Safiye Skrevet 7. juli 2016 #5081 Del Skrevet 7. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, brukerdebatt, innlegg med hets og latterliggjøring. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. juli 2016 #5082 Del Skrevet 7. juli 2016 Nå skal hun clickbaite navnet til barnet... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 7. juli 2016 #5083 Del Skrevet 7. juli 2016 37 minutter siden, Sitronmelis skrev: Nå skal hun clickbaite navnet til barnet... Igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PurpleRain Skrevet 7. juli 2016 Populært innlegg #5084 Del Skrevet 7. juli 2016 Jodel "Den kleine stemningen hos familien Rasmussen når det er farsdag." 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 7. juli 2016 #5085 Del Skrevet 7. juli 2016 53 minutter siden, Sitronmelis skrev: Nå skal hun clickbaite navnet til barnet... Alltid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 8. juli 2016 #5086 Del Skrevet 8. juli 2016 Vedder på at kiden skal hete noe sånt som Chanel, eller noe sånt trashy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 8. juli 2016 #5087 Del Skrevet 8. juli 2016 3 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Vedder på at kiden skal hete noe sånt som Chanel, eller noe sånt trashy De skal vel ha en gutt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2016 #5088 Del Skrevet 8. juli 2016 Chanelian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. juli 2016 #5089 Del Skrevet 8. juli 2016 5 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Vedder på at kiden skal hete noe sånt som Chanel, eller noe sånt trashy Var det ikkje Ethan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 8. juli 2016 #5090 Del Skrevet 8. juli 2016 De har ikke sagt noe om navn ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 8. juli 2016 #5091 Del Skrevet 8. juli 2016 "Fødselen min er allerede i gang" = Fødsel starter i forberedelsesfasen, og nå planlegges det og legges til rette for en god fødselsopplevelse for mor og barn. Om 3 mndr. Hun der er dronningen av clickbite! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #5092 Del Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, BeverTramp skrev: "Fødselen min er allerede i gang" = Fødsel starter i forberedelsesfasen, og nå planlegges det og legges til rette for en god fødselsopplevelse for mor og barn. Om 3 mndr. Hun der er dronningen av clickbite! Christ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. juli 2016 #5093 Del Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, BeverTramp skrev: "Fødselen min er allerede i gang" = Fødsel starter i forberedelsesfasen, og nå planlegges det og legges til rette for en god fødselsopplevelse for mor og barn. Om 3 mndr. Hun der er dronningen av clickbite! Fy fader. Min første reaksjon var å komme hit for å sjekke. For den der var drøy. Veldig frekt synes jeg. Niesen (tantebarn som vi kaller det, tror det er niese som er "ekte" ordet) min ble født for tidlig og det var fare for liv og helse. Hun kom i uke 29. Det at hun tuller med noe slikt for å få klikk, det er fader meg lavmål! Den gjorde meg sint. Det er ikke ofte at hennes clickbait gjør meg forbannet, men den der var drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #5094 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) 18 minutter siden, Ole Brumm skrev: Fy fader. Min første reaksjon var å komme hit for å sjekke. For den der var drøy. Veldig frekt synes jeg. Niesen (tantebarn som vi kaller det, tror det er niese som er "ekte" ordet) min ble født for tidlig og det var fare for liv og helse. Hun kom i uke 29. Det at hun tuller med noe slikt for å få klikk, det er fader meg lavmål! Den gjorde meg sint. Det er ikke ofte at hennes clickbait gjør meg forbannet, men den der var drøy. Hun er en liten jentunge med null refleksjonsevne - enkelt og greit. Selv har jeg mistet i dødfødsel og blir alltid litt stressa når jeg hører om folk som må føde for tidlig. Med AR - not so much. Når hun skriver slikt tre måneder før fødsel vet jeg at det med 99 % sikkerhet er tull fra ende til annen. Hun er som hentet fra eventyret om jenta og ulven (eller gutten, gjeteren eller hvem pokker det var ) Endret 8. juli 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #5095 Del Skrevet 8. juli 2016 Nå er innlegget slettet på face og IG. Kan alltids håpe hun gjorde det fordi hun faktisk skjønte den var for drøy selv, og ikke på grunn av den negative responsen (selv om jeg helt klart heller mot å tro det siste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. juli 2016 #5096 Del Skrevet 8. juli 2016 8 minutter siden, Sobril skrev: Hun er en liten jentunge med null refleksjonsevne - enkelt og greit. Selv har jeg mistet i dødfødsel og blir alltid litt stressa når jeg hører om folk som må føde for tidlig. Med AR - not so much. Når hun skriver slikt tre måneder før fødsel vet jeg at det med 99 % sikkerhet er tull fra ende til annen. Hun er som hentet fra eventyret om jenta og ulven (eller gutten, gjeteren eller hvem pokker det var ) Kjente pulsen stige, men trykte meg ikke inn. Min første reaksjon på slike innlegg er å gå rett hit. Og da får jeg bekreftelse på at det bare er clickbait. Synes den var ufattelig drøy, også for henne. Blir sjokkert jeg, vær gang tenker jeg "det kan ikke bli verre enn herre!" også skjer det, neste clibait er drøyere og mer sjokkerende enn den andre. Bloggere er ikke som aviser. Se på det slik; aviser har titalls med artikler. Flere aviser skriver om det samme. La oss si du sjekker nrk.no, vg og dagbladet. Du hopper over en artikkel på nrk, men når du kommer over den samme med bedre overskrift hos vg,da klikker du deg innom. Om så bare for å scrolle igjennom artikkelen. Da har overskriften dratt deg inn! De trenger det, for folk sitter sjeldent å leser vær og en av artiklene. Man scroller ofte igjennom å da går det fort i svingene. Da har overskrifter og ingress en stor rolle! Men, aviser holder ikke på med clickbait. Ja, de kan gjøre en agurk-nyhet spennende ved å bruke gode overskrifter. Men de skriver ikke "Aids smite herjer".. også handler det om en agurk-dyrker som kommer fra en familie hvor 3 stk hadde hiv og aids på 60 taller. Når artikkelen handler om årets avling av agurker. Folk trykker seg inn på bloggen, fordi leserne liker bloggen! De liker innholdet og "temaet". Folk vet hva de vil ha og hva de forventer av en blogger. Altså mote, sminke, kjæreste som er kjendis, barn etc. Man behøver ikke slike overskrifter! For folk er interessert i personen bak og temaet de blogger om. Det at bloggere forsvarer seg med å si at man må ha brae overskrifter for å få klikk.. det er ren og skjær løgn. Se på Sophie Elise, hun bruker sjeldent clickbait. Aldri opplevd clickbait hos henne, ingen jeg har reagert på, men hun får lesere for det. Nå leser jeg ikke mange bloggere. Men Anna er den verste der ute, som jeg har fått med meg. Anna er desperat, hun mister lesere og de overskriftene ødelegger rykte hennes. De overskriftene hjelper ikke på i det hele tatt. Hun ødelegger sin egen blogg ved å holde på slik. Fatter ikke hvorfor hun ikke ser det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. juli 2016 #5097 Del Skrevet 8. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 8. juli 2016 #5098 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er så trist. Hun legger til og med ved bilde av en fødsel. Altså, hvorfor kan hun ikke blogge om hverdagslige ting noenganger? Siste jeg husker var når Jan var i Kypros og de spiste frokost, men det var jo sponset innlegg for makrell i tomat, så det var bare påtvunget hverdagslig... trist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 9. juli 2016 #5099 Del Skrevet 9. juli 2016 Den siste overskriften hennes er såååå drøy! Å skrive at fødselen er i gang når det handler om at de planlegger den forestående fødselen...jeg har ikke ord! Tror hun kunne vunnet lesere på å ha en overskrift som "time hos jordmor", "planlegging i ventetiden" ol. Nå er jeg ingen fan av CBE heller, men hun klarer da å lage overskrifter som passer til innlegget uten å lyve. Synd for Anna at dette er strategien hennes nå når hun venter barn nr tre, nettopp har kjøpt hus til verdien av et lite u-land og ikke er under kontrakt med eks nettavisen/side2. Hun mister lesere på denne måten, og hvor lenge klarer hun å flyte før hun synker... Hadde hun kunnet tatt til seg konstruktiv kritikk og vist at hun faktisk lytter til leserne sine, og ikke bare gir blanke i dem så hadde det vært en fin måte å vunnet seg inn hos mange. Men så snart noen er kritiske til henne så er de jo bare hatere hele gjengen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. juli 2016 #5100 Del Skrevet 9. juli 2016 Hun hadde jo en relativt ok og normal blogg i begynnelsen om jeg husker riktig? Synes clickbait har tatt helt av etter Jan... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg