Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at Jan ikke reagerer på disse overskriftene.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skamløshet får en ny betydning...

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, queenOfdestruction skrev:

Tror desverre ikke de ser det store bildet her... 

For de har kanskje lullet seg inn i en rosa boble, lykkelige forfatter de slike overskrifter. 

Click bait gir penger, så glemmer de at etter pengene kommer problemene.

Problemene vil bli at hun vil "for alltid" ha dette hengende over seg.

Mulig også verden forandres og at dette ikke er et stort problem om 20 år, men hvorfor ta sjangen tenker jeg?!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg ønsker at mine barn skal gjenspeile holdningene de er vokst opp med. 

Jeg er veldig bevisst på aldri å dele informasjon om barna på nettet, og jeg legger heller ikke ut bilder av de. Nå når datteren min straks er klar for å ta fatt på Internettet så er det viktigste jeg kan lære henne personvern. Det er ikke lov å legge ut bilder av andre, og det er ikke lov å skrive ting som omhandler andre enn deg selv. Samtidig skal du respektere ditt eget privatliv. Ikke dele alt med alle! 

Jeg kan være trygg på at jeg har vært et godt eksempel, men hva med barna som vokser opp i motsatt ende? 

Hva slags holdninger vil de få til privatliv og personvern? Ikke minst, hva slags forhold vil de få til respekt? Både for seg selv og andre? 

• Liker 9
Skrevet
14 timer siden, Netttroll skrev:

Hahaha! Fy faen! Kona kommenterte en saklig kommentar der hun pent spurte om hvorfor hun laget overskrifter som ikke hadde noen med innleggene å gjøre, hun skrev til og med at hun syntes Anna er flink og har stor respekt for henne. To minutter senere ble kommentaren slettet og kona ble blokkert fra Facebook siden. Er det virkelig mulig??? Tenk å oppføre seg så barnslig å ikke tåle en liten sneve med negativitet.

Fysj!

Alt som kan anses på noe som helst sett som negativt blir sporløst borte, uansett hvor saklig og konstruktivt det er. Det er jo åpenbart at hun ikke klarer å ta til seg et eneste fnugg av kritikk. Her er det lesere som hun faktisk har et visst ansvar for som tar seg tid til å komme med tilbakemelding (er det ikke det bloggere blogger for?) og som i all forstand forsøker å hjelpe henne slik at bloggen hennes kan vokse og bli til noe bedre enn hva det for tiden er. Anna hadde vunnet så mye mer på å ta til seg den tilbakemelding hun får og kanskje av og til også svare noen av disse, slik at leserne føler seg i det minste hørt og ikke ignorert. Om hun så vil gjøre noe med de konstruktive tilbakemeldingene er så klart opp til henne, men å late som at de ikke finns er så bak mål som man kan komme. Hvilken rosa boble hun lever i, hvor det bare finns varme ord og kommentarer som "du er så fantastisk bra du".

Tips til A: Sett pris på alle dine lesere, ikke bare de på 14 som syns alt bæsj du bæsjer lukter roser, de er alle som en grunnen til at du lever det livet du lever i dag.

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, queenOfdestruction skrev:

Jeg mistenker at han er en pådriver vedr. både clickbait-overskrifter og intimt blogginnhold. For slik jeg husker det, var hun ikke like ille pre-Jan. Hverken ift. utlevering av personlige detaljer eller overskriftshelvete.

• Liker 30
Skrevet
56 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg mistenker at han er en pådriver vedr. både clickbait-overskrifter og intimt blogginnhold. For slik jeg husker det, var hun ikke like ille pre-Jan. Hverken ift. utlevering av personlige detaljer eller overskriftshelvete.

Enig med deg her! Han er verstingen av de to, tror jeg...

• Liker 15
Gjest Netttroll
Skrevet
2 timer siden, Renate89 skrev:

Alt som kan anses på noe som helst sett som negativt blir sporløst borte, uansett hvor saklig og konstruktivt det er. Det er jo åpenbart at hun ikke klarer å ta til seg et eneste fnugg av kritikk. Her er det lesere som hun faktisk har et visst ansvar for som tar seg tid til å komme med tilbakemelding (er det ikke det bloggere blogger for?) og som i all forstand forsøker å hjelpe henne slik at bloggen hennes kan vokse og bli til noe bedre enn hva det for tiden er. Anna hadde vunnet så mye mer på å ta til seg den tilbakemelding hun får og kanskje av og til også svare noen av disse, slik at leserne føler seg i det minste hørt og ikke ignorert. Om hun så vil gjøre noe med de konstruktive tilbakemeldingene er så klart opp til henne, men å late som at de ikke finns er så bak mål som man kan komme. Hvilken rosa boble hun lever i, hvor det bare finns varme ord og kommentarer som "du er så fantastisk bra du".

Tips til A: Sett pris på alle dine lesere, ikke bare de på 14 som syns alt bæsj du bæsjer lukter roser, de er alle som en grunnen til at du lever det livet du lever i dag.

Kona har skrevet melding til henne, vi venter spent på svar. Om hu faktisk svarer da:fnise: Hun ser jo på seg selv som en eller annen gudinne, hun leser meldingene hun får men svarer ikke oss som er i den vanlige "underklassen", er jo ikke hvem som helst som får svar fra en kjendis:sprettoy:

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Skrevet

Lurer på hvorfor hun aldri legger ut bilde av hjemmet sitt? Det eneste vi ser på de hvite kjøkkenbenkene mot den hvite veggen...er det ingen tepper, bilder, vaser eller noe form for interiør der???

• Liker 5
Skrevet

Men har lagt merke til en tingen.... når hun er nede på kun 50K lesere, så kommer det alltid en repotasje på Se & hør nett ang henne..... Kjøpt og betalt den lille jentungen der.

• Liker 2
Skrevet

Vannet gikk i dag.... Hallo? Jeg tenkte - huff, prematur fødsel... er ikke det litt drøyt å ha en sånn overskrift? Tenkte det var noe alvorlig galt som holdt på å skje... og det skjer jo med andre, så dårlig å nærmest dra det som en spøk. Min mening i hvert fall.

• Liker 20
Skrevet

Jan er til stede = Jan er på plass. 

Jan er tilstedet = Jan er tillatt. 

Joda, begge funker vel.. 

• Liker 3
Skrevet

Kjøkkenet hennes ser så stusslig ut.. Det finnes jo ikke noe der jo. Det er vel vanlig å ha ting på benkene på et kjøkken? Eneste som står der er disse Køhler vasene eller hva de heter.. Ingenting på veggene heller. Har de ikke bodd der en stund nå?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fulgt denne tråden en stund, og lest bloggen hennes av og til. 

Jeg lurer på hva Jan jobber med? Er jobben hans knyttet opp mot bloggen hennes? 

Skrevet
26 minutter siden, Marthe75 skrev:

Jeg har fulgt denne tråden en stund, og lest bloggen hennes av og til. 

Jeg lurer på hva Jan jobber med? Er jobben hans knyttet opp mot bloggen hennes? 

Artikkelen er et par år gammel, men here goes

Skrevet

Vel, "perfekt liv" er ikke akkurat det som slår meg når jeg leser bloggen deres. Men det virker som at de har det veldig fint inni den lille rosenrøde bobla si da. Får bare håpe at de ikke slår seg for hardt den dagen den sprekker, for fallhøyden er stor!:fnise: 

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, skje skrev:

Artikkelen er et par år gammel, men here goes

Han har ifølge artikkelen oppnådd mye til tross for sin unge alder! En kan vel si mye om gutten, men han virker flink til det han holder på med. 

Men at clickbait-ene har eskalert siden de ble sammen, som noen skrev lengre opp her, tror jeg har en sammenheng. Det står i artikkelen at "Han har spesialisert seg på å skape engasjerende statuser, hvor målet er å nå ut til flest mulig". -Og det hørtes jo ikke så fremmed ut..

• Liker 11
Skrevet
43 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Kjøkkenet hennes ser så stusslig ut.. Det finnes jo ikke noe der jo. Det er vel vanlig å ha ting på benkene på et kjøkken? Eneste som står der er disse Køhler vasene eller hva de heter.. Ingenting på veggene heller. Har de ikke bodd der en stund nå?

Man er forskjellige da, vi har ingenting annet enn to kule telysholdere på vår kjøkkenbenk. Men den er nesten sort og av granitt så den er nok i seg selv! Hater å ha kaffetraktere ogsånt fremme, så det settes bort etter bruk. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Masuka skrev:

Han har ifølge artikkelen oppnådd mye til tross for sin unge alder! En kan vel si mye om gutten, men han virker flink til det han holder på med. 

Men at clickbait-ene har eskalert siden de ble sammen, som noen skrev lengre opp her, tror jeg har en sammenheng. Det står i artikkelen at "Han har spesialisert seg på å skape engasjerende statuser, hvor målet er å nå ut til flest mulig". -Og det hørtes jo ikke så fremmed ut..

Jepp. :sur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...