Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kariannne

"Ingen prøving skjer vell med skjorta på?" 

Nei ikke når man har et eksponeringsbehov så stort som ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har til og med seher.no henne på forsiden, med puppebildet! Nå jubler vel Anna....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, happiest skrev:

Nå har til og med seher.no henne på forsiden, med puppebildet! Nå jubler vel Anna....

Det sier vel mer om seher.no enn Anna.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Birdo skrev:

Det sier vel mer om seher.no enn Anna.

Det sier mye om begge deler. At hun har klart å komme på seher.no pga det der :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bildet er gjengitt med tillatelse fra Anna Rasmussen." 

Tydeligvis er det noe hun selv ønsket. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jørgensen
4 timer siden, Vipser skrev:

"Bildet er gjengitt med tillatelse fra Anna Rasmussen." 

Tydeligvis er det noe hun selv ønsket. 

Selvfølgelig ønsker hun det. Det handler om klikk, være størst og tjene penger. Hva folk egentlig mener om henne, gir hun vel blaffen i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinblomst

Ser på snap at hun har lagt ut nytt innlegg; vannet gikk i dag! Har de lekt med vannballonger eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vinblomst skrev:

Ser på snap at hun har lagt ut nytt innlegg; vannet gikk i dag! Har de lekt med vannballonger eller noe?

Var vannet til Jan som hadde gått. Han hadde fått vannblemmer av å gå så mye.........

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

"VANNET GIKK I DAG" og så hadde ikke innlegget noe som helst å gjøre med det:fnise: Lurer på hvor syke overskrifter hun kommer til å ha fremover, kjærringa er jo gal etter klikk og penger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorthDakota

Siste innlegget lo jeg så tårene trillet! Vannet gikk ja... Jan hadde fått noen vannblemmer :fnise: Det tror jeg må være den beste klikkoverskriften noensinne! Aiai, man skriver dårlig om man må lokke folk med sånne overskrifter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Hahaha! Fy faen! Kona kommenterte en saklig kommentar der hun pent spurte om hvorfor hun laget overskrifter som ikke hadde noen med innleggene å gjøre, hun skrev til og med at hun syntes Anna er flink og har stor respekt for henne. To minutter senere ble kommentaren slettet og kona ble blokkert fra Facebook siden. Er det virkelig mulig??? Tenk å oppføre seg så barnslig å ikke tåle en liten sneve med negativitet.

Fysj!

Endret av Netttroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, nyher skrev:

Var vannet til Jan som hadde gått. Han hadde fått vannblemmer av å gå så mye.........

Seriøst? :ohmy:

Tror Anna leser her, for det er jo som tatt ut fra de eksemplene flere medlemmer kom med som clickbait hun kom til å komme med framover. :sprettoy::fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Netttroll skrev:

Hahaha! Fy faen! Kona kommenterte en saklig kommentar der hun pent spurte om hvorfor hun laget overskrifter som ikke hadde noen med innleggene å gjøre, hun skrev til og med at hun syntes Anna er flink og har stor respekt for henne. To minutter senere ble kommentaren slettet og kona ble blokkert fra Facebook siden. Er det virkelig mulig??? Tenk å oppføre seg så barnslig å ikke tåle en liten sneve med negativitet.

Fysj!

skrev noe lignende, helt uskyldig og ble blokkert. utrolig umoden oppførsel

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, K@tt skrev:

Tror Anna leser her, for det er jo som tatt ut fra de eksemplene flere medlemmer kom med som clickbait hun kom til å komme med framover. :sprettoy::fnise:

Dessverre seriøst ja. Måtte inn og lese. Skal ikke se bort ifra at hun har vært her inne og fått noen tips ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Honeyblossom
2 timer siden, K@tt skrev:

Var akkurat det jeg tenkte også da jeg leste overskriften. Hun er garantert her inne og leser det vi skriver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her tar jo helt av for tiden!!!!

Litt inspo til Anna: "Jeg lå med en annen" - De har ikke gjesterom så venninnen sov i senga deres mens Jan var borte. Evt fikk hunden ligge i senga. 

Legger til:

"Han flytter fra meg". W skal få eget soverom. 

Og om hun er usmakelig nok: 

"Vi har mistet lillesøster<3 ". M kan ikke finne igjen dukken som hun har lekt er babyen i magen. 

Endret av Superblomst
la til to til
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Jeg får virkelig vondt av henne. Det kan ikke være bra for hverken henne eller barna det hun driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, K@tt skrev:

Jeg har spådd den overskriften!!!! :fnise:

Nå burde jeg ta penger fordi jeg kan jammen meg jobbe som spåkone

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...