Ulzzang Skrevet 26. juni 2016 #4921 Del Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, Gjesten29 skrev: Jeg synes det er flott at hun tør stå frem med slike historier, opplever man vold i barndom skal man fortelle om det- det kan hjelpe andre også. Denne faren som truet et barn kommer ingen vei med anmeldelse. Hvordan vet du at det hun forteller er sant? du har ikke hans versjon av saken... og selv om det er sant så publiserer man ikke slik i en offentlig blog. derfor har vi et rettsystem i Norge. Man tar ikke affære i egne hender. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 26. juni 2016 #4922 Del Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, Ulzzang skrev: Hvordan vet du at det hun forteller er sant? du har ikke hans versjon av saken... og selv om det er sant så publiserer man ikke slik i en offentlig blog. derfor har vi et rettsystem i Norge. Man tar ikke affære i egne hender. Rettsystemet i Norge er ikke alltid velfungerende, om vi tar saken i egne hender er vel opp til mennesker selv. Hva en vinner på å fortelle om overgrep i barndommen er jo ingenting, så ser faktisk ikke motiv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 26. juni 2016 #4923 Del Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, Gjesten29 skrev: Jeg synes det er flott at hun tør stå frem med slike historier, opplever man vold i barndom skal man fortelle om det- det kan hjelpe andre også. Denne faren som truet et barn kommer ingen vei med anmeldelse. Her er jeg helt uenig, nettopp fordi det er såpass offentlig. For det første vet vi ikke om hun snakker sant (man regnes som uskyldig helt til det motsatte er bevist). For det andre er det kanskje andre nære familiemedlemmer som blir påvirket negativt av dette og ikke vil ha det ut i all offentlighet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 26. juni 2016 #4924 Del Skrevet 26. juni 2016 3 minutter siden, Gjesten29 skrev: Rettsystemet i Norge er ikke alltid velfungerende, om vi tar saken i egne hender er vel opp til mennesker selv. Hva en vinner på å fortelle om overgrep i barndommen er jo ingenting, så ser faktisk ikke motiv. "Sosial domstol" er aldri riktig, og man er faktisk uskyldig til det motsatte er bevist. Å henge ut andre mennesker med grove anklagelser er feil og kan gjøre skade. I tillegg legger A ut bare deler av historien, får leserene til å "gjette" hva som skjedde osv, noe som spinner hele greia ut av kontroll til et punkt hvor alt bare er løgner og overdrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 26. juni 2016 #4925 Del Skrevet 26. juni 2016 5 minutter siden, Gjesten29 skrev: Rettsystemet i Norge er ikke alltid velfungerende, om vi tar saken i egne hender er vel opp til mennesker selv. Hva en vinner på å fortelle om overgrep i barndommen er jo ingenting, så ser faktisk ikke motiv. Rettsystemet i Norge er ikke alltid velfungerende? ja da... så la oss oute foreldrene våre på bloggene våre da, det synes jeg vi alle burde begynne å gjøre. Jeg har heller ikke hatt en god barndom, skal sende brev til VG nå... kanskje det er bedre enn å ta kontakt med riktige innstanser. Hun som skryter av alle de pengene hun tjener, hvorfor tar hun ikke kontakt med psykolog for å bearbeide sine problemer i barndommen? mye bedre å skrive krenkende utsagn på en blogg som leses av 50 pluss tusen mennesker.... Smart, smart, smart, smaaaaart 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 26. juni 2016 #4926 Del Skrevet 26. juni 2016 3 minutter siden, SuperSonic skrev: "Sosial domstol" er aldri riktig, og man er faktisk uskyldig til det motsatte er bevist. Å henge ut andre mennesker med grove anklagelser er feil og kan gjøre skade. I tillegg legger A ut bare deler av historien, får leserene til å "gjette" hva som skjedde osv, noe som spinner hele greia ut av kontroll til et punkt hvor alt bare er løgner og overdrivelser. Dette! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 26. juni 2016 #4927 Del Skrevet 26. juni 2016 Hvilken rettsak var hun i når hun gikk gravid med William? Og hvilken rettsak er det hun skal igjen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 26. juni 2016 #4928 Del Skrevet 26. juni 2016 Tenk at de har årsjubileum etter at babyen er født... Vil alltid synes at det er drøyt 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 26. juni 2016 #4929 Del Skrevet 26. juni 2016 Tidligere rettsak kan ikke være etter voldtekten da hun har sagt at voldtekten skjedde etter fødsel. Når det kommer til nåværende politi/rettsak sp har hun høstet akkurat det hun vil. Spekulasjoner i bøtter og spann! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 26. juni 2016 #4930 Del Skrevet 26. juni 2016 Er det noen som kan forklare meg motivet for å snakke offentlig denne anmeldelsen? Synes hun gjør det veldig vanskelig for seg selv. Hele bloggen hennes kan bli brukt mot henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 26. juni 2016 #4931 Del Skrevet 26. juni 2016 Bare et lite innspill fra meg. Min tante hadde nettopp en sak gjennom rettsapparatet. Overhodet ikke samme sak som A.R, bare så det er klart. Men: Min tante fikk streng anbefaling fra sine advokater med en gang hun engasjerte dem, om å ikke uttale seg om saken "offentlig". Kun hennes mann og hennes barn vet litt om saken. Vi andre i slekten har ikke fått vite noe, da hun ble rådet til dette av sine advokater. Dette kunne svekke hennes sak, ble hun fortalt. Derfor stiller jeg meg veldig undrende til mye vedrørende det som er kommet frem i det siste... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 26. juni 2016 #4932 Del Skrevet 26. juni 2016 26 minutter siden, snowcrystal skrev: Bare et lite innspill fra meg. Min tante hadde nettopp en sak gjennom rettsapparatet. Overhodet ikke samme sak som A.R, bare så det er klart. Men: Min tante fikk streng anbefaling fra sine advokater med en gang hun engasjerte dem, om å ikke uttale seg om saken "offentlig". Kun hennes mann og hennes barn vet litt om saken. Vi andre i slekten har ikke fått vite noe, da hun ble rådet til dette av sine advokater. Dette kunne svekke hennes sak, ble hun fortalt. Derfor stiller jeg meg veldig undrende til mye vedrørende det som er kommet frem i det siste... Exactly my point! Hvis hun tror at denne diaren vil fremme hennes sak, tar hun smertelig feil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 26. juni 2016 #4933 Del Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Exactly my point! Hvis hun tror at denne diaren vil fremme hennes sak, tar hun smertelig feil Enig med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 26. juni 2016 #4934 Del Skrevet 26. juni 2016 Nå har seher snappet opp innlegget om at foreldre ikke skal drikke seg fulle. De må ha utrolig lite å skrive om..... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. juni 2016 #4935 Del Skrevet 26. juni 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, hets, spekulasjoner, innlegg som omhandler tredjepart og innlegg som omhandler barn samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. juni 2016 #4936 Del Skrevet 27. juni 2016 "Alt håret måtte bort" er siste innlegg på insta. Bilde av langt, avklippet mørkt hår på gulvet. Lurer på hvem som faktisk måtte klippe seg. Sikkert ikke Anna!:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilma Skrevet 27. juni 2016 #4937 Del Skrevet 27. juni 2016 Sikkert en venninne.. Eller så tenker hun på å klippe seg men kommer ikke til å gjøre det! haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 27. juni 2016 #4938 Del Skrevet 27. juni 2016 2 minutter siden, Sobril skrev: "Alt håret måtte bort" er siste innlegg på insta. Bilde av langt, avklippet mørkt hår på gulvet. Lurer på hvem som faktisk måtte klippe seg. Sikkert ikke Anna!:p Verste er at hun sikkert ikke kommer til å vise den nye frisyren enda, for å skape mer buzz og klikk. Det blir postet innlegg i 4-5 dager med gamle bilder, fansen maser og så "endeliiiig" legger hun ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 27. juni 2016 #4939 Del Skrevet 27. juni 2016 2 minutter siden, SuperSonic skrev: Verste er at hun sikkert ikke kommer til å vise den nye frisyren enda, for å skape mer buzz og klikk. Det blir postet innlegg i 4-5 dager med gamle bilder, fansen maser og så "endeliiiig" legger hun ut. Hun skriver på bloggen at det er hennes hår som ble klippet, og hun ser på det som en stor forandring i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. juni 2016 #4940 Del Skrevet 27. juni 2016 Et øyeblikk siden, EiJente skrev: Hun skriver på bloggen at det er hennes hår som ble klippet, og hun ser på det som en stor forandring i livet. På tide da. Synes såpass langt hår er flott i seg selv, men kjedelig og gammeldags. Hun blir sikkert kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg