Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Dottie skrev:

Det ligger på bloggen nå :) Det fjerde barnet er visst samboeren, hun føler han er et barn når hun må "jage" han i dusjen..

Han liker sikkert ikke å dusje alene ;)

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne

Kjenner jeg blir en smule oppgitt over innlegget der hun sier hun syntes synd på alle de kvinnene som hår gjennom graviditet og fødsel alene. Jeg er en av de, å sybtes hverken synd på meg selv eller andre som har gått gjennom det samme. For min del var det en helt fantastisk opplevelse, jeg hadde ikke behov for å dele den med en annen. For meg var det intenst, spesielt og fantastisk å ha dette for meg selv. Jeg som tok valgene. Det var meg og den lille. Jeg husker det som den beste tiden i livet mitt, og kunne jeg valgt, ville jeg gjort det samme om igjen. Idag er sønnen min 2 år og det er meg og han. Båndet vi deler er hent spesielt og sterkere enn alt annet. Det er like fint å gå gjennom et svangerskap med bare seg selv også. Men det krever at man er sterk psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slår litt ned på VP da som går gravid alene. Hun var nå alene selv og bor ikke med barnas far, så hun trenger ikke være eplekjekk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
8 timer siden, Xstrella skrev:

Hun slår litt ned på VP da som går gravid alene. Hun var nå alene selv og bor ikke med barnas far, så hun trenger ikke være eplekjekk.

Enig. Plutselig sitter hun der alene med 3 barn. Man har ingen garanti. Håper det holder for de, men oddsen taler ikke akkurat veldig for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kariannne skrev:

Kjenner jeg blir en smule oppgitt over innlegget der hun sier hun syntes synd på alle de kvinnene som hår gjennom graviditet og fødsel alene. Jeg er en av de, å sybtes hverken synd på meg selv eller andre som har gått gjennom det samme. For min del var det en helt fantastisk opplevelse, jeg hadde ikke behov for å dele den med en annen. For meg var det intenst, spesielt og fantastisk å ha dette for meg selv. Jeg som tok valgene. Det var meg og den lille. Jeg husker det som den beste tiden i livet mitt, og kunne jeg valgt, ville jeg gjort det samme om igjen. Idag er sønnen min 2 år og det er meg og han. Båndet vi deler er hent spesielt og sterkere enn alt annet. Det er like fint å gå gjennom et svangerskap med bare seg selv også. Men det krever at man er sterk psykisk.

Enig, bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ble 5 et rundt tall? Har diskutert med flere hva definisjonen på et rundt tall og det som ble sagt er 10, 20, 30 osv... Veldig tragisk at en som tjener så mye penger ikke  vet hva et rundt tall er.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri meg så flåsete disse svangerskapsopdateringene til Jan er altså. Ukens craving er gullbrød, så han både gir og får "gullbrød" om dagen. Jeg vil ikke høre om det ekle gullbrødet ditt!!!!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Masuka skrev:

Guri meg så flåsete disse svangerskapsopdateringene til Jan er altså. Ukens craving er gullbrød, så han både gir og får "gullbrød" om dagen. Jeg vil ikke høre om det ekle gullbrødet ditt!!!!

Urk...så usmakelig

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Å herremann, takk Jan! Nå fikk jeg dårlige assosiasjoner til Gullbrød. Skal jeg ikke kunne spise det lenger uten å tenke på Mini Jan. Æsj. Takk skal du ha! *spyr*

er det mulig å bli kleinere?

Etter Jan kom inn og til tider tar over bloggen bør det være en ny wixen kategori. Kleineste blogg. Jan og Anna hadde vunnet lett, de hadde vært de eneste nominerte også. For kleinheten her er overlegen. Ja jeg sitter med pute foran trynet.

Endret av Kariannne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Jeg klarer ikke å skjønne at de skal lage så himla stort nummer ut av at de har sex? Alle voksne, normale folk i et parforhold har sex. Vi andre har bare ikke det store behovet for å fortelle det til verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
4 minutter siden, eksiltronder skrev:

Jeg klarer ikke å skjønne at de skal lage så himla stort nummer ut av at de har sex? Alle voksne, normale folk i et parforhold har sex. Vi andre har bare ikke det store behovet for å fortelle det til verden...

Tenkt det samme. Mulig sexlivet er gørr kjedelig. Er jo ofte sånn at de som har behov for å legge ut om ting osv ikke har det sånn som de ønsker å fremstille det som at de har. Jeg tenker hvertfall mitt når behovet for å ville dele det og få det inn i samtlige blogginnlegg er så stort som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, eksiltronder skrev:

Uhm, nei. Alle har ikke sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest eksiltronder
29 minutter siden, -S0fie- skrev:

Uhm, nei. Alle har ikke sex.

Beklager, la meg rette på meg selv: De fleste voksne, normale folk i et parforhold har sex. Og har man ikke sex er man i feil forhold :P

Men spøk til side: du skjønner hva jeg mener. Det er noe desperat over å måtte sniknevne at de har et sexliv; sånt var spennende da vi var 15-16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for å ha vært meget kritisk til bloggen hennes må jeg si at det innlegget på God sommer Norge bare var helt herlig. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...