Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok et innlegg hvor hun melker kjønnet på barnet :klappe: Blir helt oppgitt jeg altså..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Kanskje vi kan kalle det noe annet enn å "melke kjønnet"? Det er et uheldig ordvalg, og jeg grøsser hver gang jeg leser det. 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Kanskje ikke i Norge, men sånn som i USA og sånn er det vel det. Vet ikke hvordan man skal uttale det på norsk? Blir jo helt rart.

Man uttaler det på den engelske måten. Michelle er jo også et sånt type navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
1 time siden, skyflakes skrev:

Man uttaler det på den engelske måten. Michelle er jo også et sånt type navn.

It'n? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zyria skrev:

Hvorfor tjener hun så mye, egentlig?

Mye reklame og sponsing. Og antall lesere. Jo mer drama overskrifter hun lager, jo mer klikk. Flere klikk = mer penger inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Kanskje ikke i Norge, men sånn som i USA og sånn er det vel det. Vet ikke hvordan man skal uttale det på norsk? Blir jo helt rart.

Ethan, Uttales, Itan. Ikke et uvanlig i St,britannia og USA. Det er ihvertfall veldig tungvint, da man maa stave navnet hyppig

Personlig synes jeg at å bruke engelske navn er utrolig lame. Både Michelle og William er jo det, så da er det kanskje for å følge det opp.

Det er veldig mange unge mødre som velger engelske navn, Hva er greia, fordi det er unikt?

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sobril skrev:

It'n? :klo:

:fnise: ja, slik hadde jeg sagt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg som omhandler barn.

-Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyanie
7 timer siden, BabyBlue skrev:

Det er for å få klikk, selvfølgelig. For en normal person tjener tross alt ikke penger på å blusse opp forventningene rundt det om det er gutt eller jente :tongue: Hun har vel fått med seg at leserne blir mer interessert når hun er gravid - og melker det for alt det er verdt. 

Selvfølgelig! Hun har fått med seg at leserne er en gjeng med sladrekjerringer! Gull verdt for bloggerne det!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må holde på sånn fordi hun ikke har noe å blogge om. Når hun har røpt kjønnet så er det ingen ting mer å si. Syns hun har dummet seg kraftig ut, hun har skrevet at hun IKKE skal dele navn på ungen før etter fødsel. Det tror jeg hun står ved fordi hun er livredd for at alle andre skal oppkalle ungen etter hennes ( mer innbilsk kan man jo ikke bli). Så hvorfor lesere hopper rett på og tror de får vite navnet er bare trist. Det er fortsatt flere mnd til fødsel, så vi ser jo nok en gang hvordan hun oppfører seg mot leserne. Det viser så klart at hun ikke har noe som helst å blogge om.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miranda16 skrev:

Ethan, Uttales, Itan. Ikke et uvanlig i St,britannia og USA. Det er ihvertfall veldig tungvint, da man maa stave navnet hyppig

Personlig synes jeg at å bruke engelske navn er utrolig lame. Både Michelle og William er jo det, så da er det kanskje for å følge det opp.

Det er veldig mange unge mødre som velger engelske navn, Hva er greia, fordi det er unikt?

Vi har et veldig vanlig engelsk navn på vår og jeg er ikke noe særlig ung mamma :P Men navnet vi har valgt er veldig enkelt å uttale og skrive. Farfaren til sønnen min har også engelsk navn. Han er halv engelsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, eksiltronder skrev:

Spiseflikkerier, men Ethan uttales vel med th-lyd a la thief? I-than?

Blir det ikke mer I-then? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun byttet jo selv etternavn (faren sitt) for å slippe å bli assosiert med sitt gamle jeg. Nå som hun har avskrevet moren er det ikke sikkert hun vil beholde rasmussen heller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Forstår ikke hvorfor det er sykt. En venn av meg valgte å gjøre det samme når han giftet seg med kjæresten sin som hadde barn fra før. Sånn at de skulle slippe masse etternavn på postkassen og få en slags samhørighet som familie. Synes det var flott gjort jeg. :)

Det er da ikke noe problem å endre etternavnene til barna, hvertfall ikke når de heter rasmussen. Hadde jeg vært mann hadde jeg følt at jeg hadde mista manndommen min. Hvorfor kan ikkr anna fri til jan da? Det er mest vanlig at man tar mannen sitt etternavn og mest vanlig at gutten frir. Men vi alle vet at alt må gå etter hennes ønsker, ellers henger hu deg ut på bloggen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeverTramp skrev:

Hun byttet jo selv etternavn (faren sitt) for å slippe å bli assosiert med sitt gamle jeg. Nå som hun har avskrevet moren er det ikke sikkert hun vil beholde rasmussen heller.

Tror ikke hun endrer det, selv om du har et poeng. Hun er mye mer kjent som anna rasmussen og det hadde kanskje blitt et problem at folk ikke visste hvem anna lossius er.  Sånn som med den nye bloggen hvor hu hadde mye færre lesere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Ricolaa skrev:

Det er da ikke noe problem å endre etternavnene til barna, hvertfall ikke når de heter rasmussen. Hadde jeg vært mann hadde jeg følt at jeg hadde mista manndommen min. Hvorfor kan ikkr anna fri til jan da? Det er mest vanlig at man tar mannen sitt etternavn og mest vanlig at gutten frir. Men vi alle vet at alt må gå etter hennes ønsker, ellers henger hu deg ut på bloggen

Mista manndommen din, really?:fnise:

Her i huset var det mannen som tok mitt etternavn, jeg nektet å bytte ut mitt :)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Birdo skrev:

Mista manndommen din, really?:fnise:

Her i huset var det mannen som tok mitt etternavn, jeg nektet å bytte ut mitt :)

Hadde følt meg mindre mann ja.  Jeg nektet også å bytte etternavnet mitt om jeg skulle giftet meg med eksen min. Heldigvis ble han en eks.  Jeg liker etternavnet mitt veldig godt,  men med nåværende kjæreste så kommer jeg til å slenge på hans på slutten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
15 minutter siden, Ricolaa skrev:

Mistet manndommen? Hvis den er så sårbar er den uansett ikke mye å spare på for å si det sånn... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, eksiltronder skrev:

Spiseflikkerier, men Ethan uttales vel med th-lyd a la thief? I-than?

Stemmer det, jeg har litt kjapp. Regner  h`en kommer til å være stum, så det klinger bedre på "norsk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...