Rubella Skrevet 19. januar 2017 #5901 Del Skrevet 19. januar 2017 Fra VG.no: " Toppen fra Ralph Lauren og skoene fra Bianco, valgte hun som en del av den naturlige looken hun gikk for. " NATURLIG look? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 20. januar 2017 #5902 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) 2 timer siden, FruRosa skrev: Jeg syns det er påfallende hvor likt de to skriver! De samme feilene, den samme måten å uttrykke seg på. F.eks. skriver begge "tilstedet" istedenfor "tilstede". Begge skriver xxx og MEG, evt MEG og xxx, istedenfor xxx og JEG. Flere ganger har jeg lest omtrent hele innlegget før jeg skønner hvem av dem som har skrevet det. Ikke sant? Har sett at begge to hele tiden skriver "Jeg er den typen..." og "Jeg må ærlig innrømme" også. GANG PÅ GANG. Sjukt rart. Endret 20. januar 2017 av dummebamse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natta Skrevet 20. januar 2017 #5903 Del Skrevet 20. januar 2017 Ser at fansen reagerer på at Anna ikke vant noen pris i år heller og mener det må være juks/noe galt. Tenker at det kanskje sier litt om de som følger bloggen hennes. Lite fans og mange nysgjerrige kritikere (som lurer på hva det neste hun finner på mtp. clickbait). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 20. januar 2017 #5904 Del Skrevet 20. januar 2017 Var ikke antrekket hennes litt likt det Sophie Elise gikk med forrige Vixen? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 20. januar 2017 #5905 Del Skrevet 20. januar 2017 Hun ser virkelig ikke lykkelig ut. Så bilde av henne i VG fra Vixen, hun var helt alvorlig, så mesten deppa ut. Og klærne var fargeløse som vanlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 20. januar 2017 #5906 Del Skrevet 20. januar 2017 Noen som har sett det nye instagram bildet? 3 i en seng,uten noe tekst osv .... Jaja hva skal en si 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 20. januar 2017 #5907 Del Skrevet 20. januar 2017 Screenshot imgur Vet ikke om jeg fikk det til, men det er i hvertfall ikke kroppen til jan. Hun klarer å skape blest rundt seg selv, til tross for manglende pris 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 20. januar 2017 #5908 Del Skrevet 20. januar 2017 Hjelpe meg... det er egentlig litt synd i folk som tror dette er noe å legge ut av seg selv for offentligheten. Hun vant ingen priser (med rette), så da tyr hun til andre desperate forsøk på oppmerksomhet. For en liten fjortis hun er... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 20. januar 2017 #5909 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg får faktisk litt vondt av henne. Hun skjønner ikke at det ikke er fordi bloggen er bra at folk klikker seg inn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 20. januar 2017 #5910 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, BeverTramp skrev: Screenshot imgur Vet ikke om jeg fikk det til, men det er i hvertfall ikke kroppen til jan. Hun klarer å skape blest rundt seg selv, til tross for manglende pris Jan er jo ikke med til Oslo. Lurer på hva han tenker når dama hans ligger i en seng med to andre menn 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. januar 2017 #5911 Del Skrevet 20. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 20. januar 2017 #5912 Del Skrevet 20. januar 2017 At det går an å være så oppmerksomhetssyk. Stakkars menneske. Snart kommer vel nok et langt innlegg der hun skriver at hun gjerne skulle forklart instagram-bildet, men at hun dessverre ikke kan det. Hu er ikke sann. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 20. januar 2017 #5913 Del Skrevet 20. januar 2017 4 minutter siden, Scoop skrev: At det går an å være så oppmerksomhetssyk. Stakkars menneske. Snart kommer vel nok et langt innlegg der hun skriver at hun gjerne skulle forklart instagram-bildet, men at hun dessverre ikke kan det. Hu er ikke sann. Ikke så konstruktiv kritikk akkurat, men jeg bare orker ikke den dama der! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. januar 2017 #5914 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Det er respektløst overfor Jan at hun legger ut et slikt bilde! Uansett hvor uskyldig hendelsen er. Han sitter hjemme og synes synd på henne som er alene på Vixen, og så poster hun noe sånt bare for å skape blest og diskusjon... Det er ikke en 3-barnsmor verdig, og beviser hvor umoden Anna egentlig er! Umoden og villig til nesten hva som helst for klikk og oppmerksomhet... Endret 20. januar 2017 av FruRosa Orddelingsfeil. pokkers autocorrect! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 20. januar 2017 #5915 Del Skrevet 20. januar 2017 4 minutter siden, FruRosa skrev: Det er respektløst overfor Jan at hun legger ut et slikt bilde! Uansett hvor uskyldig hendelsen er. Han sitter hjemme og synes synd på henne som er alene på Vixen, og så poster hun noe sånt bare for å skape blest og diskusjon... Det er ikke en 3-barns mor verdig, og beviser hvor umoden Anna egentlig er! Umoden og villig til nesten hva som helst for klikk og oppmerksomhet... Ja rart å tenke på at en så barnslig dame har ansvar for tre små barn !! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20. januar 2017 #5916 Del Skrevet 20. januar 2017 På 18.01.2017 den 1.03, Diamant skrev: Planlegge bryllupet før frieri har funnet sted? Den var ny Det er visst hun som stadig tar opp temaet. Hint, hint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. januar 2017 #5917 Del Skrevet 20. januar 2017 1 time siden, FruRosa skrev: Det er respektløst overfor Jan at hun legger ut et slikt bilde! Uansett hvor uskyldig hendelsen er. Han sitter hjemme og synes synd på henne som er alene på Vixen, og så poster hun noe sånt bare for å skape blest og diskusjon... Det er ikke en 3-barnsmor verdig, og beviser hvor umoden Anna egentlig er! Umoden og villig til nesten hva som helst for klikk og oppmerksomhet... Nå. Kjenner jeg lusa på gangen, er nok dette stuntet godt planlagt i heimen på forhånd. Jeg tror Jan trives godt med å være puppet master. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 20. januar 2017 #5918 Del Skrevet 20. januar 2017 12 timer siden, dummebamse skrev: Ikke sant? Har sett at begge to hele tiden skriver "Jeg er den typen..." og "Jeg må ærlig innrømme" også. GANG PÅ GANG. Sjukt rart. Og "det er ingen hemmelighet" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. januar 2017 #5919 Del Skrevet 20. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 20. januar 2017 #5920 Del Skrevet 20. januar 2017 Kikket innom bloggen nå, dama har ihvertfall store drømmer om seg selv, likte spesiellt det innlegget hvor hun hinter om og flytte til Oslo, fordi da ville det være så mye enklere og stille opp på intervjuer i: Radio, Tv, samt aviser. HALLO du driver en blogg, jeg fikk vite om henne gjennom KG det sier sitt, jeg tror helt ærlig at den gjennomsnittlige nordmann ikke bryr seg i det hele tatt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg