Summ Skrevet 2. september 2016 #5421 Del Skrevet 2. september 2016 Hun skriver masse innlegg om at barna er i barnehagen på dagtid, så hun har mye tid. Hun skriver at de legger seg tidlig og at hun og Jan får mye tid sammen og er sammen hvert sekund, og at de jobber sammen. Hvorfor jobber hun ikke? Et blogginnlegg om dagen er vanskelig når man er gravid da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 3. september 2016 #5422 Del Skrevet 3. september 2016 Dette gjelder for så vidt ikke bare denne bloggen, men en haug blogger - det må være utrolig vanskelig å skrive en god blogg som ikke er kjedelig når livet dreier seg om unger og shopping? Ingen utdannelse så man kan noe om et eller annet, ingen jobb som gir deg nye impulser, man omgås andre bloggere, man har ikke noen hobbyer utenom bloggen etc. Da blir jo bloggen like dørgende kjedelig som livet man lever? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. september 2016 #5423 Del Skrevet 3. september 2016 10 timer siden, Summ skrev: Hun skriver masse innlegg om at barna er i barnehagen på dagtid, så hun har mye tid. Hun skriver at de legger seg tidlig og at hun og Jan får mye tid sammen og er sammen hvert sekund, og at de jobber sammen. Hvorfor jobber hun ikke? Et blogginnlegg om dagen er vanskelig når man er gravid da? Det høres ikke sunt ut å være sammen med kjæresten hvert sekund og i tillegg jobbe sammen. Mulig det er jeg som er sær, men jeg hadde blitt gal om mannen og jeg skulle sett hverandre hele tiden og i tillegg jobbet sammen. Alenetid er en fin ting. Hva mener du med at hun ikke jobber, men at de jobber sammen? Skriver hun bare ett blogginnlegg om dagen for tiden? Jeg nekter å gi den bloggen klikk så jeg leser ikke der inne, så jeg vet ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 3. september 2016 #5424 Del Skrevet 3. september 2016 De er vel kanskje i den nyforelska perioden + babyrus. hun ble jo gravid kun to uker? Etter at de faktisk ble sammen. Det er noe annet å være sammen som venner, enn når man har blitt kjærester, uansett hvor lenge de har kjent hverandre. Jeg synes hele greia er helt merkelig, det bare appellerer ikke til meg.. Og at det barnet var planlagt.. De hadde helt sikkert hatt godt av å være litt sammen først .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana1995 Skrevet 3. september 2016 #5425 Del Skrevet 3. september 2016 hu skal legge ut et innlegg om jeg lyver om termindatoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. september 2016 #5426 Del Skrevet 3. september 2016 8 minutter siden, leana1995 skrev: hu skal legge ut et innlegg om jeg lyver om termindatoen Sikkert om at det blir spekulert i her inne at hun lyver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 3. september 2016 #5427 Del Skrevet 3. september 2016 10 timer siden, K@tt skrev: Hva mener du med at hun ikke jobber, men at de jobber sammen? Skriver hun bare ett blogginnlegg om dagen for tiden? Jeg nekter å gi den bloggen klikk så jeg leser ikke der inne, så jeg vet ikke. Det var et retorisk spørsmål. Ikke hver dag hun blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polariste Skrevet 3. september 2016 #5428 Del Skrevet 3. september 2016 Generell betraktning: Jeg tror Anna har spilt litt mye Sims. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilma Skrevet 4. september 2016 #5429 Del Skrevet 4. september 2016 da var innlegget " jeg lyver om termindatoen" ute! Noen som har lest dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. september 2016 #5430 Del Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, Tilma skrev: da var innlegget " jeg lyver om termindatoen" ute! Noen som har lest dette? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana1995 Skrevet 4. september 2016 #5431 Del Skrevet 4. september 2016 Jepp hun har løyet om termindatoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 4. september 2016 #5432 Del Skrevet 4. september 2016 så når er termindato da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. september 2016 #5433 Del Skrevet 4. september 2016 Den bloggen der blir bare mer og mer merkverdig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 4. september 2016 #5434 Del Skrevet 4. september 2016 35 minutter siden, fjær skrev: så når er termindato da? Da hun gjestet god morgen Norge i mars så sa hun"jeg er 13 uker på vei i morgen". Om hun den gang snakket sant, så er vel termin i midten av september? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. september 2016 #5435 Del Skrevet 4. september 2016 13 minutter siden, Dollyådi skrev: Da hun gjestet god morgen Norge i mars så sa hun"jeg er 13 uker på vei i morgen". Om hun den gang snakket sant, så er vel termin i midten av september? Er det da 2 uker før antatt termindato? :o 2 uker før hun og Jan planla graviditeten? Rett meg gjerne om jeg tar feil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 4. september 2016 #5436 Del Skrevet 4. september 2016 Flott med isbite-maskin.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. september 2016 #5437 Del Skrevet 4. september 2016 50 minutter siden, Ulzzang skrev: Er det da 2 uker før antatt termindato? :o 2 uker før hun og Jan planla graviditeten? Rett meg gjerne om jeg tar feil Så.. Da planla de å bli gravide mens hun fortsatt var sammen med Mathijs da? Koselig. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 4. september 2016 #5438 Del Skrevet 4. september 2016 Hun kan jo prøve å lure oss. Men hun lurer jo ikke Jan? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 4. september 2016 #5439 Del Skrevet 4. september 2016 10 minutter siden, Valetta skrev: Hun kan jo prøve å lure oss. Men hun lurer jo ikke Jan? Om svangerskap fremdeles varer 40 uker og 2 dager, så er termin 16. September om hun snakket sant på tv2. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 4. september 2016 #5440 Del Skrevet 4. september 2016 Jeg blir seriøst deppa av å se bilder fra huset hennes. Alt er hvitt, og knapt et møbel. Greit at noen liker det minimalistisk altså, men det finnes grenser... Og det burde jo ikke være fordi hun ikke vil dele med leserne hvordan hun bor, hun deler jo absolutt *alt* annet... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg