Valetta Skrevet 15. februar 2017 #6121 Del Skrevet 15. februar 2017 Ja, man har lest det før liksom. Er bare gjentagelser. Når man poengterer ting så til de grader om att og om att så mister det sin kraft. Blir bare dumt og kleint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 15. februar 2017 #6122 Del Skrevet 15. februar 2017 De som ofte viser sin kjærlighetserklæring på nett, har ofte dårlige forhold bak skjermen. Det er også forsket på. Men vi alle er jo forskjellige. Men ser ut til at Anna trenger bekreftelser hele tiden.. Hva med at Jan heller sier kjærlighetserklæringene direkte til henne, ikke via blogginnlegg... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 16. februar 2017 #6123 Del Skrevet 16. februar 2017 Smiler hun aldri? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 16. februar 2017 #6124 Del Skrevet 16. februar 2017 1 minutt siden, Minipilla skrev: Smiler hun aldri? Bare når hun snakker om hvor mye penger hun har tjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 16. februar 2017 #6125 Del Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, eksiltronder skrev: Bare når hun snakker om hvor mye penger hun har tjent. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 16. februar 2017 #6126 Del Skrevet 16. februar 2017 Hun burde smile mer på bilder!! Hun er så pen når hun smiler Bilde og tekst henger som regel ikke sammen. Et glad innlegg, med grovalvorlig ansikt til bilde..hm.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 16. februar 2017 #6127 Del Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, Minlillesky skrev: Bilde og tekst henger som regel ikke sammen. Et glad innlegg, med grovalvorlig ansikt til bilde..hm.. Jeg reagerer på det samme. Ikke måte på alvor og tristhet på bildene, som igjen ikke henger sammen med teksten. Hun har vel sine grunner, gode eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 16. februar 2017 #6128 Del Skrevet 16. februar 2017 Anna er en nydelig jente, og jeg skulle bare ønske, for henne og for de rundt henne, at hun fikk det bedre med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 16. februar 2017 #6129 Del Skrevet 16. februar 2017 Nå skal vist avkommet få hjemme undervisning i steden for skole pga sikkerhet. Tar ikke de fra dem muligheten til venner og normal omgangskrets. Og så kjent er de ikke. Til og med kongebarna gikk på vanlig skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 16. februar 2017 #6130 Del Skrevet 16. februar 2017 2 minutter siden, Solstråletårer skrev: Nå skal vist avkommet få hjemme undervisning i steden for skole pga sikkerhet. Tar ikke de fra dem muligheten til venner og normal omgangskrets. Og så kjent er de ikke. Til og med kongebarna gikk på vanlig skole. Det MÅ jo være tull? Hvem skal undervise? Skal de ansette en lærer da, eller? Kan se for meg at den største har gledet seg til skolestart, (som de fleste femåringer) hvordan forklare henne at "nei, du skal ikke begynne på skolen med alle de andre barna"? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 16. februar 2017 #6131 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) 2 minutter siden, Marixxx skrev: Endret 16. februar 2017 av Marixxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 16. februar 2017 #6132 Del Skrevet 16. februar 2017 Sitat – Gjør dette at du er mer nøye enn før på hva du deler om barna på bloggen? – Jeg deler det samme som jeg har gjort før, som er bilder av barna. Jeg deler aldri nakenbilder av dem, og jeg skriver ikke om deres følelser eller tanker, sier Rasmussen. I følge artikkelen ser det ut som om hun har planer om å fortsette i samme spor. Trist. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 16. februar 2017 #6133 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvem er det som skal undervise henne da? Anna selv? Et tips er å fullføre skolegangen før hun evt gjør noe slik... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. februar 2017 #6134 Del Skrevet 16. februar 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: I følge artikkelen ser det ut som om hun har planer om å fortsette i samme spor. Trist. Ja for det er ikke hun som er problemet, men alle oss andre, vi og de pedofile som drar til Søgne for å snakke med barna over gjerdet... Huff. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. februar 2017 #6135 Del Skrevet 16. februar 2017 Forresten, i Norge er det ulovlig å ikke sende barna på skole. Med mindre barnet har en alvorlig sykdom som er til hinder. Hvor får hun det fra at hun får hjemmeskolert barna? Det er ikke lov 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. februar 2017 #6136 Del Skrevet 16. februar 2017 1 minutt siden, Ulzzang skrev: Forresten, i Norge er det ulovlig å ikke sende barna på skole. Med mindre barnet har en alvorlig sykdom som er til hinder. Hvor får hun det fra at hun får hjemmeskolert barna? Det er ikke lov Det er ikke skoleplikt i Norge, men det er undervisningsplikt. Så man kan ha hjemmeundervisning under veiledning. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 16. februar 2017 #6137 Del Skrevet 16. februar 2017 3 minutter siden, Ulzzang skrev: Forresten, i Norge er det ulovlig å ikke sende barna på skole. Med mindre barnet har en alvorlig sykdom som er til hinder. Hvor får hun det fra at hun får hjemmeskolert barna? Det er ikke lov http://www.nhuf.no/?q=nb/node/32 Dumt å være for skråsikker kanskje? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. februar 2017 #6138 Del Skrevet 16. februar 2017 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Det er ikke skoleplikt i Norge, men det er undervisningsplikt. Så man kan ha hjemmeundervisning under veiledning. Men jeg personlig syns man fratar barna veldig mye om man velger den løsningen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 16. februar 2017 #6139 Del Skrevet 16. februar 2017 Hva blir det neste? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 16. februar 2017 #6140 Del Skrevet 16. februar 2017 i Norge er det opplærngsplikt, ikke undervisningsplikt og ikke skoleplikt. Barnet må ikke gå på skole for å få opplæring. Se inne på ; http://www.nhuf.no/?q=nb/side1 Synes det er fælt med hjemmeundervisning når barna er friske og raske. De går glipp av skoleturer og bli kjent med klassen sin, som også blir ens venner. Hun som ikke har fullført skolen, skal kanskje undervise barna selv? Lykke til sier nå jeg.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg