Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, orfeus skrev:

Hm ... Det var ikke så vanskelig å forstå det innlegget? At det var et eksempel på at det går an å holde en maske utad, for eksempel på bilder? 

Man kan verken konkludere i den ene eller den andre retning, men en som ser lykkelig ut kan faktisk, hold dere fast, være lykkelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte å rote meg inn på facebook og der var det er video av de på tur.. Herlighet, Anna har begynt å prate som Mette Marit:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av barn:
Det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. Dette går på all omtale og diskusjon av (direkte eller indirekte) navngitte barn i tråder om navngitte bloggere og kjendiser.

Etter gjentatte ryddinger på kort tid, stenges denne tråden.

Minner om reglene på rampelys-forumet.

/lillesky (mod)

• Liker 3
Skrevet

Jan og Anna er forlovet. Gratulerer!

• Liker 2
Skrevet (endret)
46 minutter siden, positivitet skrev:

Jan og Anna er forlovet. Gratulerer!

Håper han fridde på et rundt klokkeslett.

Ser de har mikrofoner på, det er ikke verdt med fødsel og frieri i en og samme sesong av bloggerne 👌

Endret av BeverTramp
  • Liker 11
Skrevet

Gratulerer til de unge, lykkelige. 

Kan jo hende det blir mindre fokus på de unevnelige og mer på bryllupsplanlegging nå, det er i alle fall en god ting. Tror de trenger noe gøy å gjøre også nede i Søgne. 

• Liker 10
Skrevet

I følge seher,no, har Anna og Jan forlovet seg. Timingen kunne ikke vært bedre etter hendelsene den siste tiden. 

• Liker 12
Skrevet

Endelig. Da er det ivertfall slutt på clickbates om dette frieri/giftemaset som har vært. 

• Liker 18
Skrevet
16 minutter siden, Valetta skrev:

Endelig. Da er det ivertfall slutt på clickbates om dette frieri/giftemaset som har vært. 

Ja!

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldig at et frieri kommer med et kamerateam fra bloggerne på slep :)

• Liker 24
Skrevet

nå blir det "jan angret seg" "jeg skulle aldri sagt ja" "vi bryter forlovelsen".... så tror overskriftene bare fortsetter og fortsetter 

• Liker 29
Gjest ClickB4it
Skrevet

Ikke glem innlegget "Kalde føtter" som viser seg å være #spons fra en sokkeleverandør.

Skrevet

Jeg snakket med min datter på 14 år om bloggere og slikt. Hun fortalte at denne bloggen gadd hun ikke gå innpå for hun bare lurte leserne med overskriften sin. 14 år...

• Liker 30
Skrevet

Alle lykke til dem, men jeg lurer på hvem de skal invitere i bryllupet sitt, jeg.. kan ikke akkurat si at det virker som de henger med så mange andre enn hverandre + Anna har jo brutt med sin del av familien..

• Liker 29
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Blir spennende å se hvordan det går med denne "forlovelsen". Gir vel grobunn for mange overskrifter tenker jeg.

Skrevet
59 minutter siden, mjauritz skrev:

Alle lykke til dem, men jeg lurer på hvem de skal invitere i bryllupet sitt, jeg.. kan ikke akkurat si at det virker som de henger med så mange andre enn hverandre + Anna har jo brutt med sin del av familien..

Tenkte det samme. Må jo bli ekstremt stusselig. Men men.  Vil jo ikke dermed si at bryllupet står allerede til sommeren. 

Joda, det åpner stadig for nye clickbates. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...