Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig Jan jobber som??? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp så materialistisk hun er med "nye huset". 6 sove rom, 2 stuer, takterasse bla bla bla BLA! 

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, Byjenta! skrev:

Hva er det egentlig Jan jobber som??? 

Det lurer jeg også på. Virker som han har veldig mye fritid i hvertfall

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det lurer jeg også på. Virker som han har veldig mye fritid i hvertfall

Jepp....... 

Skrevet

I det siste innlegget ber hun om at adressen tiø det nye huset ikke deles i offentlig konmentarfelt, av sikkerhetsmessige årsaker...

Hvis hun er så bekymret for sikkerheten til seg og sin familie, så burde hun ta noen helt andre prioriteringer enn det hun gjør i dag!

• Liker 24
Skrevet
15 minutter siden, BeverTramp skrev:

I det siste innlegget ber hun om at adressen tiø det nye huset ikke deles i offentlig konmentarfelt, av sikkerhetsmessige årsaker...

Hvis hun er så bekymret for sikkerheten til seg og sin familie, så burde hun ta noen helt andre prioriteringer enn det hun gjør i dag!

Det er mange ting hun gjør feil ved å flytte, men med det blodbadet hun har fyllt opp i Stavanger, så tror jeg at jeg ville bodd et stykke unna jeg også. Cant blame her......

• Liker 5
Skrevet

Sikkert fint og flott hus, men hva skal de med all plassen? Det eneste jeg klarer å tenke når jeg leser at det er 270kvm stort er: herregud så mye husarbeid de kommer til å ha. Ser ikke ut som de har noe særlig hage heller

Greit at det er ålreit å ha litt plass å boltre seg på når man har 3 små barn, men syns det virker litt ekstremt.

Syns hun ble veldig fin på håret :)

• Liker 6
Skrevet

Herregud 270m2 er jo superdigg! Bra for dem. Mamma og pappa hadde et hus på 300m2, og vi var bare 2 barn.

jeg kunne lett trives på 270m2 :D

• Liker 3
Skrevet

Så fint hus, Anna er ett år eldre meg og har kommet så langt. :ohmy:

• Liker 3
Skrevet (endret)

I Finn-annonsen stod det at utleieenheten genererer 8000/mnd (jeg kan huske feil -  13000!?), og jeg nevnte da at dette antagelig er en grunn til at de har råd til et hus på 7 mill. MEN det ser ut som om de i stedet skal bo alene?? 

Endret av Vipser
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Sikkert fint og flott hus, men hva skal de med all plassen? Det eneste jeg klarer å tenke når jeg leser at det er 270kvm stort er: herregud så mye husarbeid de kommer til å ha. Ser ikke ut som de har noe særlig hage heller

Greit at det er ålreit å ha litt plass å boltre seg på når man har 3 små barn, men syns det virker litt ekstremt.

13 000,- høres mye ut i Søgne som ligger ganske langt unna Kristiansand. Hvor stor er den?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ultiva skrev:

Kjære deg. Rasmussen har tre barn med tre ulike menn og har forlengst falt ut av videregående skole. Huslånet nedbetales ved å henge ut og brenne broer med familie, venner og ved å utlevere barnas privatliv. Dette er ingen inspirerende solskinnshistorie, tvert imot.

Godt sagt!

• Liker 11
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg bare håper, spesielt for Anna og barnas del, at hun og Jan får et langt og lykkelig + stabilt samliv, slik at hun ikke behøver å dra dem opp etter rota på dette stedet også etter en fem måneders tid.

Skrevet
3 timer siden, Missy1 skrev:

Huset høres jo helt supert ut, men de trenger å gjøre noe med uteplassen, tenker jeg. Ser at det er betongsåle "foran" huset, og der blir det vel litt jobb å gjøre slik at ungene kan få seg litt lekeplass. Stor takterrasse er supert, men unger er unger, og trenger plass de kan boltre seg på uten å være i fare for å slå seg veldig. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Rosalie skrev:

Huset høres jo helt supert ut, men de trenger å gjøre noe med uteplassen, tenker jeg. Ser at det er betongsåle "foran" huset, og der blir det vel litt jobb å gjøre slik at ungene kan få seg litt lekeplass. Stor takterrasse er supert, men unger er unger, og trenger plass de kan boltre seg på uten å være i fare for å slå seg veldig. 

Ja, jeg syns det er litt rart at de velger et hus uten hage når de har et budsjett på (minst) 7 mill. Skulle ønske jeg hadde halvparten av det budsjettet for å si det sånn :P 

• Liker 2
Skrevet

Noen som har sett finn-annonsen til dette huset?

Skrevet
2 minutter siden, lillesky skrev:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Vipser skrev:
3 minutter siden, lillesky skrev:

Argh, sitering! 

Lenken ble lagt ut tidligere i denne tråden. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...