thea96 Skrevet 12. juli 2016 #5121 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Endret 12. juli 2016 av thea96 Skjule adressen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 12. juli 2016 #5122 Del Skrevet 12. juli 2016 Kanskje litt dårlig gjort mot AR å legge ut adressen hennes, når HiN selv har sagt hun ønsker at man ikke skal dele det med de som ikke skal vite?? Har henne ikke høyt på lista, men vet hvordan det er å måtte "gjemme" seg for andre... Du kunne heller skrevet hva den eventuelt ble solgt for, i steder for å dele det... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvere Skrevet 12. juli 2016 #5123 Del Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Millelina skrev: Kanskje litt dårlig gjort mot AR å legge ut adressen hennes, når HiN selv har sagt hun ønsker at man ikke skal dele det med de som ikke skal vite?? Har henne ikke høyt på lista, men vet hvordan det er å måtte "gjemme" seg for andre... Du kunne heller skrevet hva den eventuelt ble solgt for, i steder for å dele det... Finn-annonsen ligg her så lett å finne adressa uansett 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 12. juli 2016 #5124 Del Skrevet 12. juli 2016 26 minutter siden, Prøvere skrev: Finn-annonsen ligg her så lett å finne adressa uansett Det er jeg også fult klar over. Og de som vil finne det ut, finner det ut. Går kun på å respektere meninger og følelser, selv om man kanskje ikke liker vedkomne. Men det er MIN mening 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thea96 Skrevet 12. juli 2016 #5125 Del Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Millelina skrev: Det er jeg også fult klar over. Og de som vil finne det ut, finner det ut. Går kun på å respektere meninger og følelser, selv om man kanskje ikke liker vedkomne. Men det er MIN mening Endret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 12. juli 2016 #5126 Del Skrevet 12. juli 2016 4 timer siden, Prøvere skrev: Finn-annonsen ligg her så lett å finne adressa uansett Takk for påminnelse, jeg har slettet Finn annonsen nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 13. juli 2016 #5127 Del Skrevet 13. juli 2016 17 timer siden, Millelina skrev: Kanskje litt dårlig gjort mot AR å legge ut adressen hennes, når HiN selv har sagt hun ønsker at man ikke skal dele det med de som ikke skal vite?? Har henne ikke høyt på lista, men vet hvordan det er å måtte "gjemme" seg for andre... Du kunne heller skrevet hva den eventuelt ble solgt for, i steder for å dele det... Interessant at hun ikke lenger ønsker å dele adresse. Der hun bodde tidligere la hun flere ganger ut adressen helt åpen på bloggen der hun inviterte "fansen" hjem... Kanskje hun endelig ser ulempen med å legge ut adressen sin slik, spesielt med tanke på sikkerhet. På den andre siden tar det meg et par sekunder å finne den nye adressen hennes på nett... Synes det er skremmende. Håper virkelig ikke det er folk som følger henne med dårlige intensjoner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvere Skrevet 13. juli 2016 #5128 Del Skrevet 13. juli 2016 Kunne kanskje takka mora for hjelp med michelle gjennom dei 5åra 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 13. juli 2016 #5129 Del Skrevet 13. juli 2016 Blir litt fortvilt over tankegangen til den jenta. Alt er så spontant og lite gjennomtenkt. Det er tydelig at hun er ung (og kanskje enda yngre mentalt enn det hun er aldersmessig). Virker som om hun ikke tenker så veldig langt fremover i tid, og det synes jeg er trist. Hva skjer den dagen hun og Jan kanskje eventuelt går fra hverandre? Hvem har hun da? Da må hun jo enten krype til korset eller klare seg alene med 3 små. Eller skal hun finne seg enda en mann som skal ta over papparollen, og hans familie skal være besteforeldre/tanter/onkler? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. juli 2016 #5130 Del Skrevet 13. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, og latterliggjøring - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 14. juli 2016 #5131 Del Skrevet 14. juli 2016 Artikkel i seher. Anna, "Livet mitt var ingenting før jeg ble mamma" - neei, de aller fleste 15-åringer har et ikke så spennende ungdomsliv. Men det blir folk av de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 14. juli 2016 #5132 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) 13 minutter siden, jesse james skrev: Artikkel i seher. Anna, "Livet mitt var ingenting før jeg ble mamma" - neei, de aller fleste 15-åringer har et ikke så spennende ungdomsliv. Men det blir folk av de og Ungdomstida er da ikke kjedelig for svært mange. Synes det er trist at noens identitet er kun å være mamma. Endret 14. juli 2016 av Miranda16 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 14. juli 2016 #5133 Del Skrevet 14. juli 2016 Et øyeblikk siden, Miranda16 skrev: Ungdomstida er da ikke kjedelig! Nei den er ikke det var en snev sarkasme. I og med hun sier at livet var ingenting/kjedelig før hun fikk barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 16. juli 2016 #5134 Del Skrevet 16. juli 2016 Tror dere hun har noen venner igjen som vil lage til babyshower for henne? Eller tror dere hun vil lage babyshower for seg selv? Hun hinter da noe fryktelig... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. juli 2016 #5135 Del Skrevet 16. juli 2016 Den Wednesday, July 06, 2016 at 9.10, strawberryjaw skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. juli 2016 #5136 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Hvis det er noen som skal lage babyshower for henne så må det jo være Jans venner evt. Eller om dette bare er reklame for babyshowerprodukter? Eller at hun "lager noe selv" ja, bare for å reklamere. Endret 16. juli 2016 av Valetta 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juli 2016 #5137 Del Skrevet 16. juli 2016 Tråden er ryddet for ryktespredning - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 16. juli 2016 #5138 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det ikke straffbart å skrive dritt om bedrifter som kan gjøre at de mister masse inntekt? Klarer ikke helt å formulere meg her, men mener å ha hørt noe i den duren. De kan jo miste veldig mye kundet på at en blogger som når ut til så mange dropper å handle der..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 17. juli 2016 #5139 Del Skrevet 17. juli 2016 På Snapchat nå er det et innlegg om "nå har vi snart 4 barn i hus" men ingen innlegg på bloggen?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 17. juli 2016 #5140 Del Skrevet 17. juli 2016 5 minutter siden, rundtfingern skrev: På Snapchat nå er det et innlegg om "nå har vi snart 4 barn i hus" men ingen innlegg på bloggen?.. Det ligger på bloggen nå Det fjerde barnet er visst samboeren, hun føler han er et barn når hun må "jage" han i dusjen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg