Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som gjør at jeg får henne litt i halsen (en av tingene iallfall😜) er at hun får det til å høres ut som om hun er den eneste i verden med vonde tanker og følelser. Alle har sitt å stri med, noen mer enn andre, men absolutt alle har sine perioder med mindre positivt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

@Mildemoses, Jeg rødmer dypt, men ga bloggen et klikk i dag. 😶😳 

Det som foregår av 'purging' på bloggen nå er noe jeg oppfatter som så dypt opprørende, beregnende og grusomt selvsentrert at jeg håper noen tar et grep og stenger bloggen ASAP.

Til mitt forsvar så er jeg aldri innom bloggen og gir klikk ellers, og dessuten tok jeg skjermdumper. 👍

Jeg har dessverre ikke noen app for disse turbodumpene, men her:

https://imgur.com/Pm7xUio 

https://imgur.com/r1Ty5GL 

https://imgur.com/b7tGtIM 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
2 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jenta har allerede gått på en smell og da får vi håpe at hun får den hjelpen hun trenger. Å ønske jenta vondt fordi hun ikke vet bedre blir for dumt. 

Å gå på en smell er ikke synonymt med noe vondt i tilfelle det var uklart. Noe det tydeligvis var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Hvorfor slutter ikke sponsorer å sponse/støtte henne? (Vi vet jo hvorfor, de tjener jo gode penger, men..) De bør kanskje vurdere det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nede i 45000 lesere nå. Noe sier meg at folk ikke biter på lenger. Håper ikke det kommer flere stunt, for da er jeg redd det blir ENDA verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men har tenkt tanken selv, nå når leser tallet har gått så ned- hva er neste trekk? Hva kommer nå? 

Og hvorfor griper ikke blogg.no inn og stenger eller. Veileder? Er jo dårlig gjort der også når de lar et menneske ødlegge seg nesten mer..

Endret av Tilma
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sobril skrev:

Nede i 45000 lesere nå. Noe sier meg at folk ikke biter på lenger. Håper ikke det kommer flere stunt, for da er jeg redd det blir ENDA verre.

Etter Jodel sine poster tror jeg sterkt at folk er lei :P de som klikker seg inn er de uten Jodel - altså meget unge. (Basert på at Jodel er "in" og "alle" ungdommer har det - misforstå meg rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg trodde nesten ikke det kunne stemme med så lave lesertall @Sobril, men en titt på statistikken viser at hun på en kort uke har mistet halvparten av leserne sine. Hun har jo hatt veldig lojale lesere, nesten litt uforståelig at over 90.000 har lest bloggen hennes over lang tid. Men nå fikk mange omsider nok. 21. Mai hadde hun altså over 90.000 lesere, så kom en dag uten innlegg, 23. Mai begynte hun med innlegg om manglende støtte, og så kom resten av innleggene i denne føljetongen. Etter dette har tallene rast nedover hver eneste dag. (Hun har forøvrig i denne perioden bare postet et innlegg hver dag, i motsetning til tidligere, så det kan også være en medvirkende årsak). Nå bør hun virkelig være profesjonell (i den grad hun tenker på blogging som en jobb) og forstå at det å bruke blogggen slik som hun har gjort får store konsekvenser. Hun gjør lurt i å innse at hun er leverandør av et produkt, og tallene viser at dette ikke er et produkt folk vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jepp @CecilieX Klarer ikke la være å synes synd på henne heller. Må være en utrolig stressende og innholdsløs tilværelse, og stirre på PC/mobil 24 timer i døgnet, for å sikre at kommentarer som ikke er støttende blir slettet pronto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Shai hadde stoppet sammarbeidet om det ble sendt inn tips om at folk ikke har tiltro til det hun skriver i innleggene sine :P Noen burde nesten ha laget en egen side hvor det ble tatt printscreen av blogginnleggene så kunne folk lest uten og gitt klikk :D  

Evt en type ting man kan ha i nettleseren som gjør at siden ikke registrerer klikk!  

Hun skrev jo et innlegg om hvorfor folk har så mye imot å hjelpe henne med å gi henne klikk. Altså hun hjelper da ingen andre så hvorfor skulle andre hjelpe hu?  Det å holde kjønnet hemmelig ovenfor leserne sine som har gjort at hun er der hun er i dag er utrolig teit. Det er bare et kjønn.  Bare et kjønn og bare et klikk.  

ALDRI opplevd et mer materialistisk menneske som skryter om det hele tiden. Tror det har begynt og synke inn at materialistiske goder ikke er alt, når hun etterpå skriver om at hun har så dårlige venner som ikke hjelper henne og gratulerer henne. Hun har skrevet hun er dårlig på å ha kontakt med sine venner, ja da kan hun vel forvente det samme tilbake? Et vennskap er ikke enveiskjørt i de fleste tilfeller. 

Det å tenke på at ANDRE som kanskje er fattige eller såvidt har råd til et tak over hodet leser hvor ekkel hun er som skryter at hun har million lønn og hus, bil barn alt. Det må være utrolig sårende for disse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for

. Spekulasjoner

. Innlegg som omhandler barn

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, TallulahBGood skrev:

@Mildemoses, Jeg rødmer dypt, men ga bloggen et klikk i dag. 😶😳 

Det som foregår av 'purging' på bloggen nå er noe jeg oppfatter som så dypt opprørende, beregnende og grusomt selvsentrert at jeg håper noen tar et grep og stenger bloggen ASAP.

Til mitt forsvar så er jeg aldri innom bloggen og gir klikk ellers, og dessuten tok jeg skjermdumper. 👍

Jeg har dessverre ikke noen app for disse turbodumpene, men her:

https://imgur.com/Pm7xUio 

https://imgur.com/r1Ty5GL 

https://imgur.com/b7tGtIM 

Takk for skjermdump :)

kan det være at de rundt henne endelig har tatt et oppgjør med henne? At det ikke går ann å oppføre seg som hun gjør. Tenker ikke bare på de siste dagers innlegg og oppgjør/opprør, men generelt (all clickbait, utlevering av barn/seg selv, bildene).

Hun sier jo at hun er på Sørlandet med gode mennesker rundt seg. Og at hun syntes det er vanskelig å skrive på bloggen uten å nevne hva som har skjedd. Med tanke på alt annet hun skriver om så kan jeg ikke tenke meg hva annet det kan være. 

Hva tenker dere?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
5 timer siden, frksølekopp skrev:

Etter Jodel sine poster tror jeg sterkt at folk er lei :P de som klikker seg inn er de uten Jodel - altså meget unge. (Basert på at Jodel er "in" og "alle" ungdommer har det - misforstå meg rett)

Jeg har ikke Jodel, men finner det du skriver interessant. Jeg har forstått av noen kommentarer i denne tråden, at man finner kommentarer på Jodel som gjør narr av Anna (sine klikkoverskrifter). Stemmer det? Hvis konsekvensen av dette er at Jodelbrukere dermed har definert henne som ut, så kan det også ha noe med de fallende lesertallene å gjøre. Da er det virkelig grunn til bekymring, og det å rette opp skuta avhenger jo ikke bare av hva Anna gjør, men hva noen har definert. Litt som i skolegården på ungdomsskolen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har ikke Jodel, men finner det du skriver interessant. Jeg har forstått av noen kommentarer i denne tråden, at man finner kommentarer på Jodel som gjør narr av Anna (sine klikkoverskrifter). Stemmer det? Hvis konsekvensen av dette er at Jodelbrukere dermed har definert henne som ut, så kan det også ha noe med de fallende lesertallene å gjøre. Da er det virkelig grunn til bekymring, og det å rette opp skuta avhenger jo ikke bare av hva Anna gjør, men hva noen har definert. Litt som i skolegården på ungdomsskolen.....

Fallet hennes er hvert fall enormt, lesertallet er halvert på en uke:

https://imgur.com/DC8NHZk

Men når man tar bloggens innhold i betraktning; med bildegjenbruk, mye skrivefeil/dårlig språk og manglende retning så virker det nesten mer som om lesertallet har vært kunstig høyt. Føk hun ikke rett opp på 1. plass med 100 000 lesere etter sin lille bloggpause tidligere i år? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, CecilieX skrev:

På Facebook er det en side som heter "Best of Jodel Norge". De har et fotoalbum som heter "hyllest til Anna Rasmussen", der man ser hva folk har postet. Jeg tror det stemmer det du sier.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, absolutt alle jeg kjenner gjør "narr" av henne. Jeg vet flere var mer fan av henne før da bare hun var en helt vanlig mammablogger (inkl. meg, syns hun var kjempeskjønn på Unge mødre) , men hun dummer seg jo bare ut med disse overskriftene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere på jodel legger ut tekster som det står :

TAR LIVE MITT
helt med ro etter en  lang dag ut

I NATT BLE DET MUS PÅ JAN
Det kom nemmelig en mus på soveromme, så jan måtte fange den.

Ler like godt hvergang det dukker opp en ny slik tekst! haha

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det er vanskelig å ta seg inn igjen og gjennvinne folks respekt etter at man har latt det gå så langt som i denne bloggen. De parodiske click bait-overskriftene har ført til at folk har mistet respekten for bloggen, og når hun da tilsynelatende vrenger sjelen gjennom utleverende innlegg som i denne uka, så blir ikke resultatet sympati slik hun sikkert håpte på. 

Istedetfor blir det hånlatter og null kredibilitet grunnet 'ulv, ulv'-opplegget bloggen har drevet med, og det føles sikkert veldig vanskelig for bloggeieren. Hvordan man kan kjøre en slik pengemaskin rett i grøfta uten intervensjon fra noen kan jeg ikke forstå, men hva som har foregått i kulissene aner jo ikke leserne. Trist er det okke som, ikke minst for de helt uskyldige som vil ha slike faktor er som preger livet deres nå og i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...