elvane Skrevet 6. juli 2016 #5061 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Facebook kommentarfeltet på hva hun tjener er jo skremmende. Her blir hun hyllet og strødd sukker på i det uendelige samtidig som all kritikk bare dreier seg om misunnelse. Ja, tror folk flest kunne tenke seg en årslønn på 2,3 mill, men ikke for en hver pris. Sverte seg selv og sine barns integritet ved å lage drama for hele Norge er ikke verdt alle pengene i verden spør du meg. Endret 6. juli 2016 av elvane 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 6. juli 2016 #5062 Del Skrevet 6. juli 2016 Problemet er det at hvis noen skal begynne å argumentere mot Annas jobb begynner fansen bare å si at det er misunnelse. Er jo ikke mulig å diskutere det på en god måte. Man behøver ikke være misunnelig bare på grunn av at en syns at måten en kvinne tjener 2,3 millioner i årslønn på er en dårlig jobb. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 6. juli 2016 #5063 Del Skrevet 6. juli 2016 17 minutter siden, Chromium skrev: Problemet er det at hvis noen skal begynne å argumentere mot Annas jobb begynner fansen bare å si at det er misunnelse. Er jo ikke mulig å diskutere det på en god måte. Man behøver ikke være misunnelig bare på grunn av at en syns at måten en kvinne tjener 2,3 millioner i årslønn på er en dårlig jobb. Begynner å mistenke at "fansen" (de aller fleste) ikke har noen utdannelse ut over grunnskolen... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 6. juli 2016 #5064 Del Skrevet 6. juli 2016 AR intervjuet i VG: I tillegg til innholdet på bloggen, er hun også aktiv på Instagram og Twitter. Der også med reklame for sine sponsorer. Hun forteller at hun kontinuerlig er i kontakt med Forbrukerombudet om merkingen av de betalte innleggene. Nettopp dårlig merking av reklame på kjendisblogger er noe Forbrukerombudet flere ganger har reagert på. – Det fungerer veldig fint. Fontene øverst i innleggene påvirker ikke merkingen i sosiale medier, så ingen lesere blir lurt inn i sponsede innlegg, sier hun. Lenke til VG 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalapeno Skrevet 6. juli 2016 #5065 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) 8 timer siden, sashimi skrev: Blir uvel av tanken på at noen kan tjene så mye penger av å utlevere barna sine på nett (i tillegg til å skryte av de. Nei, lillevenn, ingen presset deg til å dele det). Jeg skulle gjerne hatt samme inntekten og det store huset jeg, men hadde aldri i verden villet tjent de pengene på den måten. Håper hun innser tabben hun dag etter dag begår. Tror jeg holder meg til min normale inntekt og 70-talls hus under oppussing, samtidig som at jeg takker høyere makter for å ha vett nok til å holde den uskyldige sønnen min unna det store internett. 5 timer siden, elvane skrev: Facebook kommentarfeltet på hva hun tjener er jo skremmende. Her blir hun hyllet og strødd sukker på i det uendelige samtidig som all kritikk bare dreier seg om misunnelse. Ja, tror folk flest kunne tenke seg en årslønn på 2,3 mill, men ikke for en hver pris. Sverte seg selv og sine barns integritet ved å lage drama for hele Norge er ikke verdt alle pengene i verden spør du meg. 10 timer siden, Ms. Daisy skrev: Jeg har ikke så mye å si om AR, men det som skurrer virkelig er at man kan tjene opptil 2,3 mill på å blogge om privatlivet slik som hun gjør. Clickbaits, barna og ja egentlig alt. Skremmende synes jeg. Så provoserer det meg litt at folk som faktisk gjør en viktig jobb (sykepleiere, hjemmehjelp etc. ) får luselønn for sitt arbeid. Nå må jo folk huske på at inntekten på 2,3 millioner var for ett år. Hun blir selvsagt ikke å tjene dette hvert år på bloggen sin frem til hun er pensjonist. Jenta er 19 år og virker på meg å være noe umoden som utleverer sitt privatliv, og ikke minst sine barn, på denne måten. Har ikke lest bloggen, men har forstått det sltik at hun er ganske så åpen om det meste i sitt privatliv. Konsekvensene av dette har hun neppe tenkt gjennom. Barna blir store en gang de også. Samtidig må man jo beundre disse bloggerne som er i stand til å håve inn slike inntekter ved å skrive blogger på internett. Igjen, har ikke lest dem, men mistenker at kvaliteten på skrivingen neppe er spesielt god? Til sammenligning: Hadde en 19-årig gutt håvet inn 2,3 millioner på et eget prosjekt, hadde han blitt hyllet over det ganske land...... Spørsmålet er hva hun gjør den dagen dette eventyret er over? For det kommer jo til å skje. Før eller siden vil jo interessen for hennes blogg og privatliv forsvinne, og hun må finne andre ting å gjøre og tjene penger på. Og med kanskje liten utdannelse og annen erfaring kan dette bli tøft. Er hun kreativ og tøff nok til å utvikle seg videre på andre felt? Så for å ta eksemplet med sykepleiere. Det har faktisk vært en ganske positiv lønnsutviking for sykepleiere de siste årene, og en gjennomsnittlig sykepleier tjener i dag over 500.000,- med tillegg. Jeg vil faktisk ikke kalle dette "luselønn" når man tenker på at man har en jobb som er 100% trygg, svært gode velferdsordninger og ikke minst svært god pensjonsordning. I tillegg er det å være sykepleier en veldig givende jobb for mange, der man faktisk utretter noe og er til stede for mennesker som trenger det. En aldri så liten avsporing, men klarte ikke la være når jeg leste om "luselønna" Endret 6. juli 2016 av Jalapeno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 6. juli 2016 #5066 Del Skrevet 6. juli 2016 Har på følelsen at det vil stagnere litt nå etter fødsel av tredjemann. altså, det er jo grenser for hvor mye drama hun kan lage ut av livet sitt. På kort tid har det vært drama rundt hvem som er barnefar (W), hvem hun er forelsket i, hvem hun ender opp med, flytting x 2, voldtekt, operasjon nedentil, uthenging av venner, mor og far, barnefedre og ikke minst ny graviditet. Hva mer skal hun lage drama om? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 6. juli 2016 #5067 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) 2 timer siden, Jalapeno skrev: Samtidig må man jo beundre disse bloggerne som er i stand til å håve inn slike inntekter ved å skrive blogger på internett. Igjen, har ikke lest dem, men mistenker at kvaliteten på skrivingen neppe er spesielt god? Til sammenligning: Hadde en 19-årig gutt håvet inn 2,3 millioner på et eget prosjekt, hadde han blitt hyllet over det ganske land...... Anna blir jo hyllet.... av 10 år gamle jenter. Hva mener du med at en 19-årig gutt hadde blitt hyllet? Han hadde ikke blitt hyllet av meg om han hadde blogget om det samme som Anna. Endret 6. juli 2016 av penny_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2016 #5068 Del Skrevet 6. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg med sitat fra blogg, og innlegg som omhandler barn - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. juli 2016 #5069 Del Skrevet 6. juli 2016 16 timer siden, Reza08 skrev: "Jeg liker ikke å snakke om penger, og syns dette er noe av det mer private jeg kan dele." Den var faen meg god Anna Rasmussen. Men å dele pikante bilder av deg selv i diverse positurer og snakke detaljert om sexlivet ditt, er helt ok. Du burde heller satse på en karriere som komiker, fremfor å være blogger. For ikke å snakke om at hun deler skjermbilde av når hun søker på Google, der hun viser hvordan man kan søke etter nakenbilde av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 6. juli 2016 #5070 Del Skrevet 6. juli 2016 Opererte hun underlivet pga skade av voldtekten eller var det mer kosmetisk for hennes egen del? Hvis det første er tilfelle så håper jeg at utgiften ble dekt av oppreisningen . for vont av henne, hun har opplevd mye. Samtidig utleverer hun seg på alle plan. Håper hun kan stå for ting som blir sakt og gjort når hun blir eldre og mer voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 6. juli 2016 #5071 Del Skrevet 6. juli 2016 27 minutter siden, jesse james skrev: Opererte hun underlivet pga skade av voldtekten eller var det mer kosmetisk for hennes egen del? Hvis det første er tilfelle så håper jeg at utgiften ble dekt av oppreisningen . for vont av henne, hun har opplevd mye. Samtidig utleverer hun seg på alle plan. Håper hun kan stå for ting som blir sakt og gjort når hun blir eldre og mer voksen. Skal ikke si det helt sikkert akkurat hvorfor, men mener jeg leste det slik at skadene i utgangspunktet kom av at hun revnet mye under fødselen med sønnen. Og at voldtekten gjorde det verre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 6. juli 2016 #5072 Del Skrevet 6. juli 2016 Det er bare å gratulere Anna Rasmussen med inntektene: http://www.dagbladet.no/kjendis/stjerneblogger-haver-inn---jeg-har-gatt-fra-bunn/60304550 Ikke en blogg for meg, men det er tydelig at rådene fra makker Jan bl.a. om clickbait har hatt effekt. Så kan man jo mene hva man vil om kvaliteten, mens hun ler hele veien til banken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 6. juli 2016 #5073 Del Skrevet 6. juli 2016 3 minutter siden, Bloggleseren skrev: Det er bare å gratulere Anna Rasmussen med inntektene: http://www.dagbladet.no/kjendis/stjerneblogger-haver-inn---jeg-har-gatt-fra-bunn/60304550 Ikke en blogg for meg, men det er tydelig at rådene fra makker Jan bl.a. om clickbait har hatt effekt. Så kan man jo mene hva man vil om kvaliteten, mens hun ler hele veien til banken. Jeg synes det er gøy at hun sier hun har kommet seg opp alene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johanan Skrevet 6. juli 2016 #5074 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg har tenkt en del på det å tjene penger på blogg(jeg skal ikke det) og har tenkt over arbeid bak. Det er nok definitivt mye arbeid bak. En skal ikke bare skrive ett innlegg, det på fenge "fansen" og det må gjøre media og sponsorer interessert. Jeg tror ikke det er en lett jobb å bygge opp en blogg som AR eller Sophie Elise sin. De har ingen faste jobbtider, de er på en måte på jobb hele tiden. Samtidig merker jeg også at flere populære bloggere har råd til å reise mye mer enn andre, så det er ikke synd på dem med tanke på arbeidstid og lønn. Jeg vil tro at det å tjene penger på blogg er for spesielt interesserte!! Jeg ville ikke utlevert livet mitt på den måten. Likevell så mener jeg ikke denne jobben er spesielt hard i forhold til lønn. Jeg har jobbet som ufaglært på sykehjem og fikk 145 kr timen( i 2013) og jeg har nå en årslønn på 700 000 kr nå som jeg jobber i økonomiavdelingen i en bedrift. Jeg merker at når jeg jobbet på sykehjem var jobben MYE hardere og krevende(og fikk lite utbetalt). Nå derimot så har jeg fleksibel tid og synes det er nesten for lett tjente penger. Så det å være blogger er inne lett, men samtidig så vil jeg si at vekskåla på den økonomiske siden er tyngre enn arbeidet. Slik er verden og den virker ikke alltid rettferdig. Ble avsporing her, men dette er min økomomiske erfaring. Vil gratulere AR med inntekten!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 6. juli 2016 #5075 Del Skrevet 6. juli 2016 HAHAHAHA!!! nytt blogg innlegg ute. Hun har lagt ut bilde av en jodel?!? bilde/post hvor det står: " Det er ikke lenge til Anna R kan åpne sin egen barnehage med kun egne barn. Der hver av de blir hentet av hver sin far" Fy søren så genialt sagt. Håper moderator ikke sletter posten min siden dette er noe hun SELV har lagt ut på bloggrn og jeg kun sier min mening. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. juli 2016 #5076 Del Skrevet 6. juli 2016 30 minutter siden, Ricolaa skrev: HAHAHAHA!!! nytt blogg innlegg ute. Hun har lagt ut bilde av en jodel?!? bilde/post hvor det står: " Det er ikke lenge til Anna R kan åpne sin egen barnehage med kun egne barn. Der hver av de blir hentet av hver sin far" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2016 #5077 Del Skrevet 6. juli 2016 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. juli 2016 #5078 Del Skrevet 6. juli 2016 Når hun i et innlegg skriver om hvordan en mor umulig kan angre på noen av barna sine så tenker jeg på alle mødrene som faktisk har det slik. Fødselsdepresjon er høyst reelt, og enkelte klarer aldri å oppnå morsfølelser for barna sine. Det har vel vært tråder om det i dette forumet også. AR er flink til å sette sine egne problemer på dagsorden, men å kaste sand i ansiktet på andre som sliter med andre ting tar hun ikke så tungt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. juli 2016 #5079 Del Skrevet 6. juli 2016 21 timer siden, Lapper skrev: Mange av de som er på dette forumet er med på at disse bloggerene tjener så bra. Masse klikk😊 Antallet klikk fra dette forumet er forsvinnende få og bidrar i svært liten grad til noe som helst. Tvert imot, kritikken her har gjort flere oppmerksomme på hvordan denne bloggeren holder på, noe som har gjort at flere og flere har kuttet ut bloggen. Dette tåpelige argumentet med at omtale i dette forumet gjør at bloggere tjener mye penger må du og meningsfellene dine snart kutte ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 7. juli 2016 #5080 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg syns heller ikke den jodelen var noe morsom. Det er tross alt humor på bekostning av barna, og det bør voksne (!) holde seg for gode til å le åpenlyst av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg