Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Yaki skrev:

Hun sier at hun og barna aldri skal tilbake til Stavanger, at betyr at de ikke skal tilbake før neste år. (parafrasering)
Se imgur

Kan noen gi henne en ordbok, vær så snill? Dysleksi er greit, men manglende forståelse for grunnleggende norsk er helt bak mål for "Norges største blogger."

Nå har hun bare fullført grunnskole, så synes ikke det er rart, men ja irriterende

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoppetau
25 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hvis man ser på offentlige personer så har det vært svært mange ganger at media har tatt opp overgrepene. Så det må nok være at de har samme synpunkter som oss

Var det jeg også mente. Når de tar opp overgrep ellers er jo ikke det av navngitte personer. Media har feks skrevet om hennes voldteksthistorie, nettopp fordi det ikke er en klar utpekt person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.6.2016 at 19.36, Marthe75 skrev:

Jeg setter en hundrelapp på at det er dette huset:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75461260

Bare asfalt og huset ser ut som en institusjon? Synes ikke det så barnevennlig og koselig ut i det hele tatt.. Ikke noe hage og gress, og takterasse som kan være en potensiell fare for små barn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå har hun bare fullført grunnskole, så synes ikke det er rart, men ja irriterende

Ja, det er jo der den største irritasjonen med Anna ligger. Hun tar så mange merkelige valg som "vi andre" blir sjokkerte over, men så blir hun unnskyldt igjen og igjen fordi "hun har jo bare ungdomsskolen". Språklig forståelse er selvsagt en filleting sammenlignet med utlevering av barn og familie, og nå også politianmeldelse, men essensen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetau skrev:

Var det jeg også mente. Når de tar opp overgrep ellers er jo ikke det av navngitte personer. Media har feks skrevet om hennes voldteksthistorie, nettopp fordi det ikke er en klar utpekt person. 

Vet ikke om vi prater forbi hverandre, men Annas historie har aldri blitt nevnt i media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Yaki skrev:

Ja, det er jo der den største irritasjonen med Anna ligger. Hun tar så mange merkelige valg som "vi andre" blir sjokkerte over, men så blir hun unnskyldt igjen og igjen fordi "hun har jo bare ungdomsskolen". Språklig forståelse er selvsagt en filleting sammenlignet med utlevering av barn og familie, og nå også politianmeldelse, men essensen er den samme.

Med utdannelse kommer også med økt modenhet og evne til refleksjon. Akkurat det har hun bevist gang på gang på gang at hun ikke innehar

Endret av Miranda16
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vet ikke om vi prater forbi hverandre, men Annas historie har aldri blitt nevnt i media

jo mener jeg har lest om voldtekten i media.. eller "media" type se og hør..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fjær skrev:

jo mener jeg har lest om voldtekten i media.. eller "media" type se og hør..

Nope. Det media har tatt opp er den angivelige voldtekten når Will var bare noen måneder gammel

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nope

Jo, men ja var ikke akkurat media da, men i Se og Hør. Får ikke til å legge til link på mobil men googler du anna rasmussen i intimkirurgi finner du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Med utdannelse kommer også med økt modenhet og evne til refleksjon. Akkurat det har hun bevist gang på gang på gang at hun ikke innehar

Nettopp. Det blir spennende å se om hun noen gang blir voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puneune
6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nope

Ble omtalt i media. Lagde sak om at hun hadde operert nedentil, pga voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Yaki skrev:

Dette er et helt annet. Det hun har tatt opp nå er overgrep i barndommen. Disse artiklene handler om en voldtekt når Will var noen måneder gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
14 minutter siden, Miranda16 skrev:

Dette er et helt annet. Det hun har tatt opp nå er overgrep i barndommen. Disse artiklene handler om en voldtekt når Will var noen måneder gammel

Og nettopp det var jo poenget mitt. At jeg var enig med deg, "media" kan generellt  skrive om overgrep påstått av offentlige personer men at de i dette tilfellet angående barndommen selvsagt ser at det er snakk om noe helt annet

Forsøkte bare å være enig med deg jeg....voldtekten, jeg sa at media hadde skrevet om, var jo nettopp denne. Nå snakker vi klart forbi hverandre fordi du sier deg uenig med meg når jeg forsøker å si meg enig med deg. Dette blei bare tull.

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og innlegg som omhandler barn samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det hun har skrevet om barndommen er tilfelle, så burde HUN anmeldt. Ikke skrevet historien på en blogg for så å bli bitter fordi noen går rettens vei etter at hun har presentert sim side for hele norge.

Og argumentasjonen hennes om at hun ikke har nevnt navn. Hello?? Har hun flere fedre?? Eller mødre??

Endret av BeverTramp
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun ble anmeldt. Men når hun får så mye støtte og blodfansen "enabler" henne og sier at hun må stå på sitt og at anmeldelsen skyldes sjalusi (jeg lover at jeg leste det!) så kan man forstå litt hvorfor hun er så på bærtur. Hun tror at alt det gale hun gjør er riktig. Hun vet ikke hva kritikk er, alt blir slettet fra synet hennes. Ingen wake up call ingenting... Dette ender virkerlig galt en dag, og det vil gå verst utover andre uskyldige part (ikke navngitt tredjepersoner, ps: til deg moderator)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at hun tør stå frem med slike historier, opplever man vold i barndom skal man fortelle om det- det kan hjelpe andre også.

Denne faren som truet et barn kommer ingen vei med anmeldelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...