Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, sweety pie skrev:

Kan man virkelig få alvorlige symptomer også viser det seg at alt er normalt? Kanskje hun stresser? Stress kan jo føre til litt av hvert.

Ja. Jeg var i en tøff situasjon for 4 år siden. Det endte med mange legeturer og hjerteproblemer. Kroppen sa stopp. Det kunne endt verre..

Alt er normalt nå. Men man må ta det rolig fremover og tenke på seg selv, ta vare på seg selv. Legge vekk det vonde litt, ellers kan det fort skje igjen..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Minlillesky skrev:

Ja. Jeg var i en tøff situasjon for 4 år siden. Det endte med mange legeturer og hjerteproblemer. Kroppen sa stopp. Det kunne endt verre..

Alt er normalt nå. Men man må ta det rolig fremover og tenke på seg selv, ta vare på seg selv. Legge vekk det vonde litt, ellers kan det fort skje igjen..

Godt å høre at alt er normalt hos deg nå :klem: Veldig viktig å ta vare på helsen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, sweety pie skrev:

Kan man virkelig få alvorlige symptomer også viser det seg at alt er normalt? Kanskje hun stresser? Stress kan jo føre til litt av hvert.

Dette er kanskje litt OT, men krystallsyken gir f.eks mange like symptomer som hjerneslag. Kjenner opptil flere som har blitt sendt avgårde i ambulanse pga slike symptomer,og så har det heldigvis bare vært krystallsyken. En del angst- og stressrelaterte ting kan også gi alvorlige symptomer som ligner på livstruende sykdommer. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blod skrev:

Hva heter de forskjellige fedrene til barna hennes?

Daniel, Mathjis og Jan. Hvorfor? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, sweety pie skrev:

Ja, både stress og angst kan gi kraftige fysiske symptomer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hyllest til Anna var akkurat det som manglet på bloggen, nå. :fnise: Kan han ikke bare si det til henne utenom bloggen? Det blir så teit når det samme kjærlighetsinnlegget går på repeat hver uke. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, latterliggjøring, innlegg som omhandler barn og brukerdebatt samt svar

- Pavilion, mod

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg Annas symptomer så jeg snakker på generelt grunnlag, men får man plutselig ekstremt sterk hodepine man ikke har hatt før, så kan det være grunn nok til at sykehus utreder for hjerneblødning. Det skjedde en kollega av meg, og han er bare 28. Viste seg å ikke være noe (de fant ut av det ganske raskt, tror han måtte ta noen tester og være på sykehuset noen timer men fikk dra hjem samme dag). Jeg har hatt migreneanfall som var så vonde at jeg tenkte det kunne være noe alvorlig, men jeg hadde også så vondt at jeg var litt "ute av det" og tenkte ikke på å ta kontakt med helsevesen. Hadde jeg ikke visst at jeg hadde migrene og fikk sånn hodepine første gang, så hadde jeg nok dratt til legevakt.

(Dette er bare eksempel på at noe som kan være/blir tatt alvorlig kan være helt ufarlig)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det som blir skrevet her stort sett er konstruktiv kritikk, og det er bra! Ikke så lett å komme med konstruktiv kritikk når hun både har stengt kommentarfeltet på bloggen og sletter all kritikk på FB. Når man har en blogg, må man forvente det at det kan komme noen kritiske kommentarer. Så lenge de ikke er stygge og usaklige, selvfølgelig. 

Endret av Tita92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt uklart for meg hva AR har hatt det så travelt med i det siste, hva det er som har tatt energien og gjør at hun er utslitt.

• Forrige uke svevde hun på en sky av lykke, et velregissert show av en forlovelse. Det meste er behørig delt. 
  • Uken før det var det drama de luxe. Pressemøter og premiere, uheldig intervju om sikkerhet og skolegang og kritikkverdig oppførsel og uttalelser i forbindelse med lanseringsfesten. Kritikken for å selge fødselen. 
  • Uken før det var det kanskje Senkveld-innspilling. Grenser ble strukket, det lille jeg har sett er en Anna som ikke ser ut til å ha det godt. 

Den røde tråden er at kontrollfreaken mistet kontrollen. Og takler det dårlig. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette begynner å bli pinlig..

4-5 innlegg om frieriet?

Virkelig?

"Idag er det x dager siden J fridde til meg.." repetert over x innlegg..

Sjekk bilder HER.. Les om blabla HER..

Også har de filmet det for å se på det senere.. (ka-ching,tenker jeg vi sier..)

Så ja..

Hadde sykehusinnleggelsen hatt noe for seg hadde hun ikke sluppet det så lett fra seg.

Blind for dollartegnene..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette: "Se her!", "Klikk meg her og der" greine? Er det noe nytt, og skal det liksom være en skjult måte å få dobbeltklikk på?

Lurer på om det er noe hun har funnet på selv (lite trolig), eller om det er managementet hennes som har kommet opp med denne ideén? Uansett burde hun slutte, for det er sjukt irriterende og lett gjenomskuelig... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Perle skrev:

Hva er dette: "Se her!", "Klikk meg her og der" greine? Er det noe nytt, og skal det liksom være en skjult måte å få dobbeltklikk på?

Lurer på om det er noe hun har funnet på selv (lite trolig), eller om det er managementet hennes som har kommet opp med denne ideén? Uansett burde hun slutte, for det er sjukt irriterende og lett gjenomskuelig... 

Enig..

"Se HER på blogglink som egentlig sier akkurat det samme jeg sier i dette innlegget men gi meg dobbelt betaling for å komme med enda mer tomprat."

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om å koke suppe på en spiker.. (forlovelsen), øke klikk ved å legge inn linker og selge sjelen sin for å tjene penger på private øyeblikk. Gå ned på kne med kamera for å tjene penger på det. Hvor langt er disse to villig til å gå for å høre det klinge i kassen? 

Man kan bli syk og utslitt av mindre. Jeg tror jeg hadde følt meg elendig. Leve i en sånn såpeboble som plutselig sprekker og forsvinner. Hva er igjen da? Bare kulissene. 

Bloggerens forlovede har fortalt om sin spillavhengighet. Bloggen til Anna har endret seg vesentlig det siste året. Mer spekulativ, mer kynisk, flere reklamelenker, mer rigget og regissert. Mindre spontan, mindre ekte. Vekker mindre sympati, mer uro, vanskeligere å identifisere seg med. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av A, på senkveld så grein hun fordi hun måtte gå i trapper.

Hun sier det er 3 mnd siden hun fødte og ikke har god selvfølelse, og dermed kommer tårene og hun står å skjelver av "frykt" for noe så "lett" som å gå i trapper.

Neste episode er hun naken (!!) som hun frivillig velger (!!) og det er helt greit når man har så dårlig selvfølelse 3 mnd etter en fødsel? 

Var vel lettere å selge " jeg er naken på tv" enn " Jeg griner på tv" ?

Hun hadde jo ett innlegg el tre om at den uka var så ille at hun knakk sammen, og dermed måtte hun møte (?) J om jeg ikke husker feil? 

Og ang sykehuset så trur jeg nok det er stress og/eller frykt som har satt sine spor.

Personlig syns jeg hun burde møte en psykolog, men da blir det kanskje ikke så mye drama i livet lengere = mindre drama/mindre cash...?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Dette begynner å bli pinlig..

4-5 innlegg om frieriet?

Virkelig?

"Idag er det x dager siden J fridde til meg.." repetert over x innlegg..

Sjekk bilder HER.. Les om blabla HER..

Også har de filmet det for å se på det senere.. (ka-ching,tenker jeg vi sier..)

Så ja..

Hadde sykehusinnleggelsen hatt noe for seg hadde hun ikke sluppet det så lett fra seg.

Blind for dollartegnene..

Hva er mest pinlig, at hun blogger om frieriet eller at noen som ikke en gang kjenner henne bryr seg så mye om at hun gjør det? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...