Gjest Joppe Skrevet 21. juni 2016 #4861 Del Skrevet 21. juni 2016 Ref. siste blogginnlegg: Fotogen er ikke synonymt med pen!!! Noen ganger klarer Anna å vri til det mest utrolige. Folk kan faktisk komme med kommentarer som denne hun henviser til, uten å ha baktanker med det. OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 21. juni 2016 #4862 Del Skrevet 21. juni 2016 27 minutter siden, Joppe skrev: Ref. siste blogginnlegg: Fotogen er ikke synonymt med pen!!! Noen ganger klarer Anna å vri til det mest utrolige. Folk kan faktisk komme med kommentarer som denne hun henviser til, uten å ha baktanker med det. OMG!! Jeg tror ikke Anna vet hva fotogen betyr. Virker hvertfall ikke sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. juni 2016 #4863 Del Skrevet 21. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og omtale av tredjepart, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 21. juni 2016 #4864 Del Skrevet 21. juni 2016 2 timer siden, Joppe skrev: Ref. siste blogginnlegg: Fotogen er ikke synonymt med pen!!! Noen ganger klarer Anna å vri til det mest utrolige. Folk kan faktisk komme med kommentarer som denne hun henviser til, uten å ha baktanker med det. OMG!! Jeg ville faktisk tolket det stikk motsatt om jeg hørte kommentaren - typ "hun tar seg bedre ut på bilder enn i virkeligheten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 21. juni 2016 #4865 Del Skrevet 21. juni 2016 Blir sikkert kjempekjekt for W å lese om noen år, dette siste blogginnlegget til Anna. At folk kommenterte at han ikke var like "pen" som sin søster. Så UTROLIG korttenkt og totalt unødvendig av Anna å skrive om dette på bloggen sin. Syk utlevering av uskyldige barn. Dette innlegget blir nok slettet, men det burde også hele bloggen til Anna blitt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. juni 2016 #4866 Del Skrevet 21. juni 2016 Den 20. juni 2016 at 22.08, Galaxy X skrev: Har blitt gremmelig lei av mangel på merking av reklameinnleggene hennes etter jeg fant denne posten og ble obs på det Kommenterte i morgest innlegget hennes om betakaroten og henviste til blogginnlegget hvor hun skriver at hun kan jobben sin med merking (er linket tidligere, side 36 tror jeg) og siterte fra forbrukerombudets nettside. Innlegget er nå slettet fra bloggen. Kommenterte igjen på reklameinnlegg for vogn og nevnte også at det ikke er nevnt NOE på instagram. Skjønner ikke hvordan hun bare velger å se bort fra alt hun liksom "kan". Kanskje fordi hun uansett sletter innlegget etter å ha fått så og så mange lenkeklikk? Så kan ikke forbrukerombudet gjøre noe uansett. Kanskje dette er grunnen til at innlegget om reklame for betakaroten er slettet? http://ipad.kjendis.no/2016/06/21/kjendis/ernering/helsevesen/internett/blogg/44566837/#_ga=1.197723567.1663802380.1451262948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2016 #4867 Del Skrevet 22. juni 2016 Den 6/17/2016 at 1.34, Gjesten29 skrev: Hvis ikke jeg hadde "feiet for min egen dør" som du kaller det, hadde jeg aldri svart, aldri prøvd og forklare hvorfor jeg mener det jeg gjør. Det er mange bloggere der ute som overeksponerer barn, de mottar pes-men ikke i så stor grad som dette, i tillegg til latterliggjøring. Opplever deg som veldig dømmende og litt "sint" Nå siterer du noe annet enn det du svarer på. Da jeg skrev at du burde feie for din egen dør handlet det om at du skrev blant annet dette: "Måten du snakket til meg på, var ikke greit." Måten du selv snakker til andre på er heller ikke grei, så igjen, fei for din egen dør først. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2016 #4868 Del Skrevet 22. juni 2016 Den 6/19/2016 at 12.58, Monky skrev: Hu burde virkelig merke de innleggene om betakaroten som annonse, for det er kun det det er... Det er nesten poengløst, for hvis man ser på "merkingen" på bloggen er den i praksis usynlig. Ekstremt liten og uleselig skrift skjult borte i et hjørne. I det minste på PC. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. juni 2016 #4869 Del Skrevet 22. juni 2016 Hun virker så sint for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 22. juni 2016 #4870 Del Skrevet 22. juni 2016 23 minutter siden, rundtfingern skrev: http://mammatilmichelle.blogg.no/1464282486_reaksjonen_gjr_vonder.html her tror jeg! Skjønner ikke er pip av hva hun skriver om. Hva med å ta ting direkte? Dramaqueen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 23. juni 2016 #4871 Del Skrevet 23. juni 2016 Litt overdramatisering av komentarer på gata kanskje? Når jeg tenker fotogen eller om noen forteller meg at en person er fotogen/ufotogen, så tar ikke jeg det som å være stygg Eller pen, men hvordan de håndterer å bli tatt bilde av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. juni 2016 #4872 Del Skrevet 23. juni 2016 Det med fotogen tok jo helt av. Jeg har tre barn hvor kun ett av de egentlig er fotogen, selv om alle er like vakre. At hun skrev om det på bloggen så barna kan lese det senere gjorde hele greia mye verre. Hadde jeg fått en sånn kommentar hadde jeg latt den passere uten å nevne det for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 23. juni 2016 #4873 Del Skrevet 23. juni 2016 Lurer på hva neste stunt blir med tanke på at hun nå ligger på 2 plass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. juni 2016 #4874 Del Skrevet 23. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hets, omtale av barn og diskusjon rundt tredjepart, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marthe75 Skrevet 24. juni 2016 Populært innlegg #4875 Del Skrevet 24. juni 2016 Det siste innlegget.... De har vært kjærester i ET HALVT ÅR!!!!! Hun skriver som om de har vært sammen siden hun ble gravid med Michelle. Barna har godt av å se at mamma og pappa er glad i hverandre, ehhh ja, men i dette tilfellet er det faktisk ikke mamma og PAPPA som er glad i hverandre. Det er mamma og hennes nye flamme, og den neste pappaen, som viser de elsker hverandre høyere enn lesertoppen på blogg.no. Barna hennes har vel aldri sett mamma og pappa være glad i hverandre, sånn biologisk sett. Jeg kjenner hun tråkker meg hardt på tærne ved å kalle Jan for pappa og foreldrene hans for besteforeldre. Hun burde lært de at de har sin pappa, en som er glad i de og skal få være der for de, så kan Jan være en ekstrapappa. Den jentungen altså!!!!! 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. juni 2016 #4876 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, Marthe75 skrev: Det siste innlegget.... De har vært kjærester i ET HALVT ÅR!!!!! Hun skriver som om de har vært sammen siden hun ble gravid med Michelle. Barna har godt av å se at mamma og pappa er glad i hverandre, ehhh ja, men i dette tilfellet er det faktisk ikke mamma og PAPPA som er glad i hverandre. Det er mamma og hennes nye flamme, og den neste pappaen, som viser de elsker hverandre høyere enn lesertoppen på blogg.no. Barna hennes har vel aldri sett mamma og pappa være glad i hverandre, sånn biologisk sett. Jeg kjenner hun tråkker meg hardt på tærne ved å kalle Jan for pappa og foreldrene hans for besteforeldre. Hun burde lært de at de har sin pappa, en som er glad i de og skal få være der for de, så kan Jan være en ekstrapappa. Den jentungen altså!!!!! Jeg er helt enig med deg, det er fint at de har en farsfigur i livet sitt, men hun (de!) burde gjøre alt de kan for at barna vet hvem fedrene er og for at de skal fått best mulig forhold til de. Kan se for meg at hun dytter de helt vekk ved å kalle Jan pappa og hans foreldre for besteforeldre. Og et halvt år er egentlig ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 24. juni 2016 #4877 Del Skrevet 24. juni 2016 Hun virka så utrolig lite forelska i han i Bloggerne. Eneste hun snakka om var at barna trengte en stødig farsfigur. Gir dem et år eller to.. Desverre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 24. juni 2016 #4878 Del Skrevet 24. juni 2016 4 minutter siden, hippyskippy skrev: Hun virka så utrolig lite forelska i han i Bloggerne. Eneste hun snakka om var at barna trengte en stødig farsfigur. Gir dem et år eller to.. Desverre. Det er jo det hun skriver stadig vekk, hvor godt det er å være to om barna. Hvor deilig det er når hun kan sove lenge, for han står opp og leker med ungene osv. Når jeg traff min mann, så var faktisk det den største utfordringen, å slappe av mens han tok seg av MITT barn. Jeg hadde seriøst problemer med å gi nok slipp til å slippe han til.... Mulig det er annerledes for henne, siden de har vært bekjente, venner, bestevenner, sexvenner, nesten uvenner og så alt en gang til noen ganger, før de ble kjærester og gravide rundt jul. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 24. juni 2016 #4879 Del Skrevet 24. juni 2016 Tok meg en tur innom bloggen for å lese dette mye omtalte kjærlighetsinnlegget, som var ufattelig kleint og sært med tanke på at de har vært sammen i 6 måneder og ikke 6 år. Bladde meg nedover og leste litt til, og la merke til at i innleggene til både A og J har de de samme skrivefeilene.... Mystifistisk.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. juni 2016 #4880 Del Skrevet 24. juni 2016 13 minutter siden, hippyskippy skrev: Hun virka så utrolig lite forelska i han i Bloggerne. Eneste hun snakka om var at barna trengte en stødig farsfigur. Gir dem et år eller to.. Desverre. Altså jeg mener, hun satt og snakket om hvor forelsket i nederlendingen og så drev og var ganske intim med Jan i bassenget. Hvis Jan ikke skjønner at han er andrevalget så det holder. Hun lekte med Jans følelser delux. Hvem sitter og foreller hvor dype følelser man har for enn annen når hun vet hvor sterke følelser Jan har for henne? Ganske umodent. Selv hadde jeg aldri fortalt en date hvor forelsket jeg var i en annen. Selv om hun sier at Matjis var en douch bag, så har hun jo gang på gang sagt at han er hennes store kjærlighet og det endrer seg ikke over natta. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg