 På 7.3.2017 den 7.55, Hattifnatten skrev: Alt folk skriver her er ikke argumenter i barnas beste-debatten. Nei, i dette tilfellet var det nok "bare" et negativt vinklet innlegg basert på noe annet ubetydelig, som ikke har noe å si for noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 8. mars 2017 #6589 Del Skrevet 8. mars 2017 7 timer siden, verpesyk skrev: Jeg gikk 54 skritt en dag. Det var fullt mulig. Til dass, satt der resten av dagen, og tilbake til senga igjen? Normale, voksne mennesker beveger seg i løpet av dagen, med mindre man har en fysisk skade som umuliggjør det. Å skryte av at du ikke rørte på deg på en hel dag forekommer meg som veldig merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. mars 2017 #6590 Del Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, eksiltronder skrev: Til dass, satt der resten av dagen, og tilbake til senga igjen? Normale, voksne mennesker beveger seg i løpet av dagen, med mindre man har en fysisk skade som umuliggjør det. Å skryte av at du ikke rørte på deg på en hel dag forekommer meg som veldig merkelig... Tviler på det er snakk om skryt å undertegne at JO, det er faktisk mulig å gå undet 800 skritt til dagen. Er vel mer skryt å skrive at man går 20000 skritt til dagen og de innleggene var det maaange av. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. mars 2017 #6591 Del Skrevet 8. mars 2017 6 timer siden, verpesyk skrev: Poenget mitt var jo hvordan folk er ute etter å ta hverandre for hver minste lille ting. Glad for at du bidro for å understreke det! Om du sikter til det faktum at veldig mange her inne av en eller annen grunn alltid er ute etter å "ta" mange av de mest populære bloggerne, så er jeg selvsagt helt enig i akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. mars 2017 #6592 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) På 8.3.2017 den 15.13, JackIost skrev: Om du sikter til det faktum at veldig mange her inne av en eller annen grunn alltid er ute etter å "ta" mange av de mest populære bloggerne, så er jeg selvsagt helt enig i akkurat det Ja det er mange her inne som er kritiske til de mest kjente bloggerne ☺️ og det med god grunn☺️som redder dem fra alle som er uenige i hva de holder på med, altså mennesker med sunn fornuft og gjennomtenkte meninger ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Endret 11. mars 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for spekulasjon 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 8. mars 2017 #6593 Del Skrevet 8. mars 2017 19 timer siden, Valetta skrev: Det store huset - også er det ikke rom for et "kontor" der?? Må hun leie et kontor for å sitte der å skrible ned pjattet sitt? Tror ikke det er trening eller kosthold. Uansett hva det er så er jeg 100% sikker på at det kommer til å rende ut i sanden. Noen er bare ikke prosjektmennesker, og hun er definitivt en av de. Det må gå an å diskutere og være kritisk uten å være direkte ufin. Å skille mellom jobb og hjem kan være lurt for å være mer strukturert. Selvfølgelig er det greit med et eget kontor utenfor hjemmesonen for å kunne konsentrere seg maksimalt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 8. mars 2017 #6594 Del Skrevet 8. mars 2017 4 minutter siden, QueRilja skrev: Det må gå an å diskutere og være kritisk uten å være direkte ufin. Å skille mellom jobb og hjem kan være lurt for å være mer strukturert. Selvfølgelig er det greit med et eget kontor utenfor hjemmesonen for å kunne konsentrere seg maksimalt. Ja den ser jeg, men når man ser på kvaliteten på hennes blogginnsats så må det jo ta lenger tid å komme seg til og fra et kontor enn å skrive et innlegg. Og hva er poenget da... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 8. mars 2017 #6595 Del Skrevet 8. mars 2017 4 minutter siden, Valetta skrev: Ja den ser jeg, men når man ser på kvaliteten på hennes blogginnsats så må det jo ta lenger tid å komme seg til og fra et kontor enn å skrive et innlegg. Og hva er poenget da... Det kan være hun begynner tenke på å være mer selvstendig? Kanskje etterhvert vurderere en utdannelse? Hun er jo knapt 20 år, og hittil har ungdomstiden og tidlige voksenår dreid seg om barna. Det er en spesiell situasjon hun er i, og sannsynligvis vil hun komme til et punkt i livet hvor hun tenker annerledes. Eksistensielle perioder vil vi alle gjennomgå, og hun må få lov å famle og prøve seg frem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 8. mars 2017 #6596 Del Skrevet 8. mars 2017 20 timer siden, Valetta skrev: Det store huset - også er det ikke rom for et "kontor" der?? Må hun leie et kontor for å sitte der å skrible ned pjattet sitt? Tror ikke det er trening eller kosthold. Uansett hva det er så er jeg 100% sikker på at det kommer til å rende ut i sanden. Noen er bare ikke prosjektmennesker, og hun er definitivt en av de. Kontorlokalet er jo i kjellerleiligheten på huset. De velger å bruke det til kontor i stedenfor å leie det ut. Forsåvidt smart det. Da kan hun som privatperson leie det ut til AS'et sitt skattefritt ( antar at leiligheten er mindre enn 50% av totalt boareal av boligen) for så å skrive av kostnadene som husleie (altså driftskostnad) i AS'et. Dette igjen reduserer driftsresultatet som igjen reduserer betalbsr skatt for selskapet. Vinn-vinn situasjon og mer penger på bok. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 8. mars 2017 #6597 Del Skrevet 8. mars 2017 18 timer siden, verpesyk skrev: På ingen måte, det er veldig vanlig blant samboere. til og med venner. så vanlig at man ofte ikke legger merke til at man gjør det selv. hvilket grunnlag har du for å si at det er med vilje? Jeg har litt inntrykk av at det er med vilje da hun for det første ikke har bodd der særlig lenge, men kanskje mest fordi det er så forskjellig hvordan hun uttalter det samme ordet for hver gang hun sier det(vanskelig å forklare, og kommer ikke på ordet). La fks merke til at hun sa "ikke" på minst to forskjellige måter, og det virker litt som om hun glemmer seg ut, men henter seg inn igjen på slutten. Men selvfølgelig, jeg mente ikke noe spesielt negativt med dette, jeg sa bare jeg synes blandingen høres klein ut. Er ikke ute etter å ta verken henne eller noen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. mars 2017 #6598 Del Skrevet 8. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #6599 Del Skrevet 8. mars 2017 12 timer siden, eksiltronder skrev: Til dass, satt der resten av dagen, og tilbake til senga igjen? Normale, voksne mennesker beveger seg i løpet av dagen, med mindre man har en fysisk skade som umuliggjør det. Å skryte av at du ikke rørte på deg på en hel dag forekommer meg som veldig merkelig... Omtrent sånn ja! Jeg skryter ikke av det, jeg påpeker bare at det fint går an å ha så inaktive dager. 800 skritt er lite, men langt mer enn 54. Hva er det for en greie å henge seg opp i? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. mars 2017 #6600 Del Skrevet 8. mars 2017 11 minutter siden, verpesyk skrev: Omtrent sånn ja! Jeg skryter ikke av det, jeg påpeker bare at det fint går an å ha så inaktive dager. 800 skritt er lite, men langt mer enn 54. Hva er det for en greie å henge seg opp i? Her henger man seg opp i det meste av bagateller, det er en grunn til at tråden er blitt så lang så fort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg