K@tt Skrevet 2. mai 2016 #4101 Del Skrevet 2. mai 2016 Kan dere ikke ta skjermbilde av innlegget i stedet for å generere flere klikk til henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 2. mai 2016 #4102 Del Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, K@tt skrev: Kan dere ikke ta skjermbilde av innlegget i stedet for å generere flere klikk til henne? Finnes det en ikke-omstendelig måte å gjøre det på via mobil, så er jeg lutter øre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 2. mai 2016 #4103 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Med overskrift: når du ikke vet hvem barnefaren er... https://imgur.com/a/j3F4R funker dette? Endret 2. mai 2016 av strawberryjaw 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 2. mai 2016 #4104 Del Skrevet 2. mai 2016 13 minutter siden, ClickB4it skrev: Finnes det en ikke-omstendelig måte å gjøre det på via mobil, så er jeg lutter øre Det vet jeg ikke, men da er det fullt forståelig. Jeg vil bare ikke gi den dama flere klikk. 7 minutter siden, strawberryjaw skrev: Med overskrift: når du ikke vet hvem barnefaren er... https://imgur.com/a/j3F4R funker dette? Takker! Og OMG! Hva blir det neste?!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 2. mai 2016 #4105 Del Skrevet 2. mai 2016 8 minutter siden, strawberryjaw skrev: Med overskrift: når du ikke vet hvem barnefaren er... https://imgur.com/a/j3F4R funker dette? Alltid morsomt når bloggere lyver eller motsier seg selv. I sommer hadde pipen en annen lyd, for da hadde det aldri vært tvil om hvem som var faren: http://imgur.com/g9R67Es Virker som om de omskriver historien her som det passer seg, for å skape illusjonen om at Jan og Anna alltid var "meant to be". 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. mai 2016 #4106 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette gjelder altså sønnen hun allerede har. Hun lå med både Jan og Mathijs rundt tiden han ble unnfanget, og visste ikke hvem som var barnefaren før svaret på DNAtesten kom. Rett før hun ble gravid denne gangen, med Jan, hadde hun et kort forholde (igjen) til Mathijs... Jeg blir rett og slett litt satt ut! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. mai 2016 #4107 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette er så drøyt at jeg ikke har ord! Virkelig kult for sønnen hennes å lese når han blir stor, evnt når han begynner på ungdomsskolen og alle foreldrene til vennene hans vet om dette. Dette er så utrolig privat. Drøyt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. mai 2016 #4108 Del Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, strawberryjaw skrev: Med overskrift: når du ikke vet hvem barnefaren er... https://imgur.com/a/j3F4R funker dette? Men herregud, hva med det stakkars barnet? Tenker hun faen ikke på barna sine? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. mai 2016 #4109 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg vet ikke hva som er verst, men det er i alle fall problematisk at hun fremstiller det som om det er vanlig å ha sex med flere ulike gutter i løpet av en helg. Eksempelet hun bruker er fem forskjellige gutter og å løse problemet med angrepille. Tenker hun ikke over at unge lesere leser dette? Eller glemte hun det i iveren etter å skrive om historien. Blir mange klikk på bloggen i morgen. Gratulerer med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 2. mai 2016 #4110 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) uff.. Endret 2. mai 2016 av Frøken fjong 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 2. mai 2016 #4111 Del Skrevet 2. mai 2016 Vet dere hva, jeg tror ikke en døyt på at siste innlegg er sant. Jeg tror det ble skrevet fordi: a) Overskriften lurer til seg lesere fordi den er relevant for nåværende situasjon, "hvem er faren til barnet i magen?", altså nok en clickbait b) Prøve å overbevise leserene om at Anna og Jan var meant to be allerede da, som noen skrev lengre opp. "Ååh, fillern at jeg rotet meg borti eksen den gangen altså!!!". Ja særlig, vi alle husker at det kun var han hun ville ha. Hvem er det hun prøver å lure? Jan? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 2. mai 2016 #4112 Del Skrevet 2. mai 2016 8 minutter siden, Masuka skrev: Vet dere hva, jeg tror ikke en døyt på at siste innlegg er sant. Jeg tror det ble skrevet fordi: a) Overskriften lurer til seg lesere fordi den er relevant for nåværende situasjon, "hvem er faren til barnet i magen?", altså nok en clickbait b) Prøve å overbevise leserene om at Anna og Jan var meant to be allerede da, som noen skrev lengre opp. "Ååh, fillern at jeg rotet meg borti eksen den gangen altså!!!". Ja særlig, vi alle husker at det kun var han hun ville ha. Hvem er det hun prøver å lure? Jan? Akkurat det jeg tenkte. Jan er en rebound som hun ble gravid med. Å nå klamrer hun seg fast i håpet om at hun endelig kan få den A4 familien hun aldri opplevde å ha selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. mai 2016 #4113 Del Skrevet 2. mai 2016 Hun har vinglet imellom J og M. Hun har stått frem på TV og sagt at hun er såå forelsket. Hun og M blir sammen, så blir det slutt og da går hun til J. J har alltid vært andre valget, fordi Anna ikke får det som hun vil, M. Hun ligger med J, også kommer M og hun drar rett til han igjen. På TV igjen sitter hun å sier at hun og J har såå mange år foran seg. BULLSHIT! Hun har kun likt M og ville bare ha M. Men når han ikke vil ha henne, eller ikke kan eller hva det nå er, så går hun til J. Stakkars fyr. Fatter ikke hvordan han holder ut! Han er og blir alltid andre valget. Samme hvor mye Anna prøver å lure seg unna ved løgner på løgner i ettertid. Folk knuller som kaniner. Men få legger ut i det vide og breie på nett. Hun lyver og skal alltid huske på å si at hun og J har flere år bak seg. For å understreke at de har vært sammen psykisk lenge, så det å bli gravid så fort er ikke noe galt. Hun glemmer at hun har vært sykt åpen om sine følelser for M, på bloggen og TV. Så fort han sier ja så løper hun til han. Knuller og er så forelsket, helt til det blir slutt og da kryper hun tilbake til J. Begynner å lure på hva J har i topplokket, fatter ikke hvorfor han godtar dette. La seg være 2. valget, og hun løper frem og tilbake mellom han og eksen. Forstår ikke hvorfor han godtar det, hvorfor han ikke bare har gått sin vei. Det nytter ikke at hun snakker om hvor glad og lykkelig hun er. Nå er de endelig en familie, hun og Jan med sine 2 snart 3 perfekte barn. I et hus, alt har falt på plass. Ren og skjær løgn hele greia. Noen som har sett serien hæsjtægg på tv2? Hun blondina som lever det perfekte liv, men alt er bare løgn; Det er Anna. Sånn oppfører hun seg på bloggen og i media. Det nytter ikke å si det om å om igjen. Alle vet sannheten, fordi hun er så korttenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2016 #4114 Del Skrevet 3. mai 2016 Tråden er ryddet for: - Hets - Spekulasjoner - Innlegg som inneholder diskusjon av barn Da denne tråden har blitt ryddet gjentatte ganger, vil tråden nå stenges. Viser til informasjon om praksis for stenging av tråder på Rampelys forumet. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mai 2016 #4115 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Oppretter en ny tråd om mammatilmicelle da den andre ble stengt. Håper folk kan være saklige denne gangen og følge reglene slik at tråden ikke blir stengt igjen Endret 3. mai 2016 av Sitronmelis 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. mai 2016 #4116 Del Skrevet 4. mai 2016 Hvor mange måneder er hun på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 4. mai 2016 #4117 Del Skrevet 4. mai 2016 5 minutter siden, LeilaS skrev: Hvor mange måneder er hun på vei? 4-5 tror jeg? Hun har ikke røpet termin, men er i sept-okt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. mai 2016 #4118 Del Skrevet 4. mai 2016 Tror hun er "midt i", ja. Hun avslørte antall uker på GMN i midten av mars, og jeg regnet meg da frem til at ungen er unnfanget på nyttårsaften, pluss/minus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 4. mai 2016 #4119 Del Skrevet 4. mai 2016 50 minutter siden, rundtfingern skrev: 4-5 tror jeg? Hun har ikke røpet termin, men er i sept-okt en gang! Når hun var på god morgen Norge så sa hun at hun var x antall uker på vei "i morgen" typisk. Da bør det jo være veldig lett å regne ut termin. Forstår ikke det med at hun sier at hun ikke vil ut med datoen... den er jo allerede avslørt.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 4. mai 2016 #4120 Del Skrevet 4. mai 2016 Et øyeblikk siden, Dollyådi skrev: Når hun var på god morgen Norge så sa hun at hun var x antall uker på vei "i morgen" typisk. Da bør det jo være veldig lett å regne ut termin. Forstår ikke det med at hun sier at hun ikke vil ut med datoen... den er jo allerede avslørt.... Clickbait min venn! Det er det hun driver med! Alt hun driver med er så utspekulert sånn at hun skal greie å tjene penger på bloggen fordi hvis hun hadde blogga som normalt ville hun ikke hatt så mange lesere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg