snøfrisk Skrevet 5. mai 2016 #4141 Del Skrevet 5. mai 2016 I noen av de siste innleggene har hun skrevet formuleringer som: "Vi har vært veldig tydelige på at denne graviditeten er planlagt", og "vi har vært veldig tydelige på at vi har snakket mye om å gifte oss". Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg syns bare det er helt ekstremt merkelig og påpeke dette hele tiden?? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaraMai Skrevet 5. mai 2016 #4142 Del Skrevet 5. mai 2016 Den 4. mai 2016 at 13.55, Miranda16 skrev: Sa ikke hun på bloggerne når hun hadde Jan på besøk at de hadde hatt sex, og noen uker etterpå var hun jo i Nederland? Dette er spekulasjon og er med på å stenge tråden, rappotert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 5. mai 2016 #4143 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) 4 timer siden, Netttroll skrev: Hun var 14 når hun ble mor, noe som i mine øyne er veldig lite oppbegående. At du ble mor i en alder av 19 kan ikke sammenlignes, stor forskjell på en 19 åring og en 14 åring, kjenner mange tidlig i 20 årene som blir planlagt foreldre. Jeg er uenig med deg i at mødre er til for å hjelpe, hun fikk barn selv av egen dumhet, da er det hennes ansvar. Hadde vært naivt å tro at mor alltid kommer til å stille opp. Hadde hun vært reflektert og oppbegående så hadde hun først og fremst fullført utdanningen sin, før hun hadde begynt å ligge med to andre menn og sette flere barn til verden. Missforstå meg rett jeg har ingenting i mot hverken unge mødre eller alenemødre, tvert om jeg beundrer dem, men Anna har jeg veldig lite respekt for. Hun er midt i en fjortis trass, tror hun vet alt best og påfører ungene et liv med stress og meget sannsynlig mobbing. Tenk så mye det er for en 4 åring å forholde seg til når mor bytter partner like ofte som truser. Og hva med samvær? Blir ikke lite kaotisk når hun skal tilpasse samværene med alle fedrene. Desduten synes jeg også at det er meget umodent og egoistisk å planlegge et svangerskap etter 2-3 uker i et forhold, da er man pent lite oppbegående. Men gode tekster, det for hun til! Mer som "kreative" overskrifter. Gode tekster er det jo ikke med tanke på at det er nesten ingen sammenheng med tittel, repeterende, dårlig formulering, skrivefeil osv. Endret 5. mai 2016 av complex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. mai 2016 #4144 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Du tar litt av nå TiaraMai. Jeg spurte om noe hun hadde sagt i bloggerne, noe som per definisjon ikke er spekulasjon. Du bør kjenne debatten før du rapporterer folks innlegg! Dette blir for dumt! Endret 5. mai 2016 av Miranda16 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Netttroll Skrevet 5. mai 2016 #4145 Del Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, complex skrev: Mer som "kreative" overskrifter. Gode tekster er det jo ikke med tanke på at det er nesten ingen sammenheng med tittel, repeterende, dårlig formulering, skrivefeil osv. Sant nok, men noen av innleggene hun har skrevet synes jeg faktisk er ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 5. mai 2016 #4146 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) 7 timer siden, Miranda16 skrev: Fordi man får barn i ung alder så betyr det ikke at man er reflektert. Etter min har hun tatt så mange lite reflekterte valg at jeg har mistet tellingen. Mange på hennes alder er mye mer voksne enn henne tør jeg påstå. Nei men hun gjorde det beste ut av det. Dette er MIN mening. ...Og jeg sa aldri «hun var reflektert fordi hun fikk barn i en aldrer av 14/15». Jeg mente generelt. 6 timer siden, Netttroll skrev: Hun var 14 når hun ble mor, noe som i mine øyne er veldig lite oppbegående. At du ble mor i en alder av 19 kan ikke sammenlignes, stor forskjell på en 19 åring og en 14 åring, kjenner mange tidlig i 20 årene som blir planlagt foreldre. Jeg er uenig med deg i at mødre er til for å hjelpe, hun fikk barn selv av egen dumhet, da er det hennes ansvar. Hadde vært naivt å tro at mor alltid kommer til å stille opp. Hadde hun vært reflektert og oppbegående så hadde hun først og fremst fullført utdanningen sin, før hun hadde begynt å ligge med to andre menn og sette flere barn til verden. Missforstå meg rett jeg har ingenting i mot hverken unge mødre eller alenemødre, tvert om jeg beundrer dem, men Anna har jeg veldig lite respekt for. Hun er midt i en fjortis trass, tror hun vet alt best og påfører ungene et liv med stress og meget sannsynlig mobbing. Tenk så mye det er for en 4 åring å forholde seg til når mor bytter partner like ofte som truser. Og hva med samvær? Blir ikke lite kaotisk når hun skal tilpasse samværene med alle fedrene. Desduten synes jeg også at det er meget umodent og egoistisk å planlegge et svangerskap etter 2-3 uker i et forhold, da er man pent lite oppbegående. Men gode tekster, det for hun til! Nei det er ikke det lureste. Men hun ble nå gravid og hun gjorde jobben ganske bra! Og jeg sammenlignet ikke heller. Jeg sa at det var ungt nok for meg i den alderen, så da tenkes det jo at 15 er enda yngre(selvsagt) Det har jo ikke vært lett for henne. Jeg var ihvertfall ferdig med vgs osv. Hadde jeg ikke det kan jeg med hånden på hjertet si at det ikke hadde vært lett om jeg hadde måtte det. Og da er det lett og droppe det når man har penger i lommen som hun har hatt i mange år før de fleste på hennes aldrer. Ikke lurt nei, men jeg skjønner jo litt hvor lett det kan være. Selvsagt, jeg sa aldri barna ble bestemors ansvar. Men mødre er til for og hjelpe, og har du ikke hatt det slik at du føler det sånn så synes jeg synd på deg. Man skal vite at familien støtter en og det har de til de grader gjort for MTM. Heldig er hun:) Man skal ikke ta det forgitt eller som en selvfølge, men moren selv ga ett «ansvar» den dagen anna fortalte hun var gravid og hun svarte «jeg støtter deg uansett». Hadde hun sagt «jeg støtter deg ikke» hadde saken vært anderledes. Dette innlegget du siterer var mitt svar til hvorfor jeg synes hun er mere oppegående enn mnage andre. Les det første innlegget mitt du så ser du at jeg er enig med deg at å bytte pastrer slik er tøys. Men uanett, jeg står på mitt. Synes anna er/har vært ei ganske smart jente. Hun har blitt eget fordumemt de siste årene og det er synd. Men jeg håper hun er på rett kjør igjen nå og slutter med det clickjaget sitt og å være hels desp etter lesere. Endret 5. mai 2016 av oktobermamma92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 5. mai 2016 #4147 Del Skrevet 5. mai 2016 Herregud, alle konkurransene hun har på FB? Til og med laget ny FB side som heter MTM SHOP, hvor får hun tak i alle disse nike skoene som hun bare kan gi ut gratis?? Er det mulig, og at folk går på det.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. mai 2016 #4148 Del Skrevet 5. mai 2016 Tråden er ryddet for: .Diskusjon rundt barn .Spekulasjoner .Brukerdebatt .Hets - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. mai 2016 #4149 Del Skrevet 5. mai 2016 I nyeste blogginnlegget skriver hun "døtrene" mine.. røpet hun nettopp kjønnet på babyen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. mai 2016 #4150 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Edit. Ogsp ryddet for kommentarer til modereringen Endret 6. mai 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mininirime Skrevet 6. mai 2016 #4151 Del Skrevet 6. mai 2016 Jøss, ny clickbait-overskrift? Jan kommer til å drepe meg - handler vel om at anna må tilpasse seg et annet menneske for en gangs skyld, og ikke står alene om valg i hverdagen. Begeret rant over da jan ville ha norvegia istedenfor jarlsberg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 6. mai 2016 #4152 Del Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, mininirime skrev: Jøss, ny clickbait-overskrift? Jan kommer til å drepe meg - handler vel om at anna må tilpasse seg et annet menneske for en gangs skyld, og ikke står alene om valg i hverdagen. Begeret rant over da jan ville ha norvegia istedenfor jarlsberg. Hun har alltid hatt lyst til å flytte til sørlandet og derfor kommer han sikkert til å drepe henne når han leser det (?).. Ikke noe mer spennende enn det altså. Som vanlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 6. mai 2016 #4153 Del Skrevet 6. mai 2016 16 timer siden, Blablaa skrev: Herregud, alle konkurransene hun har på FB? Til og med laget ny FB side som heter MTM SHOP, hvor får hun tak i alle disse nike skoene som hun bare kan gi ut gratis?? Er det mulig, og at folk går på det.. Dette lurer jeg på også! Og er det noen som noengang har sett henne offentliggjøre noen vinner av disse konkurransene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Netttroll Skrevet 6. mai 2016 #4154 Del Skrevet 6. mai 2016 15 minutter siden, Abrahima skrev: Dette lurer jeg på også! Og er det noen som noengang har sett henne offentliggjøre noen vinner av disse konkurransene? Hun "sender pm" til vinneren. Synd at folk går på det. Men i hennes logikk så er dette en super måte å tiltrekke seg flere klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 6. mai 2016 #4155 Del Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, mininirime skrev: Jøss, ny clickbait-overskrift? Jan kommer til å drepe meg - handler vel om at anna må tilpasse seg et annet menneske for en gangs skyld, og ikke står alene om valg i hverdagen. Begeret rant over da jan ville ha norvegia istedenfor jarlsberg. Det har lite med selve temaet i innlegget å gjøre, foruten setningen som sier "Nå kommer Jan til å drepe meg, men han er jo en bygde-gutt". Hvorfor skulle han ikke drepe henne for det liksom? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 6. mai 2016 #4156 Del Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, Netttroll skrev: Hun "sender pm" til vinneren. Synd at folk går på det. Men i hennes logikk så er dette en super måte å tiltrekke seg flere klikk. Nei hun annonserer vinneren på bloggen. Skriver i kommentarfeltet at hun har trukket en vinner, og linker til blogginnlegget det er annonsert i. Selfølgelig så er det jo lett å lure leserene på denne måten og, da det sikkert er flere som heter "kari nordmann" men jeg har mine tvil... isåfall er det ganske shady og kan umulig være lov?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 6. mai 2016 #4157 Del Skrevet 6. mai 2016 Den 4.5.2016 at 5.47, SKE87 skrev: Jeg ble gravid helt på nyåret og har termin 2. Oktober, så jeg tipper på rundt 20. September. Ha ha, samme som meg:) Fødte 3 oktober da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. mai 2016 #4158 Del Skrevet 6. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av barn, diskusjon av privatperson og spekulasjon. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snømusa Skrevet 7. mai 2016 #4159 Del Skrevet 7. mai 2016 "JEG KLARTE Å RØPE KJØNNET I GÅR" Etterfulgt med at hun hadde klart å skrive "døtrene mine" i et innlegg, men presiserer at dette er med tanke på framtida og at hun kanskje får fler jenter senere i livet, og ikke med den lille i magen ... Likevel skriver hun i overskriften at hun klarte å røpe kjønnet på babyen, men det gjorde hun jo ikke. Hun kan prøve å snakke seg ut av klikkhore-overskriftene så mye hun vil, si at overskriftene har sammenheng med innlegg, osv, men sannheten er at det ikke stemmer. Hun tjener penger på å lure folk. Lure folk trill rundt, og mener det er helt fair. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. mai 2016 #4160 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg sa det før jeg sier det igjen: det kan ikke være så fryktelig spennende å vite hva kjønnet blir, det blir enten en gutt eller en jente. 50/50. Enten, eller. Én av to. ÉEEEN AV TOOOO. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg