Safiye Skrevet 7. mai 2016 #4161 Del Skrevet 7. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 8. mai 2016 #4162 Del Skrevet 8. mai 2016 Ryddet iht. reglene våre: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Krenkende, hetsende eller injurierende utsagn. Phaedra,adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 8. mai 2016 #4163 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Min 15 år gamle lillesøster fortalte meg i går at hun hadde slutta å gått inn på bloggen til Anna Rasmussen. Jeg spurte hvorfor, og hun svarte at hun orka ikke disse villedende overskriftene. "Det blir for dumt! Jeg blir flau på hennes vegne. Tenk på barna da", sa hun. Min lillesøster sluker blogger, og hun leser de fleste. Hun er også av de som kommenterer ros i hytt og pine til bloggere i kommentarfelt, instagram osv. Så når HUN også reagerer, da mener jeg det har blitt skikkelig ille Endret 8. mai 2016 av strawberryjaw La til noe. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 8. mai 2016 #4164 Del Skrevet 8. mai 2016 Den 5.5.2016 at 10.13, oktobermamma92 skrev: Nei hvordan? Tja synes hun er(har vært) mer reflektert enn mange andre. Hun ble mamma i en alder av 16(!). Det er ekstremt tidlig, så til tross for det har hun jo klart seg ganske bra vil jeg tørre å påstå. Jeg ble gravid som 19 selv og synes det var ekstremt tidlig. Men det gikk da det og. Men det var med mann. Hun har jo ikke hatt noen å lene seg på, utenom moren gaske mye. Men det er det mødre er til for, så synes ikke det fortejener kritikk Utenom det synes jeg hun har hatt mange gode tekster, og klart seg godt til tross for mye motgang. (som hun selvsagt har noe skyld i selv... jaddajadda) Nei hun gjør det nok ikke. Men jeg mener de hadde hatt godt av det Holdt seg nedpå jorden med familien og levd DET livet. Ikke cyberworld mammatilmichelle livet. Du som har lest bloggen så mye og tydligvis har vært stor fan og greiee. Ehh.. hun ble ikke mamma i en alder av 16(!), men i en alder av 15(!!) Og gravid i en alder av 14........ just sayin. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 8. mai 2016 #4165 Del Skrevet 8. mai 2016 13 timer siden, Ulzzang skrev: Jeg sa det før jeg sier det igjen: det kan ikke være så fryktelig spennende å vite hva kjønnet blir, det blir enten en gutt eller en jente. 50/50. Enten, eller. Én av to. ÉEEEN AV TOOOO. Men synes du ikke det er forskjell på de to ulie resultatene? Blir litt dumt å si at det er 50/50 og dermed mindre spennende. Det er nettopp hvorfor jeg som gravid det er spennende å vite at jeg skal til ul i neste uke for å vite kjønn. Herregud blir det en jente-prinsesse eller en bølle-gutt? Skal vi få et fantastisk mor&datter forhold eller skal far få sin guttedrøm oppfylt og få tatt med sønnen på fisking etc.. så.. jo det er spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 8. mai 2016 #4166 Del Skrevet 8. mai 2016 Som en lite avsporing, så kan man fint ta med jenter på fisketurer også, smilejenta. Du kan få en bøllejente eller en pysegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 8. mai 2016 #4167 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg har mammadaltgutter og pappadaltjente. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 8. mai 2016 #4168 Del Skrevet 8. mai 2016 5 minutter siden, smilejenta skrev: Men synes du ikke det er forskjell på de to ulie resultatene? Blir litt dumt å si at det er 50/50 og dermed mindre spennende. Det er nettopp hvorfor jeg som gravid det er spennende å vite at jeg skal til ul i neste uke for å vite kjønn. Herregud blir det en jente-prinsesse eller en bølle-gutt? Skal vi få et fantastisk mor&datter forhold eller skal far få sin guttedrøm oppfylt og få tatt med sønnen på fisking etc.. så.. jo det er spennende? Jeg forstår bare ikke helt hvorfor hun gjør så stort nummer ut av at det er hemmelig... Da jeg gikk gravid så spurte jo alle om vi visste kjønnet, og når jeg svarte ja, så ville de jo høre hva det ble. Jeg hadde syntes det hadde vært unaturlig å da si at det er en hemmelighet. Hvorfor skulle det være hemmelig liksom? Og hadde hun tenkt at dette var for privat, så ville det vel uansett vært mest naturlig å si at de ikke visste/ikke ville vite, så det ikke ble noe mer fokus på det. Sånn ting er nå, så får jeg litt rare vibber av hele greien. Ganske merkelig å skrive så mye om kjønnet, men samtidig ikke... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 8. mai 2016 #4169 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Det er flere bloggere som ser ut til å tenke at de kan bruke spekulasjon om kjønnet til å friste leserne. Jeg er usikker på hva det kommer av, for meg er det av nada interesse. Jeg ser dog at mange av bloggleserne har et venninneforhold til bloggeren, så det kan være at det er dette som gjør at de synes det er spennende. Endret 8. mai 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2016 #4170 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, CecilieX skrev: Det er flere bloggere som ser ut til å tenke at de kan bruke spekulasjon om kjønnet til å friste leserne. Jeg er usikker på hva det kommer av, for meg er det av nada interesse. Jeg ser dog at mange av bloggleserne har et venninneforhold til leseren, så det kan være at det er dette som gjør at de synes det er spennende. Helt sjukt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 8. mai 2016 #4171 Del Skrevet 8. mai 2016 5 minutter siden, Ferny skrev: Jeg forstår bare ikke helt hvorfor hun gjør så stort nummer ut av at det er hemmelig... Da jeg gikk gravid så spurte jo alle om vi visste kjønnet, og når jeg svarte ja, så ville de jo høre hva det ble. Jeg hadde syntes det hadde vært unaturlig å da si at det er en hemmelighet. Hvorfor skulle det være hemmelig liksom? Og hadde hun tenkt at dette var for privat, så ville det vel uansett vært mest naturlig å si at de ikke visste/ikke ville vite, så det ikke ble noe mer fokus på det. Sånn ting er nå, så får jeg litt rare vibber av hele greien. Ganske merkelig å skrive så mye om kjønnet, men samtidig ikke... Åja.. ja glemte nesten at vi var i en tråd om hun derre bloggeren og ikke graviditetsforumet, hehe beklager! Ja, men det er jo nøye planlagt fra hennes side! Først får hun mange lesere/klikk for å si at hun er gravid, så for å vite kjønnet men det er hemmelig. Så mange opptredener om graviditeten og om barnets hemmelige kjønn, før alt dette blir gammelnytt hvor hun plutselig annonserer med et nytt blogginnlegg hvor det står det blir en JENTE/ det blir en GUTT, som igjen vil få klikk. Summen av klikks for alt dette vil jo bli mer enn ett innlegg om at jeg er gravid, vi venter en jente/gutt... :-p det er sånn hun holder på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 8. mai 2016 #4172 Del Skrevet 8. mai 2016 30 minutter siden, smilejenta skrev: Men synes du ikke det er forskjell på de to ulie resultatene? Blir litt dumt å si at det er 50/50 og dermed mindre spennende. Det er nettopp hvorfor jeg som gravid det er spennende å vite at jeg skal til ul i neste uke for å vite kjønn. Herregud blir det en jente-prinsesse eller en bølle-gutt? Skal vi få et fantastisk mor&datter forhold eller skal far få sin guttedrøm oppfylt og få tatt med sønnen på fisking etc.. så.. jo det er spennende? Du får jo ikke vite om det blir en prinsesse eller en bølle, eller om det blir et godt mor/datter forhold eller fisking bare fordi du får vite kjønn... Tenker ikke mannen din å ta med seg en eventuell datter på fisketur??? Men klart kjønn er spennende for foreldrene - men for alle andre er det faktisk ikke SÅ spennende, man får jo vite det til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. mai 2016 #4173 Del Skrevet 8. mai 2016 55 minutter siden, smilejenta skrev: Men synes du ikke det er forskjell på de to ulie resultatene? Blir litt dumt å si at det er 50/50 og dermed mindre spennende. Det er nettopp hvorfor jeg som gravid det er spennende å vite at jeg skal til ul i neste uke for å vite kjønn. Herregud blir det en jente-prinsesse eller en bølle-gutt? Skal vi få et fantastisk mor&datter forhold eller skal far få sin guttedrøm oppfylt og få tatt med sønnen på fisking etc.. så.. jo det er spennende? Men da er det spennende for dere som foreldre og evt for familien. Jeg sikter her til leserne av bloggen. Hadde jeg lest bloggen fast hadde jeg uke syntes den clickbaiten var så spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 8. mai 2016 #4174 Del Skrevet 8. mai 2016 41 minutter siden, O.G. skrev: Helt sjukt det der. Ja, og ganske slemt av bloggere å utnytte den typen relasjon til unge lesere... altså, en venninne ville ikke sagt A men ikke B i en sånn situasjon. Og i hvert fall ikke snakket så mye rundt det, uten samtidig faktisk fortelle kjønnet. Helt forskrudd... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2016 #4175 Del Skrevet 8. mai 2016 8 minutter siden, Ferny skrev: Ja, og ganske slemt av bloggere å utnytte den typen relasjon til unge lesere... altså, en venninne ville ikke sagt A men ikke B i en sånn situasjon. Og i hvert fall ikke snakket så mye rundt det, uten samtidig faktisk fortelle kjønnet. Helt forskrudd... Nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. mai 2016 #4176 Del Skrevet 8. mai 2016 Den 5/6/2016 at 11.54, mininirime skrev: Jøss, ny clickbait-overskrift? Jan kommer til å drepe meg - handler vel om at anna må tilpasse seg et annet menneske for en gangs skyld, og ikke står alene om valg i hverdagen. Begeret rant over da jan ville ha norvegia istedenfor jarlsberg. Prøver hun å parodiere seg selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 8. mai 2016 #4177 Del Skrevet 8. mai 2016 Sykt at hun prøver å reklamere for "Swiss diet" som er en gele som skal dempe appetitten og gi en "metthetsfølelse". (Altså utrolig usunt og ødeleggende for kroppen). Tenker hun ikke over at leserne er alt for unge for sånt? Er penger virkelig blitt alt for henne? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snømusa Skrevet 8. mai 2016 #4178 Del Skrevet 8. mai 2016 12 minutter siden, complex skrev: Sykt at hun prøver å reklamere for "Swiss diet" som er en gele som skal dempe appetitten og gi en "metthetsfølelse". (Altså utrolig usunt og ødeleggende for kroppen). Tenker hun ikke over at leserne er alt for unge for sånt? Er penger virkelig blitt alt for henne? Ja. Det handler om status. "Jeg har mer penger enn deg"-mentalitet. Kan kjøpe seg et godt liv (jeg sier ikke at Anna ikke er en god mor til sine små, for det tviler jeg ikke på at hun er), men så lenge hun har mer penger enn deg, anser hun seg som bedre; fordi hun prøver så hardt å bevise for verden at hun jobber hardt og fortjener alle $$$ som går rett inn på konto for hver eneste leser hun lokker til seg. Nå som først A4-familiedrømmen hennes gikk i oppfyllelse, må det handle om noe annet for å være interessant nok for blogg-verdenen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polariste Skrevet 9. mai 2016 #4179 Del Skrevet 9. mai 2016 Den 8.5.2016 at 8.59, smilejenta skrev: Men synes du ikke det er forskjell på de to ulie resultatene? Blir litt dumt å si at det er 50/50 og dermed mindre spennende. Det er nettopp hvorfor jeg som gravid det er spennende å vite at jeg skal til ul i neste uke for å vite kjønn. Herregud blir det en jente-prinsesse eller en bølle-gutt? Skal vi få et fantastisk mor&datter forhold eller skal far få sin guttedrøm oppfylt og få tatt med sønnen på fisking etc.. så.. jo det er spennende? Det kan hende du får en gutte-prinsesse eller en bølle-jente. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. mai 2016 #4180 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, er jo sånn eventyret slutter når man får barn Ikke alle som har et like urealistisk syn på barn, håper jeg. Da tror jeg man kan bli skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg