Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lenebu skrev (På 28.1.2017 den 11.27):

Joda, for du har jo fullført en yrkesutdanning og kvalifiserer deg til å jobbe innenfor feltet. Poenget mitt var at Anna har gått én måned på helse- og oppvekstfag på videregående, men fremstiller det som om hun var nesten ferdig med en universitetsutdanning som sykepleier i det aktuelle innlegget hvor hun snakker om lønn i helsesektoren. 

Ekspander  

Hun gikk lengre på videregående enn det. Hun var med på Unge Mødre da hun gikk andre semester på videregående. Jeg mener å huske at hun droppet ut før skolestart i 2. siden hun var gravid med nummer 2 og ikke ville få fullført skoleåret.

Jeg hadde for øvrig veldig sansen for pågangsmotet og driven til Anna da hun var yngre. Et eller annet må ha gått galt høsten på Kypros, for plutselig kastet hun alle planer på båten (være der et helt år, skjerme mindreårige fra media og blogg, fortsette skolegangen etter utenlandsoppholdet) og kuttet ut familien sin. 

Intervju med Anna fra før Kypros: http://www.aftenbladet.no/lokalt/Mammaen-til-Michelle-deler-alt-Nesten-74050b.html

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
  lenebu skrev (På 28.1.2017 den 11.27):

Joda, for du har jo fullført en yrkesutdanning og kvalifiserer deg til å jobbe innenfor feltet. Poenget mitt var at Anna har gått én måned på helse- og oppvekstfag på videregående, men fremstiller det som om hun var nesten ferdig med en universitetsutdanning som sykepleier i det aktuelle innlegget hvor hun snakker om lønn i helsesektoren. 

Ekspander  

Rosalie skrev (På 28.1.2017 den 14.47):

Hun gikk lengre på videregående enn det. Hun var med på Unge Mødre da hun gikk andre semester på videregående. Jeg mener å huske at hun droppet ut før skolestart i 2. siden hun var gravid med nummer 2 og ikke ville få fullført skoleåret.

Jeg hadde for øvrig veldig sansen for pågangsmotet og driven til Anna da hun var yngre. Et eller annet må ha gått galt høsten på Kypros, for plutselig kastet hun alle planer på båten (være der et helt år, skjerme mindreårige fra media og blogg, fortsette skolegangen etter utenlandsoppholdet) og kuttet ut familien sin. 

Intervju med Anna fra før Kypros: http://www.aftenbladet.no/lokalt/Mammaen-til-Michelle-deler-alt-Nesten-74050b.html

Ekspander  

Fint at, som her, Rosalie kommer med riktig fakta når folk spekulererer og kommer med usannheter som kan gjøre at uvitende tror feil om folk. Er det rart det blir kalt slarv.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emh... så reklamen for   den der camp senkveld, og Anna står naken å blir malt... 

Man skal være ganske tøff, for å gjøre det altså...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, hvor mye får man betalt for å delta på Camp Senkveld, og burde ikke alle innleggene som omhandler dette være reklamemerket?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det blir tungt å gå opp de 3000 trappetrinnene og. Folk vil nok lure på hvorfor hun er med. Det er jo for kjendiser. Vil ikke kalle en hjemmeværende blogger for kjendis akkurat.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 28.1.2017 den 22.44):

Ser det blir tungt å gå opp de 3000 trappetrinnene og. Folk vil nok lure på hvorfor hun er med. Det er jo for kjendiser. Vil ikke kalle en hjemmeværende blogger for kjendis akkurat.

Ekspander  

Hun er mer kjent enn mange av de som deltar på alle mulige kjendisrealities for tiden. Kanalene melker jo kua til det bare er tynn skummetmelk igjen, og de A- og B-kjendisene som ønsker å delta på slikt, har allerede vært med på rått og røre. Så nå går det mye i det jeg vil kalle Se og Hør-kjendiser. 

BTW så var Marna Haugen med på Farmen Kjendis. Og hun har lavere Se og Hør-faktor enn Anna R.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 28.1.2017 den 13.17):

Tro hva de tjener på en uke med campsenkveld. Er nok ikke småpenger.

Ekspander  

Tja. Min venninne fikk 70.000 for flere uker i Dropped som gikk på TV. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (På 28.1.2017 den 21.36):

emh... så reklamen for   den der camp senkveld, og Anna står naken å blir malt... 

Man skal være ganske tøff, for å gjøre det altså...

Ekspander  

Tøff? Fullstendig blottet for integritet kalles det. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
  Xstrella skrev (På 28.1.2017 den 13.17):

Tro hva de tjener på en uke med campsenkveld. Er nok ikke småpenger.

Ekspander  

Tror dette varierer ut i fra om man er A-kjendis, eller D-kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen!! Nå er denne tråden blitt moderert mange ganger allerede, kan dere være så snill å lese gjennom reglene så ikke nok en AR-tråd blir stengt? Det er ikke så vanskelig, altså!

Endret av Masuka
Fatal setningsoppbygging
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så også tilfeldigvis på unge mødre her om dagen - fra Anna bare hadde eldstemann. 

Ble nesten trist av å tenke på hvor mye som har forandret seg?

Hun var jo supersøt! Skikkelig fjortis, men hun var jo bare 16 så hva kan man forvente. Fnisete og blid, virket rett og slett lykkelig. Hadde familie og venner. 

Livet hadde nok sett veldig annerledes ut om hun hadde ventet med å få flere barn. Virker som det raknet mer og mer etter andremann kom. Og spesielt etter Kypros.

Fra den søte tenåringsjenta til en ensom trebarnsmor i en bunker av et hus, med en mann som tydeligvis ikke har vært bra for henne.

Får liksom lyst til å klemme henne.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mindre begavet. Sykeste overskrifter hun kommer med. JEG KASTET JAN UT AV HUSET.......for å kjøpe brød. Ikke rart Jodel lager parodi på dette her. Nyeste humorsjanger om bloggere som lager skrikende overskrifter kun for oppmerksomhet. Det er idiotisk.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
  Xstrella skrev (På 1.2.2017 den 18.37):

Virker mindre begavet. Sykeste overskrifter hun kommer med. JEG KASTET JAN UT AV HUSET.......for å kjøpe brød. Ikke rart Jodel lager parodi på dette her. Nyeste humorsjanger om bloggere som lager skrikende overskrifter kun for oppmerksomhet. Det er idiotisk.

Ekspander  

Hvorfor var det en clickbait?? Har du lest innlegget? For hun kastet jo ut han, like idiotisk av deg å kalle det clickbait 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hun fysisk tak i han, hivde han ned trappa mens hun skrek: Pell deg ut å kjøp brød, gubbe jævel? Hvis ikke....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...